AtrisinātaAkategorija.lv - aldis vēveris
Nevienam neiesaku iet mācīties pie alda,es ar gāju un arī man jau 5 cilvēki kas gājuši sūdzējušies par viņu, ka tur lai iemācītos kaut ko ir jasēž vismaz 3 mēneši,un pārmaksāsiet vismaz 2x vairāk ar garantiju, tas nav nekāds instruktors bet gan psihopāts bļauj kā īsta veca bāba. ja nervi jau ir dirsā tad nav ko iet pa instruktoru strādāt,vienīgais ko prot uztaisīt sev mājaslapu un reklamēt sevi kā labāko no visiem,.bet īstenībā neviena laba vārda par viņu nevar pateikt.tādu cilvēku pirmo reizi redzu!!!!
Aldis Vēveris vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (28)
Skumīgi, ka cilvēkiem mēle ceļas tik riebīgi apmelot instruktoru, kurš ir pelnījis vienīgi uzslavas. Ir tikai divi varianti - šis ir vai nu konkurenta vai arī mācekļa, kurš vēlējās par naudu nopirkt "ātrāko ceļu" uz eksāmenu, melnais darbs.
nu ja var redzet paši savējie raksta, neiet runa par eksāmene nopirkšanu, bet pie tada instruktora mācīties ir dirsā, palasi citos saitos vis nets pierakstīts ka pie alda nekā laba nav, pie cita instruktora vis ir savas vieties
Cik ļoti var redzēt to ka citiem instruktoriem šogad trūkst kursantu. Cik zinu tad Aldis stādā kādus gadus 4 vai 5 un nekad neviens nesūdzējās kautkādos portālos.
Šogad esot maz kursantu kas uz moci mācās sakarā ar jauno 24 gadu limitu un nu tad ir daži kas gatavi darīt visu lai citus nozākātu jo viņirm skauž, ai kā skauž ka Aldim kursantu netrūkst jo viņu iesaka tie kas gadu laikā jau ir mācījušies pie viņa. Šie sacerējumi kuros nav ne kā konkrēta pateikts ir skaudīgu konkurentu pekstiņi. Būtu labāk paši ar moci iemācījušies braukt nevis un tad sākt citus mācīt tad nebūtu jābrībās kāpēc jums kursanti nenāk bet izvēlas citus instruktorus. Ļoti dīvaini ka visa šī nomelnošanas kampaņa sakrīt ar Presto ienākšanu tirgū. kaut gan tas jau ir likumsakarīgi.Kursantu ir tik cik ir, bet skolu palirk arvien vairāk.
Dažiem liekas, ka tie ir konkurenti, kas raksta, es savukārt domāju, ka bijušie audzēkņi, kurus instruktora rīcība (vai dažreiz neieinteresētā attieksme) ir nokaitinājusi un viņiem piebalso arī bijušie audzēkņi, kā, piemēram, es, kuriem sākotnēji vienkārši bija slinkums kaut ko rakstīt. Es personīgi pie Alda mācījos 2012. gadā. Rezultāts - nomainīju instruktoru, jo pilnīgi subjektīvu instruktora uzskatu dēļ netiku pielaists pie eksāmena. Kā jau rakstīju citā atsauksmē - neapšaubu, ka pats Instruktors ir labs motobraucējs, bet viņa attieksme un mācīšanas stils ir neatbilstošs samaksātajai naudai. Žēl, ka šo atsauksmju nebija tad, kad es izvēlējos instruktoru, būtu ietaupījis laiku un naudu.
Muļķības :) No nulles samācījos divarpus nedēļu laikā, šodien noliku eksāmenu CSDD ar pirmo reizi. Aldis un Lelde – labākie instruktori, draudzīga attieksme, kvalitatīva apmācība, viss kā jābūt :)
Ātrāk? Man ir bijušas 5 nodarbības līdz pielaidei pie eksāmena, diemžēl skolas eksāmenu uz ielas nespēju nobraukt (nezinu stress vai viss kopā) Bet vienalga pielaida pie eksāmena, sarunājām vēl divas braukšanas, lai arī pats būtu pārliecināts par sevi... Ja ietu 2x nedēļā, tad sanāk, ka 2, 5 nedēļu laikā tiktu pie kārotās kategorijas, bet, diemžēl darba daudz sakarā ar EUR ieviešanu un citām lietām un nesanāk daudz un bieži aiziet uz motoskolu.
Jā man bija priekšzināšanas, nesēdos uz mo no nulles, bet ne vienmēr tas ir pluss, teiksim man lielākās problēmas pilsētā sagādā ātruma manāma nepārsniegšana, jo ikdienā braucot parasti turies +5-+10 no plūsmas ātruma, tas nozīmē, ka 50 vietā brauc uz 70, eksāmens arī ar to beigtos, bet, domāju, ka nokārtošu savu eksāmenu, kas CSDD paredzēts otrdien un tad jau noteikti mans ģīmis arī rotās absolventu sadaļu akategorijas lapā ;)
Paldies Lelde un Aldi!
P.S. Piekrītu Leldes teiktajam, ka tie, kas brauc, tiem nav laika sēdēt šādās vietās un ko rakstīt, te vairāk savācās tieši tie, kas vēlas, lai viņiem visu ieliek ar karoti galvā un maksimāli ātri laiž uz eksāmenu, kaut dzīvē var redzēt, ka tas nav braucējs...
Neesmu no tiem kas sūdzās, taču šoreiz nolēmu ar savu peiredzi padalīties ar citiem, jo tas iespējams varētu kādam palīdzēt izvairīties no kļūdām, ko es esmu pielaidis izvēloties autoskolu.
A Kategorijā, pie Leldes, izgāju teorijas kursus. Tur gan nebija nekā no ceļa satiksmes noteikumiem, 3 dienas x 4 stundas vienkārši atsēdētas klasē. Protams, ka šis tas arī bija noderīgs un interesants, piemēram pieredzes stāsti, padomi par motocikla izvēli un ekipējumu. Tiem, kam jau ir B kategorija, šādi kursi der, taču neapskaužu pārējos. Bet nu teorētiskā daļa nekādas problēmas nesagādā, vienkārši pašam jāpamācās nedaudz.
Te būs tāds neliels pārskats par praktiskām nodarbībām.. kas arī visvairāk mani šokēja un labi, ka laicīgi paspēju instruktorus nomainit.
1. Iedomājieties, ka ir pirmā braukšanas nodarbība un jūs ar smaidu un interesi atnākat un laukumu. Jūs ieraugat instruktoru, nākat tam pretī, lai pasveicinātos.. un te tev pirmais iespaids - bum!!! - ne labdien, ne paldies, ne uzredzēšanos. Tev tiek iedots līgums, kurš ir jāizlasa un jāparaksta, tad atslēgas no moča un bez instruktāžas es palaists laukumā.
UZMANĪBU:
Līgumā ir punkts, kas nosaka, ka studentam ir jāiemaksā 32 lati drošības nauda, kas sedz motocikla bojājumus vai kalpo kā garantija, lai jūs turpinātu mācīties tikai Alda. Gadījumā, ja gribēsiet mainīt instruktoru - 32 lati netiks atgriezti.
Neesmu dzirdējis, ka kaut kas tāds būtu citās autoskolās.
Par to laipnību un sliktu attieksmi pret saviem mācekļiem un klientiem var stāstīt bezgalīgi, jo esmu izgājis pie viņa un Leldes kādas 5 nodarbības un katru reizi bija tas pats.
