Akademija MON PLATIN - kosmētikas pardošana
Ļudi!!!Esli vam pozvonjat po telefonu ot akademii krasoti MON PLATIN i predlozat besplatno masku dlja lica ili sdelatj prichesku , ne soglashajtesj!!!!Oni trebujut s soboj vzjatj pasport, potom na meste budut vas obrabativatj chtobi vi kupili u nih chemodan kosmetiki vesjma somniteljnogo kachestva, a esli net deneg oni prjamo na meste oformjat na vas KREDIT!!!! Eto OBMAN!!!!! Pochitajte Rossijskie sajti!!!!Tam oni uze davno vseh naduli, ocheredj za Rigoj!!!
Komentāri (133)
Pērciet taču šo kosmētiku ebay! :D
jus zaales ari perkat neta? cik sievietes 21ja gs. palikusas stulbas. agrak baidijas no krapniecibas tgd tiesi otraadi. netaa jums var viltojumu iesmeret bet jus priecasities par to. ziepjudenus sapirkusas naidosies. visam butu jabut priecigam, ka jums lauj uzreiz efektu redzet, kur vel to var izbaudit? es tereju milzum daudz naudas lai tikai izmeginatu un pec tam nozeloju, bet te viss shiki, uzreiz parada efektu, un jus drosi varat paskatities akademija uz pudelitem sastavu kas ATSKIRAS no neta pirktajiem viltojumiem, jo piemeram anglija ari pardod musu drogu sampunus, bet viniem sastavs ir cits un cita valsts, tur ir taa atskiriba. mums drogas pardod polju ziepjudenus, uk tas pats pantene razots vacijaa vai francija un vinam iedarbiba cita. jautaju savai frizierei vina piekrita- ari ja nosaukums viens jaskatas razotajs un sastavs.
so nedel ari biju uz to matu proceduru, no sakuma visi loti laipni, meisterite aprunajas, ko ka lietojat, mazgaja smereja ko matos...saka zavet nu tiesam efekts bija mati ka zida, bet tad ari sakas smadzenu skalosana, piedavaja to produkciju par 800 ls, 2x jau par 500 ls, beigas jau tik par 24 ls men.!!! Kad teicu ka ari to nevaru paslaik atlauties, atieksme mainijas, matus vel zaveja bet jau atieksme pavisam cita, gribejas celties un aiziet bet noturejos...Tagad te palasot saku domat, ja prieks kam viniem mani pases dati, pec matu proceduras ari parakstijos ka procedura pabeigta lidz galam, vai tik nav kadi aferisti...saku uztraukties...
Pases datos, ja pamanijāt Jums neviens nepaņēma, tikai vārdu, uzvārdu un dzimšanas datumu.
Mon Platin tikai jāzina vārds, uzvārds un vecums, nekas vairāk.- Tad kāpēc viņiem neder autovadītāja apliecība vai studenta apliecība? Ar e-talonu ar pietiktu, ne?
Развод полный! 1000 латов за комплект, который якобы хватает на год. Интересно как может 200 мл шампуня на год хватить? На месте скидка 800 латов комплект. Как же меня обрабатывали на покупку!!! Но я их послала к черту. Сколько же реально должен стоить этот комплект, что при продаже одного они могут заплатить аренду, зарплаты и т.д. Вряд ли в нашей бедной стране стоит очередь за этим барахлом!
Развод полный! 1000 латов за комплект, который якобы хватает на год. Интересно как может 200 мл шампуня на год хватить? На месте скидка 800 латов комплект. Как же меня обрабатывали на покупку!!! Но я их послала к черту. Сколько же реально должен стоить этот комплект, что при продаже одного они могут заплатить аренду, зарплаты и т.д. Вряд ли в нашей бедной стране стоит очередь за этим барахлом!
