Jau 5 mēnešus gaidu naudu par nepiegādāto nosūcēju! vairākkārt ir zvanīts, sanēmtās atbildēs - samaksāsim rīt, parīt vai pat jau samaksājām! Mēlo un izliekās ļoti profesionāli!
Absolūti piekrītu par apkalpošanu un attieksmi. Par pasūtījuma izpildes gaitu klientu neinformē ne pa e-mail, ne pa tālruni. Reāli no pasūtīšana brīža līdz preces saņemšanai rēķinieties ar mēnesi vai vēl ilgāk.
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.
Mēs arī šogad ap jāņiem pasūtījam iebūvejamo skapi, kad tika samaksāts avanss tad tikai tad atklājās, ka mūsu pasūtītās detaļas nav uz vietas un nevar pasūtīt un paši pārdevēji tad ieteica vai nu pasūtīt ko citu vai uzrakstīt iesniegumu un atmaksāšot naudu atpakaļ. ko arī izdarījām, un vēl līdz šim brīdim naudu neesam saņēmuši. KRĀPNIEKI UN NELIEŠI! un tagad paši pārdevēji iesaka vērsties PTAA, lai raksta sūdzību. Bet nu redzu ka tas laikam tā galīgi bezjēdzīgi. papētot tuvāk var redzēt ka tā jau ir atstrādāta shēma, drīz paziņos pa uzņemuma maksātnespēju un vēl pēc laika jau būs cits uzzņēmums. ESAT UZMANĪGI. vajadzētu visiem savākties kopā aiziet uz kadu salonu un neiet projām, kamēr neatdod naudu!
Нас тоже "кинула " ACCENTA -в начале марта оформили заказ и оплатили аванс-почти 400 лат, а на прошлой неделе объявили, что ни денег, ни кухни не будет! И что делать? Все телефоны отключены, продавец, которая оформляла заказ, типа ни при делах, свой магазин в Spice home они свернули. Было бы хорошо подать КОЛЛЕКТИВНОЕ заявление сначала в полицию, а потом в суд- больше шансов, что будет рассмотрено.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (6)
Absolūti piekrītu par apkalpošanu un attieksmi. Par pasūtījuma izpildes gaitu klientu neinformē ne pa e-mail, ne pa tālruni. Reāli no pasūtīšana brīža līdz preces saņemšanai rēķinieties ar mēnesi vai vēl ilgāk.
Ja zopoi 4uju 4to ti ni huja ne polu4i6 svoi dengi.
A po4emu Accenta a ne Placenta?
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.
Mēs arī šogad ap jāņiem pasūtījam iebūvejamo skapi, kad tika samaksāts avanss tad tikai tad atklājās, ka mūsu pasūtītās detaļas nav uz vietas un nevar pasūtīt un paši pārdevēji tad ieteica vai nu pasūtīt ko citu vai uzrakstīt iesniegumu un atmaksāšot naudu atpakaļ. ko arī izdarījām, un vēl līdz šim brīdim naudu neesam saņēmuši. KRĀPNIEKI UN NELIEŠI! un tagad paši pārdevēji iesaka vērsties PTAA, lai raksta sūdzību. Bet nu redzu ka tas laikam tā galīgi bezjēdzīgi. papētot tuvāk var redzēt ka tā jau ir atstrādāta shēma, drīz paziņos pa uzņemuma maksātnespēju un vēl pēc laika jau būs cits uzzņēmums. ESAT UZMANĪGI. vajadzētu visiem savākties kopā aiziet uz kadu salonu un neiet projām, kamēr neatdod naudu!
Нас тоже "кинула " ACCENTA -в начале марта оформили заказ и оплатили аванс-почти 400 лат, а на прошлой неделе объявили, что ни денег, ни кухни не будет! И что делать? Все телефоны отключены, продавец, которая оформляла заказ, типа ни при делах, свой магазин в Spice home они свернули. Было бы хорошо подать КОЛЛЕКТИВНОЕ заявление сначала в полицию, а потом в суд- больше шансов, что будет рассмотрено.