2. PIRMĀ NODARBĪBA
Pirmā braukšanas nodarbība - tev iedod Honda 125cc moci un neko nepaskaidrojot palaiž laukumā.. Brauc, trenējies! Nekādu padomu no Alda tu nesagaidīsi, nekādu skaidrojumu par figūrām, pat ja pajautāsi. Sajūta, ka viņam ir pilnīgi vienalga.. Lelde ir nedaudz labāka šajā jautājumā, un šo to paskaidro un sniedz arī padomus, kaut gad var manīt, ka šo to no vīra ir pārņēmusi.
3. APMĀCĪBAS STILS
Manā gadījumā, man bija jānokārto A kategorija 2 nedēļu laikā, līdz ar to pierakstījos braukšanai pie viņiem jau 2 vai 3 dienas uz priekšu pa 4 stundām dienā. Taču pa 5 nodarbībām, neesmu dzirdējis praktiski nevienu padomu vai pamācību.. tikai kritiku un rājienus. Jatājums: " Vai jums patīk darbs, ko jūs darat? Vai jūs saprotat kāds ir instruktora uzdevums?" Šķiet, ka galīgi nē.
4. CITU VĒRTĒŠANA
Teorijas laikā abi vīrs un sieva gudri apspriež citas skolas un intruktorus, mēgina sevi slavēt un pārējos netiešā veidā pazemot. Vislabāk man patika komentārs par Kawasaki servisa apkalpošanas līmeni. Teica, ka loti slikta attieksme un apkalpošana.. Bet pats sevi Aldis ir no malas vērtējis? Tu esi sliktākais piemērs Latvijā, ja runa iet par attieksmi pret klientiem.
5. FIGŪRAS.
Es neesmu ar lineālu mērījis, taču domāju, ka dažās figūras teim ir novietotas šaurāk. Piem;eram mazā čuska - nu tur nav 3 metru.. varbūt 2.80m). Un laipa - tik šauras laipas nekur nav. Labs triks, kā izspiest vēl parīs nodarbības no studentiem.
6. GUDRA UN VILTĪGA PIEEJA
Tu iemaksā drošibas naudu, pirmās 4 stundas brauc ar 125cc moci, no kura jēgas nekādas. tad tev neskaidro in nemāca... figūras laukumā novietotas šaurāk, un galu galā neepielaiž pie CSDD eksāmena... šādi Aldis un Lelde var dubultot savus ienākumus.
Laicīgi nomainīju skolu un aizgāju uz vipmoto, kur tev smuki visu paskaidro.. pēc 5 nodarbībām esmu no pirmār reizes nolicis CSDD eksāmenu (vakar) Paldies instruktoriem Rustamam un Ruslanam!
Mācījos laukumā mūkusalas ielā aiz Lukoil. Visi instruktori, kas tur strādā ir laipni, sniedz padomus, ka neesi pat viņu students. Tur ir jūtams tāds komandas gars. Iesaku kaut vai tur aizbraukt un paskatities no malas, kā viņi strādā un izvēlēties sev patīkamu.
Bet, ja Jums nav žēl laika, nervu un naudas - turpiniet pie Alda ar Leldi. Bet labāk jau būtu iepriekš palasīt komentārus un atsauksmes. (tas, ko pats nebiju izdarījis).
Katram savs! Man Lelde ar Aldi iemācīja visu kas nepieciešams eksāmenam jau 5 nodarbībās (10 pēc CSDD standartiem). Jā man bija priekšzināšanas, kā jau iepriekšējā komentārā minēju. Bet nepiekrītu tam, ka figūrām jābūt tieši tādām pašām kā CSDD. Jā laukumā viņas liekas šaurākas un laipa ir šaurāka, bet, ja varēsi pie viņiem laukumu izbraukt, tad CSDD vispār problēmu nebūs!
Turklāt, ja pat netiki galā ar to yamaha 125nieku, tad nezinu vai kāds domājošs cilvēks laistu uz lielāka motocikla!
Man liekas, ka apmācības kvalitāte un absolventu sniegums pēc šīs skolas ir ļoti augsts, jo Tev pašam jau no pirmās nodarbības ir jāparāda, ka domā līdzi, turklāt Lelde izstaigā visas figūras un pastāsta kas un kā, protams, ja nav ļoti daudz cilvēku laukumā!
Pats šad un tad piebraucu pie laukuma paskatīties un tas ko nākas redzēt ir cilvēki, kas vēlas, lai viņiem zināšanas iemāca kā no grāmatas, bet ar motociklu tas nenotiks nekad. Jā eksāmenam sagatavot tā var, bet kā būs dzīvē? vai dzīvē Tev kāds atgādinās, ka jāpagriež galva, vai, ka pretējā joslā nevajadzētu manevra laikā atrasties?
Pa visu apmācību laiku tikai vienu reizi dzirdēju, ka negantelis paceļ balsi un teikšu tā, tas bija pilnīgi pamatoti, jo, ja viņš to nebūtu izdarījis, tad būtu bijusi diezgan stulba avārija!
Pieminēšu arī to, ka eksāmenā nebija nekādu problēmu. Viss nokārtots un nu jau ar akategoriju kabatā ripinos pa mūsu ceļiem!
Un jā atgriezīsimies pie tā, ka katram savs, citam vajag, lai visu iedod uz paplātes, citam vajag pašam saprast kā čūsku izbraukt, jo katrs no mums to izdarīs savādāk, pie citiem ātrumiem un citādā manierē!
AndrejsR
Lasu, ko citi teikšu, un vienam gan nevar piekrist - "katram savs" nav īstais teiciens. Es teiktu savādāk - "pie visiem var nokārtot". Te vairāk ir runa par instruktoru piedāvātā pakalpojuma kvalitāti. Nezinu par Leldi, nemācījos pie viņas, bet Aldis kā instruktors ir slikts. 1) Trūkst elementāras pieklājības. 2) Nav punktuāls. 3) Gandrīz neko nemāca (jāmācās pašplūsmā). 4) Kategorisks (arī jautājumos, kuros viņam ir maz pieredzes). 4) Ir ļoti kārs uz naudu. Šajā ziņā viņš pat tuvu nestāv CSDD inspektoriem, kuri man ir bijuši zolīdi, taktiski un ieturēti. Protams, to visu var pieciest, un nokārtot tiesības var arī pie viņa, bet šobrīd ir tik daudz labāku alternatīvu, ka nav to vērts. Un par atsauksmju rakstīšanu - nevajag nu izdomāt muļķības - es arī nebūtu neko rakstījis, bet Aldis ar savu attieksmi mani tiktāl nokaitināja, ka pārvarēju savu slinkumu, lai uzrakstītu (lai gan A burts sen jau kā tiesībās). Un man ir cerības, ka, lasot šīs atsauksmes, viņi kaut nedaudz apdomās savu attieksmi.