Ja jau Mon Platin lasa lasa šos komentārus tad:
biju vakar. Sakietlūdzu, kāpēc Jūs savus mārketinga speciālistus (kosmetologus vai kas viņi būtu), kas veic šo iemārketēšanas pakalpojumu, neiemāciet izturēt savu pieklājību līdz galam? Tik līdz kļūst saprotams- klientsto nevēlas, tad balsī kaut kas mainās. Un vēl nekaunās pajautāt- vai nācāt uz šejieni tikai tāpēc, ka par brīvu???? Interesanti, kāpēc tāda divkosība, jo kad vīriešu balss zvanīja pa telefonu, man sacīja Jums ir skaista dāvana! Tātad- ja aicina saņmet dāvanu, tā pēc definīcijas ir lieta, par kuru nav jāmaksā.
Ļoti agresīvs mārketings. Tikai, jo vairāk man to grib uzspiest, jo vairāk man rodas pretestība. Man pasniedz preci, saka- Super kosmētika no Izraēlas, ar ikriem, bez parabēniem, parāda brošūru, kurā nekā cita kā skaistas bildes un apraksts par superīgo prpoduktu...ak, jā, un ka šodien tas izmaksās tikai 850 Ls, pie tam kopā ar kaut kādu aparātu, kurš strādā tai skaitā ar ultroskaņu - un man par šo informācijas sauju jābūt gatavai to pirkt uz līdzenas vietas.Es saku, ka nekod audz par to nezinu, man pretī izpleš acis- kā es taču visu pastāstīju. Neko vairāk par šo kompāniju nezinu, nedz esmu ko dzirdējusi par izplatītājiem (ne labu, ne sliktu) un par to mani smalkā veidā un saldā balstiņā mēģina apvainot... Pa telefonu sacīja, ka varēšu izbaudīt 1, 5 h stundu procedūru. Piedodiet, bet ko nozīmē izbaudīt? Kurā brīdi to var izabaudīt ar tādu attieksmi? Un pati procedūra neilga viarāk par pusstundu, vismaz man, pa vidu anketa, pēc tam mēģinājums vēl iemārketēt ar dāžādiem peņēmieniem (sakot- jums taču patika, vai tad nelietotu uzreiz, ja būtu, v ai tad sevi nemīlat, vai tad negribat patikt svam vīram, citādi viņš sāks skatīties uz ielas uz citām, skaistākam dāmām un kaut kā tamlīdzīgi), iešana pie finansistiem un noskaidrošanavai par manis nosaukto summu to var dabūt, un protams, ka par tādu summu nevar, bet var par tādu. Nu un 1, 5h ir pagājušas, tad tevi ar ne tik laipnu smaidu izved laukā un prasa vismaz 20 draudzeņu kontaktus, jo tu taču gribi arī draudzenēm "uzdāvināt" tādu prieku, vai ne?
Vispārīgie manis personīgie secinājumi: nerodas iespaids, ka personāla izklāstītā uzņēmuma koncepcija ir iemācīt sievietēm rūpēties par sevi, bet gan vienīgā vēlme pārdot produktu, ar mērķī nopelnīt. Būtībā- būtu vienalga, ko pāŗodt, jo vēlme nopelnīt ir tik liela, ka to ir neiespējami noslēpt aiz pareizajiem vārdiem, vērstiem klienta virzienā. Par kosmētiku - ko var spriest park osmētiku no vienas reizes? Droši vien jau ir laba, kā sacīja - meredes klases braucamais, salīdzinājumā ar sabiedrisko transportu, bet ...man trūkst motivācijas pat pēc šīs informativās dāvanas saņemšaas, par to interesēties. Ja vēl tiešām, es būtu izjutusi to augsto servisu, pakalpojuma labsajūtu, varbūt tas arī paķertu. Tomēr- kaut kas stipri piekliboja, vismaz manā gadījumā. Bet tā kā man nebija pārāk lielas ekspektācijas (kā mūsdienās to mēdz sacīt), tad garastāvokli nesabojāja, jo tas jau ir skaidrs, ko par dāvanu pasniegšanu grib pretī, bet solītā kaifa - arī nebija :) Un vai to dāvanu novērtēju uz 70 Ls ? Grūti spriest.
Pie viņiem nestrada neviens ists kosmetologs ka viņi saka :D draudzene bija uz darba parrunam pie vieniem, aizbega :D apmacībās sēž 18 gadīgas skolnieces un viņiem māca ka to visu iesmērēt :) uz jautājumu, vai tas nekas ka neesmu kosmetologs vai frizieris un nav ne jausmas ka veilt sejas proceduras vai matu ieveidošanu, atbild ka nē, nekas :D paši neņem darbā ja saki ka esi friziere, motivejot ka frizeriem nav isti piemerots tads darbs, :D kapec vini baidas no istiem meistariem? Varbut tapec ka viņi zin cik reāli tas maksā un kādus murgus viņi saka apmacībās, man joprojam smiekli nak :D
Да еще обещали в конце прическу. Боже, да я пришла туда с лучшей прической (как раз с утра вымыла волосы и уложила), а вышла полным "зализышем". А тут просто высушили и иди! Еще обратила внимание на то, как рядом девочка обращалась с волосами клиентки (я сама в прошлом парикмахер) извините, но девочки на практике при перовом общении с клиентом и то смелее и уверенне это делают. Видно, что у человека нет никакого опыта!
ETIJA - man tieši līdzīga lieta, jo vēlos uzzināt vairāk tieši par pašu kosmētiku - vai tiek testēta uz dzīvniekiem ? Vai kādas no mūsu dermotologu asociācijām, ārsti, kosmetologi utt. iesaka / atbalsta šo produkciju? Šeit regulāri skaistus vārdus komentē Mon Platin Latvija pārstāvis, bet man visos komentos atmet, lai eju rakstīt kaut kādus iesniegumus Valsts Instancēm. Pēcāk jau sāka saprast, ka tie ir normāli jautājumi un lūdza braukt pie viņiem. Man tam pagaidām tam nav laika un kapēc gan man to vienkārši nepateikt : jā/ nē, atbalsta tas un tas, vai neatbalsta utt.
Jautāju vēl un vēl. Beigās man pasaka, ka to redz šajā saitā nevar rakstīt, jo tā būs uzskatāma par reklāmu, bet iepriekšējie paša komenti ir 100% reklāma.
Tas man liek aizdomāties, ka mūsu Latvijas pārstāvji vai nu nezin neko sīkāk par produkciju, vai arī kaut ko dikti grib noslēpt.
Visas citas kompānijas, kas sniedz k9smētikas iegādi ar lepnumu norāda visu un visus, kas atbalsta, atļaujas, testēšanas utt., šeit nezkapēc ir kaut kāds noslēpums.
Nandia- tieši tā! Ja esi godīgs ražotājs vaikādaspreces/palkalpojma izplatītājs, tad visi cenšas šo informāciju, parādīt. Bet te-nekur, nekas, tikai klišejiskie teikumi. Un kāpēcman pēc informācijas būtu jāskrienatkalp ie viņiem, jālūdzās?Lai tērētu savulaiku un atdotu viņiematkal "mārketinga" uzbraucieniem? Piedodiet, nav deficīta laiki un viņi nav vienīgie tirgus spēlētāji. Lai gan...:D Noskatījos tosižetu TV 3, kur varēja redzēt direktoru. Pēc viņa vārdiem- klinti atgriežoties un pārmetot, kāpēc MonPlatin nav viņus pārliecinājusi uzreiz, respektīvi var resicnāt- neuzvedas vēl agresīvāk! Bet direktoru ieraugot - neiet kopā viņa tēls ar preci.Nu goda vārds, viņiem ir vienalga, ko pārdot. Bet tā kā sievietes pie mums (kā jau visur) ir gatavas par skaistumu maksāt, tad nodarbe skaistuma impērijā- domājams, nesīs ienākumus. Varētu pārfrāzēt :Cilvēki maizi pirks katru dienu, jo ēst gribās arī kara laikā...
Jautājums, cik tāda pieeja būs ilgstoša...
Ja naprimer pokupala v magazine parihmaherom wampunj Mon Plantin 400 ml za 6.00 Ls, a 1000 ml prodaetsja za 9.00 Ls. No nado smotretj kakaja serija estj i podoroze.Poetomu nado smotretj, s nalogom iz USA mozet i doroze vijti. Ja resila zakoncitsja wampunj i maska i boljse ne budu bratj. T.k volosi voobsce nikak ne uludsilisj.Toze samoe cto poljzovatsja wampunem i maskami iz Drogasa.
lailakujite, nenado skazki raskazivatj.Na ebay.com prodaetsja original tot ze samij cto i vi prodaete v vasej "Volsebnoj Akademij".Toljko ja v profesianaljnom magazine v Rihe pokupaju za kopejki, a vi vtuhivaete kak ekskluziv v 10x doroze.
