Aktīvcentrs - Briesmīga attieksme pret klientiem
Briesmīga attieksme pret klientiem.
Latviešu valodas zināšanu trūkums.
Atstājot avansu uzņēmuma priekšniekam, lai pasūtītu motocikla detaļu, piespiedu kārtā nācās prasīt stingrās uzskates kvīti, jo avansu apstiprnošu dokumentu vēlājās rakstīt uz mazās līmlapiņas.
Tika solīts detaļu sagādāt divu nedēļu laikā, pat nespējot nosaukt tās cenu.
Rezultātā nācās pašam zvanīt katru nedēļu, katru reizi atgādinot par pasūtījumu. Apkalpojošais personāls visu laiku izlikās pirmo reizi dzirdam par šo gadījumu.
Kad jau bija apritējis mēnesis, nepārtraukti zvanot, un mēģinot kaut ko noskaidrot, daudzas reizes tika solīts atzvanīt, kas, protams, nenotika.
Pacietības mērs bija pilns, kad klausules otrā galā tika atbildēts, ka atbildīgā persona ir devusies prom uz Ķīnu, kaut gan iepriekšējā vakarā tika solīts atzavnīt un ziņot par situāciju.
Gala rezultātā detaļa, kura bija nepieciešama tehniskajai apskatei, mēneša laikā netika saņemta.
Ja, pie viņiem iegādātajai tehnikai, būs nepieciešama kāda detaļa, tad rēķinaties ar nezināmu laika perodu, kas noteikti ir garāks par mēnesi.
Pievienot komentāru