Par 100 un vairāk procentiem piekrītu vladz84 un jmm rakstītajam. Arī es uzķēros uz tā paša āķa. Labi izveidota mājas lapa, it kā piesolītā kvalitāte, bet rezultātā, nekas no tā. Varu teikt, ka ļoti nožēloju, ka izvēle krita mācīties pie Alda un Leldes. Ar katru nodarbību sapratu, ka šim pārim tomēr interesē vairāk nopelnīt, nekā iemācīt. Jo figūru laukumā, tieši tā, kā rakstīts augstāk, netika mācīts praktiski nekas. Tikai dažas reizes Lelde kaut ko pateica, bet principā darbojās princips - moča īre pa laukumu divu stundu garumā par Ls 32 + laukuma īre Ls 4. Un tā divas stundas no vietas "vizinies" pa laukumu bez jebkādiem instruktoru komentāriem, ieteikumiem utt., pat nogāztās figūras pašam jānoliek vietā. Nožēloju, ka nenomainīju skolu jau pašā sākumā, bet punktu pielika kad vajadzēja likt skolas eksāmenu un Alda nelokāmā prasība bija to kārtot laikā līdz plkst.16.00. Tā kā esmu strādājošs cilvēks, teicu, ka tādā laikā nevaru atļauties braukt, uz ko saņēmu atbildi - nav mana problēma. Protams, neviens no instruktoriem nespēja saprast, kā tas tā, ka nevar tikt no darba darba laikā. Ļoti patika Leldes piedāvājums, darba devējam pateikt ka ir saslimis bērns, bet īstenībā atbraukt un nokārtot skolas braukšanu ... Pati būdama mamma, ar tādām lietām joko... dīvaini...
Vienā no teorētiskajām nodarbībām Lelde uzsvēra, esiet prasīgāki, bet ejot prom, kad tika pieprasīta apmācības karte, izrādās, ka matemātika pieklibo, jo tajā atspoguļotas 10 nodarbības, pie tam nevis katra divu stundu garumā, bet 45 min x 2. Kaut patiesībā tika nobraukts daudzas reizes vairāk un naudiņa finālā samaksāta ļoti laba. Lelde uz "savu kļūdu" atbildēja - bet vai tad es visu varu atcerēties. Bet tavs pienākums, Lelde, kā instruktorei ir uzskaitīt katru nobraukto kursanta stundu, lai to atspoguļotu apmācības kartē, nevis tikai pieprasīt naudiņu pirms nodarbības.
Finālā nomainīju instruktoru, nobraucu pie viņa vienu nodarbību, tiku uz CSDD eksāmenu un arī nokārtoju to.
Neskatoties uz to, ka braukšana pilsētā vairākas reizes bija intensīvā satiksmē darba laikā (tad kad to varēju atļauties, atvaļinājuma laikā), vēl līdz šim brīdim nesaprotu, kādēļ bija nepieciešama Alda obligātā un "nelokāmā" prasība skolas eksāmena braukšanu braukt tieši līdz plkst.16.00.
Īstenībā vēl daudz un gari varētu rakstīt, bet gribu pateikt tikai to, ALDI un LELDE, ja jūs savu attieksmi un pasniegšanas stilu nemainīsiet, tad jūs nebūsiet ilgdzīvotāji šajā tirgus lauciņā.
Vladz84
Sveicināti!!!
Nesmu šī portāla aktīva lietotāja ne sūdzībās ne pateicībās, ja ir kas runājams -atrisinu šīs lietas ar attiecīgo cilvēku vai uzņēmumu.
Pēc dažu cilvēku lūguma ieskatīties, esmu to izdarījusi.
Šobrīd redzu, ka ir pienākums atbildēt uz samilzušajiem jautājumiem.
Ja tie ir sniegti publiski-tad arī atbildes sniegšu publiski.
Teorija-
1. Teorijai ir paredzētas 15mācību stundas(45min), es kā pasniedzēja to apvienoju 3vakaros.
2. Katrai kategorijai ir izstrādāta programma.
3. 1.diena-ekipējums, motociklu veidi, vadības iekārtas.
4. 2.diena drošība, distance, ātrums, ceļa segums.
5. 3.diena motocikla uzbūve, remonts.
Kā, jūs redzat, nav paredzēts mācīt ceļu satiksmes noteikumus jo VISI grupā reģistrētie kursanti ir ar vismaz B kategorijas tiesībām. Tomēr uz interesējošiem jautājumiem starpbrīdī es vienmēr sniedzu atbildes. Tie kursanti kuriem NAV vismaz B kategorijas vadītāja apliecības tiek organizētas paviasm citas apmācības vairāk kā mēneša garumā kā to nosaka normatīvi.
A, A2 15 mācību stundu programma paredzēta tikai cilvēkiem, kas ir nokārtojuši B kategoriju, līdz ar to noteikumi jau ir mācīti citā mācību programmā, kur ir paredzētas 55 mācību stundas.
Pasniedzējam tiek izsniegts programmas plāns, bet ne mācību materiāli, tāpēc katrs pasniedzējs pats sagatavo nodarbības (attēlus, tekstus, video utt).
Skolas ieskaiti, katrs pasniedzējs sagatavo pats pēc saviem ieskatiem. Neko nezināmu nevienam neprasu izpildīt, vienkārš testiņš uz 30.jautājumiem. (Tematiskie uzdevumi motociklu vadītājiem).
Ja nodarbībās rūpīgi seko līdzi, tad arī motocikla vadīšana laukumā un motocikla remonts dzīvē, lielas grūtības nesagādās.
P.s Ļoti skumji gan, ka tā arī ir, liela daļa šo laiku atsēžu, spaida mobilos telefonus vai jaunākos planšetus. Un, kad pajautā vai ir kāds jautājums, tad reti gan, jo nekas no nodarbības nav dzirdēts ar moci braukt gribās, jo tas taču ir stilīgi, bet ekipējumu nevajag, kam gan drošība un saremontēs motociklu servisā.
Iesaku visiem izlasīt 2013.gada decembra “TopGear” žurnāla rakstu Aizdedze -Ričards Hamonds- Īstie motociklisti. 100% trāpīts 10niekā.
Praktiskās nodarbības.
1. Jebkurš sevi cienošs instruktors būs sagatavojis Juridisku braukšanas līgumu. Ejot uz jebkuru iestādi, kas darbojas likuma normas ietvaros būs sadarbības līgums. Mūsdienās neviens prieka, vai nesaskaņu jautājumus nerisina ar dūru palīdzību un visas vienošanās tiek slēgtas ar līgumu. Gan autoskolā gan slēdzot līgumu ar instruktoru kursanti tiek brīdināti ka sarunātās nodarbības ir jāapmeklē un ja nav pārliecības vai vēlēšanās kādā no dienām braukt tad neviens nespiež tajā dienā un laikā pierakastīties uz nodarbību. Ļoti reti bet dažiem gan ir radies iespaids ka citu cilvēku laiks nemaksā neko un uz sarunātu nodarbību var vienkārši neatnākt vai pazvanīt pus stundu iepriekš un pateikt “es nebūšu, aizbraucu uz jūru šodien labs laiks”. Par attaisnotiem kavējumiem kādi gan rodas diezgan reti nekad neviens nav sodīts. Ja cilvēks pazvana un pasaka ka tikko iebuktējis mašīnu un raksta paziņojumu vai bērns saslimis un nevar iet uz dārziņu un ir jāpieskata tad nekādas sankcijas nav tikušas piemērotas jo tas ir cilvēcīgi un saprotami. Taču, ja cilvēks neciena citu cilvēku darbu un laiku un zvana no rīta ar tekstu “vakar tā piemāvos vēl tagad slikti” atvainojiet.
Drošības nauda-tiek atgriezta mainot instruktoru, tiek atgriezta pārtraucot mācības, vai tiek izmantota pēdējā nodarbībā pirms eksāmena. (šinī gadījumā, ja jaunieti tev nodarbība bija paredzēta 14-00 un zvans tiek saņemts 11-00 “Es nebūšu, gribu paņemt savu kartiņu”-Tad vienu darbadienu iepriekš neesi ziņojis instruktoram par izmaiņām un nav ievērota darba organizācija). Vai man kā instruktoram tagad 2 stundas jāsēž un jāurbina deguns.