Stulbi, kā Laila izpildās, lai kādam iesmērētu! Ok, bizness ir bizness, bet visam jābūt ar mēru! Arī uzcenojumam! Un palasi Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, īpaši pievēršot uzmanību pantiem par patērētāju maldināšanu un negodīgiem līguma noteikumiem.
P.s. ja jau kosmētika pārāk kruta, nav ko bāzties pie zemnieču tautas, pūt ar savu ekskluzīvo kosmētiku uz Šveici, nebūs jāgaudo, ka slikti pērk :)
Dārgās komentu lasītājas - es jau kādās 3 vai četrās sūdzībās uzdodu parastus divus jautajumus, kas kā iespējamo topošo klientu interesē ne jau prosta šika pēc, bet tas ir tikai normāli uzzināt divus pavisam vienkāršus jautājumus... BET mani šeit esošais MonPlatin Pārstāvis vienkārši nesaprot, vai negrib saprast un sūta sūtīt mailus, braukt pie viņiem vai vispār tādu murgu - kā iet uz Veselības Inspekciju!!!
Lūk, jautājumi ko uzdevu un MonePlatinLatvija atbilde :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nandia / Nov 12, 2013 :
Es vēlos kļūt par jūsu klientu, bet man ir svarīgi daži jautājumi:
1. Vai jūsu produkcija tiek testēta uz dzīvniekiem?!
2. Vai jūsu produkcijai ir kādas ārstu vai dermatologu asociācijas ieteikumi, atbalsts?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mon Platin Latvija / Nov, 22, 2013 :
Papildus jautājumus varat iesutīt te: [slēpt]@monplatin.lv vai arī griezieties personīgi Mon Platin Skaistuma akadēmijā.
Un 19.novembra MPL koments ar jautājumu - parādiet, kuram latvijas saitos ir šādi sertifikāti - vienkārši fascinē šīs personas profesionālisms!!!
Ja nespēj izprast 2 - vēlreiz akcentēju - 2 ! Tikai 2 jautājumus! - nu nespēj atbildēt, tad te ņem un māžojas. Kāpēc?!?
--- Kas jūs tur nezinat ir produkts testēts uz dzīvniekiem vai nē?!?!? Ir jums zaķīša emblēma uz iepakojuma, lai klienti zinātu, vai nē?!?! Kur ir problēma atbildēt, ja kāds par to interesējas???
--- Ir jums kādas dermotologu asociacijas, vai ārstu atbalsts, profukcijas ieteikumi, vai kas tāds?!?! Ir, vai nav? ??!?!
Dārgās lasītājas, es nesaprotu - vai tiešām es uzdodu tik nenormālu slepenus jautājumus, vai arī jums šķiet, ka šeit esošais firmas pārstāvis vienkārši neko nezin un nesaprotu kāpēc gan nespēj precizāt šo info no saviem šefiem, lai sniegtu informāciju, nevis pasūtītu šur tur un vēl sazin kur!!!?!?
Es ar nesaprotu, kas tur tāds, ka šitā nevar atbildēt. Vai tad patiešām grūti atbildēt -piemēram - informāciju Jūs varat atrast mūsū mājas lapā tādā un tādā sadaļā, kā tas ir normālām kompānijām vai arī kādā citā mājas lapā. Bet izskatās, ka šai kompānijai laikam īsti nav ko parādīt, tāpēc arī ir tādas atbildes...
Par to saito, tas pārstāvis teica, ka latviešu saits vēl tikai topot. Bet nu ok, top, tad top, bet kāpēc pārstāvis nevar šeit ne pušplēsta vārda pateikt un atbildēt. A vot tik sūtīt kaut kur uz kaut kurieni..
Kāpēc neatbild?! Kāds tam iemesls? Nesaprotu