ALBERT HOTEL
Tagad viesnīcas it kā savā starpā par katru klientu ir spiestas cīnīties ļoti gudri un patstāvīgā klienta zaudējums būtu jāuzskata par ievērojamu zaudējumu. Bet Rīgā ir tāda viesnīca kā Albert Hotel Dzirnavu ielā, kur strādā personāls, kuram ir milzīgas komunikācijas problēmas? Piemēram, sarunājoties un atbildot uz viesu jautājumiem pavēlošā tonī un aizskarošiem vārdiem: ? A kas tu iedomājies tāds esi,prokurors vai biktstēvs ,ka kādam būtu jāatbild uz taviem jautājumiem?!!!! Par daudz no sevis esi iedomājies cienītais kungs!!!? Piebildīšu, ka šī necenzētā piezīme tika man izteikta ?Tu ? formā?! Kad mēģināju sazināties ar kādu no viesnīcas vadības, tiku ignorēts, jo viesnīcas vadībai neesot pieņemts komunicēt ar klientiem, to darot tikai un vienīgi viesnīcas recepcija. Tomēr pēc atkārtotiem lūgumiem man izdevās sazināties ar viesnīcas vadību. Menedžmenta pārstāve IEVA SMEILE runāja ar mani tikpat nepieklājīgā un ignorējošā tonī kā viņas padotie. Kaut ko tādu es vēl nebiju piedzīvojis! Tāda vienaldzība un ignorance arī no viesnīcas pārstāves SMEILES kundzes puses!!! SKANDĀLS
Komentāri (4)
Kaut ko tikpat briesmīgu esmu dzirdējis arī par šīs viesnīcas bāru...Bet vienmēr taču pastāv izvēle.
Ne nu tur tacu arzemnieki ar prostitutiem brauc izklaideties, iepejams ka personal aizmirsis dzimto valodu
Man mamma stardaja sava viesnica par istabeni, pec si darba 3 menesu garuma vinai bija vajadziga atkopsanas kure!Tur strada cilveki bez iglitibas, un kuturas!
Nav taisniiba!!! Ja nepatiik, Jus zinaat kur ir durvis:)