2.Atnākot uz nodarbību, ja cilvēks nekad nav braucis ar motociklu, protams ka ir jāsāk ar mazāko Yamaha125 un tiek vēlreiz izskaidrots VISS par vadības iekārtām, par kurām es arī izstāstu teorijas nodarbībās. Ja kursants iepriekš nekad dzīvē nav braucis ar motociklu sākumā motocikls tiek uzlikts uz stāvbalsta un kursnats praksē demonstrē savas zināšanas kā rīkoties ar vadības ierīcēm drošā veidā (dzenošais ritenis gaisā) Ja cilvēks ir braucis ar motociklu, tad viņš mācību procesu uzsāk ar Honda CBF500.
Sākumā jāiepazīst motocikls pamazām iesildoties laukumā un pakāpeniski tiek stāstītas eksāmena figūras un to izpildes prasības un principi. Kursantiem bez pieredzes vadīt motociklu NEKAD netiek un netiks izstāstīti figūru izbraukšanas nosacījumi PIRMS viņš spēj parādīt ka kontrolē motociklu. Tas ir uzsākt braukšanu, apstāties, pārslēgt pārnesumus utt. un to darīt nevilcinoties un pārliecinoši. Ja kursants vēl nespēj novaldīt motociklu vienkārši braucot pa loku un izpildīt elementāras pamata darbības to kontrolējot to tad viņam ir jāpraktizējas tik ilgi kamēr viņš spēj izjust motociklu un vispār saprot ko dara pretējā gadījumā nespējot isti saprast kā pareizi jāvada motocikls un vienlaicīgi mēģinot izpildīt kādu no virāžām ir garantēts kritiens kura rezultātā var ciest pats kursants kā arī mācību tehnika. Braukšanas mācību figūras sastāv no 8 vienībām no kurām 3 ir jāizpilda ar ātrumu vismaz 50km/h, 1 ar vismaz 30km/h un 4 lēnās figūras tai skaitā “astotnieks” un ”mazā čūska”. Iedomājieties kas notiks ar jums kad džinsos atsitīsieties pret asfaltu un slīdēsiet pa to ar minēto ātrumu. Tieši tāpēc pirmā figūra pēc braukšanas uzsākšanas un apstāšanās ir “astotnieks” jo tā jāizpilda ar minimālu motocikla ātrumu. Figūra “mazā čūska” ir viena no grūtākajām jo motociklam ir mazs ātrums līdz ar to līdzsvars jānotur braucējam pašam un iesākot mācības uzreiz ar grūtāko figūru atkal ir garantēts kritiens kur nevienam nav vajadzīgs. Figūras “laipa” izpildes laikā nepieciešama neliela drosme un iesācējiem ir niķis mēģināt uz tās noturēties pat ja motocikla priekšējais ritenis ir jau nobraucis no tās, atkal krtiens. Nu un visbeidzot figūra “gabarītvārti“, varu iedomāties kā čīkstētu šie personāži ja viņiem liktu mācību laikā stumdīt mocīti turpu šurpu.
3.Ļoti labi atceros šo personu un 2 nodarbības ceļu satiksmē. Bija posmi kur braukšana bija pieņemama, bet arī vietas kur tika veiktas pavisam aplamības. Kad ko aizrādīju sapratu, ka apvainojas. Un godīgi arī atbildēju, ka man kā moto braucējai izskatās, ka pa 3 reizi izbraucot eksāmenam nebūs gatavs.
4. Katra cilvēka vērtēšanas līmenis atšķiras.
Ja man škiet, ka labi instruktori ir tie, kas paši brauc ar motocikliem, paši tos kopj un labo, tad citam labs ir tas kurš nēsā firmas drēbes, brauc ar jaunāko auto un vispār neko nesaprot no motocikliem, galvenais, ka paraksta grāmatiņu uz eksāmenu. Es kā cilvēks savu dzīvību gan vērtēju augstāk.
Ja Kawasaki moto veikalā pasaka, ka nestrādā internets un netaisās iet meklēt detaļu- tad cik labu atsauksmi par šādu attieksmi var pateikt.
Bet Honda, paskatās datorā un saka, ka nav detaļas, bet tomēr tāpat aiziešot uz noliktavu paskatīties, tad protams, ka lieliska attieksme.
5.Figūras. Pilnīgi visas figūras laukumā ir izvietotas pēc CSDD eksāmenu prasībām. Ja kādam nav pārliecības var paņemt mērierīci un visu pārmērīt. Paši laukumu esam iztīrījuši, sazīmējuši un izvietojuši.
Laipiņa ir nedaudz šaurāka toties 2x īsāka, bet tā ir vieglākā figūra, kas nesagādā grūtības un izpildod mācību laukumā, skaidrs, ka eksāmenā būs viss godam.
6. Pirms apmelot par matemātikas lielumiem iesaku par to pārliecināties.
Ja ir pažiznīcināšanās vēlme tad var sarunāt kādu draugu kurš ir gatavs iedot pamēģināt Kawasaki ER6, un pārliecināties cik viegli vadāms iesācējam “pēdiņās” ir šis eksāmena motocikls. (Nebūs vairs ne drauga, ne vesela motocikla).
Cilvēki, kas ir gatavi eksāmenam reizēm ar šo motociklu netiek galā, nez vai pirmajai nodarbībai būtu piemērots.
Ļoti jauki, ka izdevās atrast sev tīkamus instruktorus. Un eksāmenu esi nokārtojis. Bet kā jau vairakkārt skolā un mācību procesā esmu teikusi, ja jūtat, ka nevar saprasties- nav problēmu izrunāties vai nomainīt instruktoru. Lai kā gribētos, nekādi nesanāk visiem izpatikt un ar visiem sastrādāties. Tieši tāpēc nevienu netaisos piespiest vai turēt.
Citam patīk viens dakteris, citam cits.
Man patika kā Valdis Dombrovskis vadīja valdību- bet šajā brīdī varbūt tūkstoši ir gatavi noknābāt mani par šo teikumu.
Visi šie bezjēdzīgie stāsti nelaiž no darba, netieku, jābrauc uz ārzemēm, Baltik beach, Rīgā par grūtu iešu uz laukiem, taču esiet atklāti- "Sveiki, sapratu, ka nevaram sadarboties-vēlos nomainīt instruktoru, kad varam nokārtot formalitātes". Šādā gadījumā viss darbs rit saskaņoti, visi līgumi tiek saskaņoti un vēl ieteikšu instruktoru.
Instruktore, pasniedzēja – Lelde.
Atbilde :Allincluded
Tik daudz laika un paskaidrojumu veltīju šai sievietei un viņas vīram, bet saprotu, laikam nepietiekoši.
Sniegšu arī šeit publisko paskaidrojumu.
1. Visas figūras tika skaidrotas gan Jums, gan vīram, kuram bija vairāki jautājumi, jo sapratu, ka ir treneris jāšanas sportā un tur daudzas lietas jādara citādi kur zirgs jāpievalda-te mocis jāuzkurina. Jums izdevās labāk un vīrs krietni pacīnījās. Varu teikt, ka tas ir mācību proces un loģiski taču, ka jātrenējas pašiem, es taču nevaru 2h stāvēt blakus un visu laiku teikt, tagad tā, tagad šā. Ja ir vēlme braukt ar moci tas jāizjūt, katram pašam varu tikai pielabot un pastāstīt kā eksāmenā labāk braukt lai nav aizķeršanās. Bet uz šo jautājumu nekad nebūs atbildes, zināmi 20 moto instruktori un par visiem saka, ka nestāv klāt. Nav jāstāv, lai vērotu un redzētu un dzirdētu. Es savu darbadienu veltu darbam (nedzeru kafijas 10x dienā, nepīpēju, nerunāju pa telefonu bezjēdzīgas lietas un neguļu mašīnā, bet ja mana darbadiena sākas no rīta un beidzas vēlu vakarā, tad varbūt apsēsties kādā brīdī es varu pa 5min)
2. Ja esmu tuvumā, tad figūras vienmēr sakārtoju, bet nezinu nevienu kurš skrietu pacelt katru konusu un vai tas ir tik apgrūtinoši pašam pacelt to ko esi nogāzis, būs stimuls pacensties.
