Accenta - Klientu un darbinieku čakarēšana
Vēlos brīdināt visus, kuri domā par jebkādu sadarbību ar ACCENTA.
Vadības (Aldis; Kristīne) attieksme pret darbiniekiem ir drausmīga - cilvēki mēnešiem nesaņem algu. Pārskaita kādus 100Ls un tik sola, ka drīz tiks pārskaitīta visa alga... - un tā turpinās jau mēnešiem ilgi.
Kas attiecas uz klientiem - ražošanas vadītāja (Aija) pat neuzskata par nepieciešamu brīdināt dizaineri, ka kāds materiāls nav pieejams, līdz ar to pasūtījumu laikā nevar veikt. Klienti tiek čakarēti, jo ražošana sola izpildīt termiņos, bet reāli tas netiek darīts.
Nevienam neiesaku veikt jebkādus pasūtījumus šajā firmā. Tāpat arī dizaineriem neiesaku atsaukties un ACCENTA darba piedāvājumiem - ne jau velti viņi visu laiku meklē darbiniekus.
Komentāri (2)
Nesaprotu, ar čakarēšanu autore liek saprast, ka visiem darbiniekiem jāsniedz intīmpakalpojumi?
Tas maitas jamaca...rikojeties!
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.
Ar cieņu,
Dace Dreijere
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas
vecākā konsultante
e-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv