Akciza.net /Bioferm Baltija SIA - Slikts serviss
Ļoti nelaipna un noniecinoša attieksme pret klientu. Meklējot internetā vajadzīgo preci, uzzināju par šo veikalu. Veicu pasūtījumu un uzreiz preces apmaksu. Pasūtīju ar pašizņemšanu. Gaidīju divas darba dienas administratora zvanu ar informāciju, kad varēšu saņemt preci. Uzzināju, ka zvanu jāgaida trīs darba dienu laikā, jo vienam darbiniekam nav iespējams atrāk atbildēt pircējiem. Taču, ja jau piezvanīju, saņemu atbildi, ka prece ir veikalā un varu braukt pakaļ. Atbraucu pakaļ precei pēc trim stundām apmēram. Pārdevējs teica, ka pēc mūsu telefona sarunanas ir apskatījis preci veikala atlikumā un konstatējis, ka tā ir ar defektu. Kāpēc nav paziņojis man šo informāciju? Nevar atcerēties visu tālruņu numuris, kas viņam zvanīja. Mana pasūtījumā ir mans telefona numurs? Pārdevējam nav komentāru. Veikalā ir cita tāda pati prece bez defekta, tikai cita krāsā un Eur 5 dārgākā. Gribi pērc, negribi neperc. Negribi pieci eiro pārmaksāt, vari gaidīt divas nedēļas citu preci bez defekta. Lūdzu naudas atgriešanu, apsolīja divi darba dienu laikā. Sajūta, ka esmu izņirgāta. Tādu attieksmi pret klientu redzu pirmo reizi, sūdzību arī rakstu pirmo reizi. Veikala akciza.net pakalpojumus vairs nekad neizmantošu un nevienam neieteikšu.
Komentāri (1)
Piekrītu Apkalpošanas kvalitāte nekam neder! Ieejot veikalā, darbinieku skatiens jau par sevi liecina,- "ko atvilkies" Lai saņemtu kādu konsultāciju,- aizmirsti! Pašam cik iespēja jāvelk ārā informācija no pārdevēja, bet jārēķinās ka pārdevējs smagi elpos! Darbinieki nedaudz saķēruši zvaigžņu slimību, tikai nav saprotams no kā dzan!
Internet veiklas arī pieņem pasūtījums ar min summu 50.00 EUR, diezgan nenopietni!