16Ls par 60 min (ietver sevī gan ekipējumu ķiveri, aizsargus, vestes, rācijas utt, motociklus kuri diezgan cieš un nolietojas mācību procesā, degvielu start stop režīmā aiziet diezgan daudz gan par zināšanām ko jums sniedzam).
2Ls par laukuma nomu labākajā Rīgas vietā daudz?, par to, ka laukumā ir konusi, ka ir sakrāsotas figūras, ka laukums tiek noslaucīts, un ka ir vieta, kur ieiet un nolikt mantas, patverties no lietus, uzzīmēt uz papīra savus jautājumus- Laukums ir vislielākais Rīgā, kurā maksimums vienlaicīgi brauc 5 motocikli, lielākoties gan tikai 2-4 vai par to pašu cenu vēlaties īret laukumu citā pusē Daugavai kur vienlaicīgi brauc līdz pat 17 braucējiem un bezjēdzīgi gaidīt rindā uz figūru.Vai arī labāk būtu 30x30mazs pleķītis, toties bezmaksas. Varbūt Jums ir savs asfaltēts laukums ar figūrām?
3. Skolas ieskaites ceļu satiksmē notiek darba laikā, kā zināms visi CSDD eksāmeni tiek pieņemti no 9-00-17-00 darba dienās. Tātad valsts eksāmens notiks darba dienā, darba laikā-intensīvā ceļu satiksmē- lai novērtētu gatavību eksāmenam arī skolas ieskaite jāpieņem darba laikā-tā ir tikai objektīva prasība un arī Jums būs pārliecība ko spējat un kas varbūt jāpielabo. Kāda tad ir māksla braukāt pa tukšām pārdaugavas ielām vēlu vakaros un eksāmenā izkrist jo stress no intesnīvas satiksmes paņem savu un uz ceļa vienlaicīgi ir vairāki simti braucēju nevis tikai viens kursants.
4.
Problēma lielā mērā sākās ar to, ka skolas ieskaiti ar pirmo reizi pat neizdevās nokārtot, kas ņemot vērā lelo aizņemtību pat tika atļauta ārpus darba laika-pat tukšās ielās pieļaujamo kļūdu limits tika pārsniegts un tika piedāvāts pieteikties eksāmenam taču pirms tā abiem atnākt darba laikā pieslīpēt prasmes/ parādīt ieskaiti un droši iet uz CSDD.
Ja tika uztaisīts lielais tracis, ka ir visbriesmīgākais un visnežēlīgākais darba devējs pasaulē- tikai piedāvāju, ka varu piezvanīt darba devējam un atprasīt, kā pasniedzēja savu kursantu uz eksāmenu-tas nederēja, tad vienīgo risinājumu ieteicu varbūt pateikt, ka nav, kas paliek ar bērnu. Viss līdz šim bija lieliski un visu sarunājām. Ja cilvēks iet uz skolu mācīties, vai skolai jārisina ir katra mācekļa personīgās problēmas. Esmu mācījusies 4 skolās un lai dabūtu diplomu bija jāraksta kursadarbi un jākārto eksāmeni, neviens man diplomu tāpat vien nepiešķīra. Nevienam neinteresēja ka paralēli strādāju, ka maz gulēju vai gaidīju bērnu.
5.
Savu mājaslapu veidoju pati no savas moto pieredzes un savām zināšanām, neko no citiem nenorakstu un nekopēju. Arī meiteņu rakstus par mācībām nelaboju, kā no savas pieredzes uzraksta, tādu arī ievietoju, jo katram jābūt personībai. Arī, Jūs labprāt piekritāt manas mājaslapas papildināšanā, kad bijāt jau finiša taisnē. Bet pēc nenokārtotas ieskaites viss palika tik slikti.
Cik reizes jums zvanīju, lai rastu risinājumu, un Jūsu vīram zvanījām, ja Jūs netiekat, lai viņš pabeidz, jo tik tālu jau izmācijies. Teicāt, ka mājās parunāsiet un gan ko izdomās. Bet tad ziņa, ka paņemsim grāmatiņas un varbūt kādreiz pabeigsim, jo nav laika un līdzekļu. Bet viss jau ir elektroniskis mūsdienās- un pie cita instruktora to 1 nodarbību varējāt nobraukt un pat darba laikā. Ļoti žēl, ka 3x varēji atrast laiku pa 30min atbraukt pameklēt problēmas, bet ne nokārtot ieskaiti vai atrast risinājumu.
Šajā situācijā patiešām žēl, ka esmu centusies ieguldījusi laiku, lietū slapjām kājām staigājusi pa laukumu, lai uzmundrinātu-pat bildītes ir-bet te tev iespļauj sejā.
6. Kartiņas visas aizpildās elektroniski, un no tā brīža, kad ir reģistrēta grupa. Mācību nodarbības ir 45min, ko var atrast likumā un ir laiks konsultācijām un paskaidrojumiem.
Jūsu kvītiņās viss tika atspoguļots.
Kādreiz apmācības kartes vadīja CSDD, šobrīd tas ir uz pasniedzēju pleciem. Tātad no nodarbībām atbraucot mājās, pasniedzējs pavada vēl 2h kartiņu savadīšanai, kur sistēma bieži uzkarās un viss vēl pazūd, tad tīri cilvēcīgi, ko varu neierakstīt, bet katru vakaru tam veltu laiku, lai kartiņas sarakstītu glīti un sakārtoti.
Galvenais uzdevums ir atzīmēt, ka esat skolas ieskaites nokārtojuši un pielaisti eksāmenam, ko arī eksāmena Inspektors redz sistēmā. Te parādās ko cilvēks īsti grib. Kasīties uz katra soļa vai iemācīties braukt.
7. Finālā varēji nemainīt instruktoru, netaisīt spītnieci, bet nākamajā dienā aiziet laimīga uz eksāmenu. Kā vīram jau teicu, sajūta lieliska. Tu visas zināšanas un laiku velti centies un tad beigās jāiespītējas, jāaizskrien citur, lai nez ko pierādītu un pateiktu-redz kāda viņa slikta, bet tas cits bija labāks.
Tavs vīrs ir treneris un es viņam jautāju, kā Jūs justos sagatavojot cilvēku sacensībām un tūlīt, tūlīt lielais fināls, bet viņš, nē pie Jums netieku iešu pie cita. Un tad Jūsu apmācāmais iegūst kausu 1vietā un saka- “Redz tas bija slikts 10h gāju nekā, te 1x un uzvarēju”
Jūsu vīrs atbildēja-neuztver personīgi viss kārtībā, tā dzīvē gadās, nekas jau traks, es taču visu saprotu. Un kas liedza to vienu atlikušo stundu nobraukt pi manis un aiziet uz to eksāmenu, tāpat bija darba laikā jābrauc(vismaz 1x redzēju jūs ar mācību moci pilsētā).
