Accenta - Virtuve - nekad vairs neiešu uz Accenta un citiem neiesako
es piekriitu visam ieprieksh teiktam.Ar mani notika tieshi tas pats.Virtuve jaagaida bija ljoti ilgi.kad saneemu to es biju shokaa par kvalitaati un piegaadi.Teicu lai nekaveejoties savaac prom, maksaata tada nauda un piegaada shausmiigu virtuvi, pie tam neatveda visas detalas, galds veel lidz shim briidim nav atvests kuram vajadzeeja buut 23.12.2010. nepaartaukti jaasazvanaas pashiem. Ir jaabriidina potenciaalie klienti, lai zin kas par "sharashkina kantori".Atieksme pret pasuutiitaaju vienkaashi riebiiga, zvani un tevi baro ar riitdienu un ta riitdien taa arii nepienaak, Jaciinaas veel.
Komentāri (4)
Viņiem ir kautkādas iekšējas problēmas. Gan nezinu kādas. Zinu tikai to, nojaušu, ka čakarē paši savus darbiniekus. Kāds gan var būt iemesls tam, ka šis uzņēmums gadu bez pārtraukuma meklē sev virtuves mēbeļu dizaineri ???? Neticu, ka nevar atrast - vienkārši nafig strādāt tajā miskastē.
shodi vles narubi govnistix elo4ek i sdelai sama . 4to slabo ? eto ze ne hui .
briesmīga attiekmse
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.