Ko varu piebilst, ka es ilgi pārdomāju šo situāciju. Un 100% gaidīju kaut kur kādu sūdzību, jo sapratu, ka viss nav kā acīs saka.
Kāds lielisks un gudrs intruktors, kuršs strādā 20gadus man teica-nekad neskrien pakaļ-bet es gribēju kā labāk izpalīdzēt-bet saprotu, jau ja man jau ir A, tad laikam, lai meklē tie kam vajag, jo centību reti atalgo cilvēki. Vēl viņš teica, nestrādā nevienu minūti par veltib-bet es strādāju stundām par velti. Vai Jūs paši strādājat par velti vai Jūsu pakalpojums nav tāpati prece, Jūs taču neaizejiet uz Rimi un nepaņemiet kāpostu un sakiet es ļoti gribu ēst, bet man nav naudas ko samaksāt un bērniem nesakat ka nebijāt tik ilgi mājās jo TĀ PAT VIEN citus mācījāt tomēr pārtiku nopirkt nevarēsim jo darīju to par brīvu.
Protams, ka ne vienmēr izdodās ideāli un gadās kļūdīties, bet tas viss tiek ņemts vērā. Un vēlme censties labāk ir vienmēr.
Akategorija-nav vienkārši burts-tā ir sirdslieta un dzīvesprieks. Tā ir cita pasaule, kurā jāmācās, jāmācās, jāmācās.
Jebkurā skolā diplomu un pat pielaidi valsts eksāmeniem nepiešķir tikai pēc mācību stundu atpmeklēšanu un studiju maksas samaksāšanu. Ir jāiegulda arī savs darbs un centība un sava sagatavotība jāpierāda.
Es cenšos iemācīt visu ko zinu un katru dienu mācos pati, šis man nav tikai darbs tā ir katra mana diena. Bet ja Jūs cilvēki atnākat mācīties un paši īsti negribat kad gaidat ka prasmes un iemaņas iebirs jūsu galvā vienlaicīgi ar piecīša nolikšanu un gaidiet, kad viss notiks pats no sevis un beigās pasakat “Bet es taču samaksāju, kāpēc es jau nemāku?”, vai kad Jūs atnakat un sākat mācīt mūs-tad mēs jums nevarēsim iemācīt-grozies kā gribi.
No desmit kursantiem 9 pēc eksāmena brauc ciemos, ved ziedus, tortes un saka pateicības vārdus, bet 1 kas uz pirmo nodarbību nāk ar tādu attieksmi itkā kāds viņus būtu piespiedis. Apmēram tā ka ka viņš saskatījās uz ielām mocīšus braukājam, nolēma arī pavizināties bet tagad CSDD vinam piespiedu kārtā liek kursos iet un vēl braukt mācīties. Tiem 9 mocis ir bijis sapnis, viņi iet uz rezultātu. Atnāk-izmācās un aizbrauc. Savukārt tas atlikušais procents paši īsti nezin ko grib, spīdīgus baikus pa TV saskatījušies un domā ka nu tik laidīs kā Valentino Rossi un ko Tu te mūs tagad māci kaut kādas figūras braukt un noteikumus ievērot jo, TĀ TAČU NEVIENS TĀPĀT NEBRAUC. Un tad arī ja nokārtojuši gala eksāmenu nevis izbauda savu sapni un brauc ar mocīti bet dirn internetā un izliek savu žulti jo mocīša ta nav jo tiesības savajadzējās tikpat ātri kā pārgāja vēlme mācīties pēc pirmajām grūtībām.
Nesaprotu to dažu indivīdu kam sava dzīvība ir lētāka pat pāris latiem loģiku. Ja Jūsu mērķis ir nokārtot eksāmenu un instruktors tev māca kā to izdarīt, bet beigās par to ir vainīgs ka pārāk ilgi tevi māca?
Dažiem vispār vajadzētu mainīt loģiku un nākt pie instruktora lai iemācītos braukt nevis tikai pliku eksāmenu nolikt. Mocis nav tanks un katra kļūda var novest zārkā. Netici, paskaties statistiku vai bildes internetā, uzreiz apdomāsiesies.
Kas ir 8 nožēlojamas stundas lai iemācītos braukt ar motociklu, PILNĪGI NEKAS.
Esmu ievērojusi ka kursanti pēc 40 ir krietni patīkamāki darba procesā jo:
1. Atzīst savas kļūdas.
2. Nespītējās pretī.
3. Saprot un saka ka mācības vajag viņiem nevis csdd jo viņi augstu vērtē savu dzīvi, bērnus utt.
4. Spēj runāt tieši un neminstinās kā mazas meitenes kā arī neizgudro visādus muļķīgus attaisnojumus savai rīcībai.
Bet tie kas gados jauni nespēj novērtēt ne citu darbu un laiku ne to ka zināšanas maksā naudu ne to cik tas vis ir nopietni.
Uz sadarbību, kompromisu un izpratni.
Lelde no motomeitenes.lv
Biju šī „pārīša” skolnieks 2013.gada sezonā, diemžēl neveiksmīgi!
Pavasarī nolēmu īstenot savu bērnības sapni – braukt ar motociklu. Pieteicos pirmajā motoskolā, kurā varēja pēc iespējas ātrāk uzsākt apmācības, tā arī nonācu pie Alda & Leldes.
Par teoriju īpaašu komentāru nav – bija epizodes, kurās Aldis staipīja savu krāniņu, bet tas tā. Smieklīgi arī likās naudas iekasēšana par nenokārtoto eksāmenu, Lelde ar čeku grāmatiņu stāv blakus kursantam
Pirms praktiskās nodarbības abiem pastāstīju par savu minimālo pieredzi, likās ka saprata. Pirmā un piektā nodarbība pagāja līdzīgi – ripinoties un izmisumā cenšoties paša spēkiem izkost figūras.
Apmācība laukumā stipri minimāla, lai neteiktu vispār nekāda.
Aldis nepieejams. Lelde saraustīta un stresaina, vairākkārt cenšas iebiedēt ar Alda stingro eksāmenu beigās. Ko Aldis dara pārliecinoši – iekasē naudu. Pirmajā nodarbībā 68 LVL, 36 LVL nodarbība + 4 LVL laukums un vēl 36 LVL avansā. Čeku parasti izsita tikai par 4 LVL, uz kura bija Alda moto kluba rekvizīti
Sākumā biju iedomājies, ka šī apmācība būs pozitīvas emocijas radošs pasākums, bet pēc katras nodarbības jutos draņķīgi un gribot negribot zagās doma – Kam tas viss man vajadzīgs???!!! Abi instruktori centās radīt iespaidu, ka visi motobraucēji ir Brutāli, lamājās, skarbi atbild uz jebkuru jautājumu utt. Visas kursantu kļūdas tiek pavadītas ar dzēlīgām piezīmēm, komentāriem utt.
Mana sadarbība ar Aldi beidzās pie braukšanas pilsētā – kliegšana, ironizēšana, zākāšanās pielika punktu. Visu laiku mieru nelika doma – Vai es viens tāds LOHS ??? Tajā pat vakarā ieliku google Alda vārdu un tā nonācu līdz sūdzības.lv. Nožēloju, ka to neizdarīju pirms kursu uzsākšanas .
Nākamajā dienā atradu citu instruktoru, kurš izrādījās īsts profesionālis un superīgs cilvēks – pēc pāris nedēļām noliku tiesības ar 1.reizi. Nopirku moci un nobraucu visu sezonu.
Nobeigumam,
Laba reklāma ne vienmēr nozīmē labu servisu !
Alda cena ir krietni virs vidējās tirgū !!! Viena viņa nodarbība maksā 36 LVL, tirgū cena ir par – 35 % mazāka !
Mistiskais skolas eksāmens ir tikai pie Alda, kas ir izdomāts naudas iekasēšanai !!!
Drošības nauda arī ir tikai pie Alda !!!
Aldim & Leldei iesaku nerakstīt garas atbildes uz sūdzībām, bet gan ieklausīties tajās un nākamajā sezonā laboties!!!
Drošības nauda man netika atgriezta pamatojoties uz līgumu, pats vainīgs, jo biju to parakstījis!!!
Gacho85
Nevajag izplatīt melīgu informāciju.
Nodarbība nekad nav maksājusi 36Ls, mācību cena ir 16Ls par 60 minūtēm. Iespējams ka Rīgā ir vietas kur nodarbība maksā 15Ls taču tas noteikti nav 35% vairāk.
Drošības nauda vienmēr ir tikusi atgriezta, par to ir rakstīts līgumā.
Par kliegšanu un zākāšanu nepiekritīšu. Pietiekami daudz esmu vērojusi nodarbības gan no malas gan klātbūtnē. Un vai tad instruktoram vajadzētu klusēt ja kursants gatavojas braukt zem kāda tramvaja vai neievērot stop zīmi?
?
Tādi teksti kā "PIE MUMS BRAUKŠANAS EKSĀMENU NAV" ir tikai kārtējais reklāmas triks ar ko citas apmācības iestādes makšķerē kursantus. Kāda tad ir starpība starp "pēdējo nodarbību", "tad kad tu būsi gatavs", "kad brauc pārliecinoši" vai skolas ieskaite. Pareizi, starpības nav nekādas jo saprātīgs instruktors nelaidīs uz eksāmenu kursantu kurš taisa bīstamas kļūdas.
Nav izprotams kāpēc nerunājāt ar mums klātienē kad kaut kas neapmierināja, tā vietā klusējāt un tagad publiski izliekat savu aizvainojumu.
Par sūdzībām šajā portālā.
Nevienam nav noslēpums, ka šī vietne tiek izmantota lai nopeltu un nomelnotu konkurentus. No visām šeit publicētajām sūdzībām tikai 10% ir reāla cilvēku pieredze viņu skatījumā uz ko arī esam snieguši atbildes, pārējās ieskaitot aizsācēju ir anonīmas bez jebkādiem faktiem un norādes ka tāda persona būtu pie mums mācījusies.
To Lelde Peleģe
Ok, ja reiz vajag skaidrību un precizitāti, secīgi arī atbildēšu/komentēšu
1. Nav manis teiktais nekas melīgs, varbūt tikai neprecīzs. Ok precizēšu:
Jūsu nodarbības maksāja 1 h x 16 Ls + 2 Ls par laukumu, tātad 2 h maksā 36 Ls . Tobrīd citu piedāvājumos bija par to pašu laiku 22 – 25 LS. Cik procenti sanāk ? Būs tie paši - 35 % !!!
Pie jums ejot neskaitīju santīmus, cik prasījāt, tik maksāju. Nebūtu problēma arī maksāt 50 Ls par nodarbību, ja tas dotu gandarījumu un rezultātu.
2. Atkārtoju, drošības nauda man netika atgriezta, jo tā tika paredzēts līguma uz kuru arī norādījāt.
3. Jūsu teksts – „Par kliegšanu un zākāšanu nepiekritīšu” - Iedomājos, kā kursants nepamanījis tramvaju, šķērso krustoju, bet instruktors tajā brīdī rācijā ironizē par viņa spēju izdzīvot līdz šodienai un iesaka nākotnē labāk atteikties arī no autovadīšanas !!! Labi, piekrītu, nedaudz par daudz aizrāvos, bet tas tāpēc, ka Jūs arī savā ironijā un leksikā bieži aizraujaties par daudz !!! Piekrītu, ka vajag pateikt skarbu vārdu, bet tas nekad nedrīkst pārkāpt cieņas robežu !!!
4. Par braukšanas eksāmenu – Sevis cienīgs instruktors, ikdienā strādājot ar kursantu, redz viņa spējas uz laukumu un ielas. Ok, pēdējo braukšanu var arī nosaukt par skolas exi, bet tas noteikti nedrīkst būt tik pārspīlēts pasākums, kā tas ir pie jums - jāpierakstās speciālā laikā, pirms tam drūmi jānobriest, jo Aldis taču ir stingrs, dusmīgs utt. Ar nožēlu klausījos, savos cīņu biedros, kuri tomēr palika pie jums !
5. Par runāšanu – Īsti nesaprotu, kā man vajadzēja vēl savādāk runāt ? Aurot, kliegt, sākt sist kādu ? Uzskatu, ka visu izrunājām !
Nobeigumam, dažas domas pārdomām :
• Pat ja tie ir 10% reālo klientu, tas jau ir pietiekami, lai ko mainītu !
• Jums ir izveidojusies paradigma par jūsu ideālo klientu, ja kāds neatbilst tai, tad viņam klājas līdzīgi kā man. Varbūt, vajag padomāt par plašāku klientu loku un tā nopelnīt vairāk naudas ! ?
• Ir gods savas kļūdas atdzīt ! Nav svarīgi kāds biji, svarīgi ir kāds tu esi un būsi !
• Šādu ierakstu nebūti tik daudz, ja vien jūs paši tos neizprovocētu ! Noticiet tam, tie lielākā daļa nav konkurenti – daudzus atpazīstu no sava mācību laika, citu tekstos saklausu sevis piedzīvoto !
• Manuprāt, stulbi ir aģitēt veiksmīgos A burta ieguvējus rakstīt šeit it kā pozitīvos stāstus!
• Gariem ziemas vakariem iesaku palasīt Robin ŠARMA, Stephen R. Covey grāmatas!
• Ļoti iesaku apvienot jūsu profesionalitāti ar pareizo attieksmi ! Es patiesi būšu priecīgs, ja pēc pieciem gadiem redzēšu uz ielas daudz kursantus vestēs ar jūsu uzņēmuma logo!
Veiksmi !
Tieshaam citreiz ir jaabriinaas par cilveeku aprobezhotiibu. Gribeetos atbildeet tieshi uz gacho85 komentaaru.
Es arii noleemu nokaartot eksaamenus A kategorijaa un saaku apzinaat vairaakas skolas un iepaziities ar to piedaavaajumiem. Loti iepriecinaaja ka ir pieejams instruktors - sieviete A KATEGORIJAS apmacibaam.
Jauks iespaids par skolu: kaartiigs, tiirs, paarskataami maaciibu materiaali. Nodarbiibas noriteeja raiti un saprotami. Es nezinu ko tu gacho85 dariiji nodarbiibaas un ko tu tur cereeji ieraudziit, bet kad nodarbiibu vadiija Aldis, taa bija loti interesanta un aizraujosha ka man nebija laika peetiit vina kraaninu. Varbuut tu sajauci apmaaciibas kursus ?!
Arii laukums bija loti labi sagatavots: nokraasots, notiiriits, salikti konusi un figuuras, kaa arii saziimeetas nepiecieshamaas liinijas, lai mees vareetu maaciities vaadiit motociklu. Vini tieshaam centaas un dariija lai buutu vis nepiecieshamais muusu apmaaciibaam A kategorijaa. Un juus to visu gribat bez maksas !!! Haa, haa, haa...
Tad luudzu atveriet automaaciibas skolu un uz priekshu - apmaaciet visus gribeetaajus un vareetaajus brivpraatiigi. Diezin vai jums pietiks naudinas noiireet laukumu pat vienam meenesim.
Milie cilveeki beidziet nosodiit cita darbu luudzu dariet labi savu darbu. Bet sen jau ir skaidrs - ka tie -kas neko nedara tie arii nekluudaas. Un visus negatiivos komentaarus ( ne tikai par auto skolaam) raksta cilveeki kam nav ko dariit, patiik citus kritizeet un nosodiit, uzskata sevi par visu zinoshu un varoshu un sauc sevi par guchiishiem, gachiishiem un visaadi miikstina savus vaardus vai iesaukas, lai sleeptos aiz shiem miikstinaajumiem - pietruukst virishchiibas .
Jaa, nezin kaapeec pieaugushi cilveeki atnaakot uz nopietnaam nodarbiibaam, loti veelas lai ar viniem aukleetos un chubinaatos, tas tachu nav beernu daarzs. Nu ir Aldis stingrs un nepielaidiigs, bet vins saprot un apzinaas ka muusu motocikla vadiit prasme buus atkariiga vairaak vai mazaak no mums pashiem. Instruktori jums neskraidiis visu dziivi pakal pa lielceliem. Buus vien jaamaak izveerteet dazhaadas, asas, situaacijas pasham kameer nav par veelu. Vajag palasiit statistiku un tad juus sapratiisiet ka riska pakaape braucot ar motociklu ir daudzreiz augstaaka, nekaa vadot citu motorizeeto transporta lidzekli.
Taapeec es esmu par stingru attieksmi uz A kategorijas vadiitaaju aplieciibas ieguushanu un, lai pa celiem mazaak brauktu neprofesionaali motocikla vadiitaaji ar diviem iztieptiem pirkstiem.
Lai laba ir jauna sezona un veicas visiem instruktoriem ar pacietiigiem un apziniigiem kursantiem.
Ar cienu Elina
Sveiki, jaunie motobraucēji!
Man arī bija tā nelaime "mācīties" pie Alda Vēvera, Negantelis, tel.-29607465, Akategorija.lv. zēns mīl dižoties, braucot uz pakaļējā rata, liek Youtbe.com bērnišķīgus video ar saviem ceļojumiem ( kuros dodas par apkrāpto savu brāļu, jauno motociklistu naudu)un demonstrē savu braukšanas prasmi pa meža trasēm. Nekas īpašs no viņa, kā motobraucēja nav, viduvējība, tādu ir daudz uz ielām. Ja viņš liks draugiem, vai pats rakstīs atspēkojumu, lai parāda dokumentus vai apbalvojumus par saviem sasniegumiem motosprtā. Pašreklāma, mazvērtības kompleks. Droši vien sava vājā ķermeņa dēļ bērnībā daudz apbižots...
Viņa taktika ļoti banāli vienkārša. Solīt palaist uz eksāmenu, ja labi nobrauksi pilsētā, kur sāk rupji bļaut pie mazākās kļūdas izsitot kursantu no garīga līdzsvara. Laukumā braucot figūras neko nemāca un nesaka. Sēz, dzer kafiju, pļāpā ar paziņām un kursantam nulle uzmanības. Tad rīko eksāmenu, kur protams, bļauj par šausmīgām kļūdām braucot figūras.
Čekus nedeva. Es pēc 300 ls iztērēšanas nolēmu mainīt instruktoru. Tad man bija problēmas autoskolai "Viktorija", zem kuras viņš strādāja, pierādīt, ka esmu šo summu esmu samaksājis, jo nebija čeku, ko parādīt. Tikai pēc draudiem ar ekonomisko pliciju, man izdevās nomainīt šo "instruktoru". Pie jaunā instruktora ātri tiku pie eksāmena pielaists, kuru noliku ar pirmo reizi.
Pretīgs, nekaunīgs cilvēks, par kuru man vēl tagad ir nepatīkamas atmiņas, un satiekot viņu roku dot negribas, bet iespļaut sejā...
Un to ko viņš te raksta par konkurentu apmelojumiem, smiekli nāk lasot...
Viņš nav labs, iejūtīgs instruktors, bet tā saucamais "vizinātājs", kurš no kursanta cenšas noslaukt pēc iespējas vairāk naudas.
Liek kaut kādus foto Motopowerā ar it kā ātri un veiksmīgi pie viņa apmācītiem kursantiem...lēti gājieni. Motopowerā arī bija par viņu daudz negatīvu rakstu, kurus saita vadība izdzēsa...
Gribat visu vasaru mācīties braukt ar moci - meklējiet Aldi Vēveri, iesauka Negantelis, te. - 29607465
Un tā vairāk naudas ņemiet līdz.
Oooo, jauns piegājiens klientu kāšanā - drošības nauda, ja aizej mācīties pie cita instruktora. Manā laikā tas vēl nebija. Laikam tik daudzi iet prom no '' dižā instruktora'' Neganteļa, ka vismaz tā kas jānopelna.
Iesaku jaunajiem kursantiem, so likuma punktu parādīt Patērētāju tiesības centrā, vai tasatbilst LV likumdošanai. Līgums ir divpusīgi parakstāms dokuments, kurā tiek ievērotas abu pušu intereses, ne vienpusīgu interešu uzspiešana. Līguma punktus ir jāapspriež, pirms paraksti. Ja kāds no punktiem klientu neapmierina, tas ir jāmaina, ne akli jāparaksta. Ņemiet to vērā, jaunie motobraucēji!
Nepiekritīšu sūdzībai, kaut gan redzu, no kurienes tāda cēlusies.
Man nav grūti iedomāties, ka ir cilvēki, kurus instruktors Aldis varētu "novest", taču kopumā skatoties un lasot ir iespaids tāds, ka vienmēr būs cilvēki, kas ies un taisīs skandālu par to, ka "salātos par maz vistas". Vienmēr būs tādi, kam kaut kas nebūs labi, neapmierinās, bet liela daļa no šiem cilvēkiem būtībā ir nikni, jo ir spiesti sastapties paši ar savu nevarēšanu.
Es izgāju minēto skolu pie minētās Leldes un Alda, kategoriju ieguvu CSDD ar pirmo reizi un nebija nekādu problēmu. Jā, Aldis var būt ass un nedaudz iedomīgs, un droši vien daļa audzēkņu no tā var nobīties. Bet tam vienkārši vajag stāvēt pāri. Es sapratu, ka Alda nedaudz agresīvā izturēšanās uz ceļa man beigu beigās palīdzēja daudz ātrāk pie tā visa "piešāuties" jo stresa radīšana kaut kādā veidā piespiež tevi ar to tikt galā un vēl paralēli risināt situācijas ar moci satiksmē. Jā, var tur noslāpt mocis tajā nelielajā stresā, ja vēl uz tevi nedaudz bļauj, bet īstenībā tā ir ļoti vērtīga pieredze. Tā gluži vienkārši pieradina braucēju adekvāti, ātri un mierīgi reaģēt stresainās situācijās. Instruktoriem tādiem ir jābūt!
Kas attiecas uz citos komentāros minētajiem punktiem, arī nepiekritīšu. Man izstāstija visas figūras, visus principus. Tas, ka es pēc tam pats daudzas reizes ar tām kļūdijos - par to pasniedzējus vainot īsti nevar, tikai sevi.
Nav ko čīkstēt, ja nemāk "mācīties braukt". Tas ir normāls process, arī mans B kategorijas instruktors mani lamāja visādos vārdos, dzina stresā, sodīja un tā tālāk. Esmu par to viņam tagad pateicīgs.