Accenta - attieksme, kvalitāte
Viss kas sarakstīts par accentu ir tiešām taisnība, arī es dabūju to nobaudīt uz savas ādas.
- termiņš tika solīts 2 līdz 3 nedēļas. Atveda pēc 5 nedēļām ar nemitīgu zvanīšanos un solījumu klausīšanos. Tad kad sasolīja atvest, sēdējām gaidījām, tā arī neatveda, nākamajā darba dienā zvanu prasu, šie neko prātīgu nevar paskaidrot. Tad viņiem iekārtas maina ražotnē, tad atkal kautkas cits... Šoferis pilnīgā mierā pazvana tikai tad kad jau ir klāt pie durvīm.
- kvalitāte vienkārši nekāda. Protams par to cenu, kā te daži raksta, neko labāku itkā nevarētu vēlēties, bet tad jau tik pat labi es varētu jysk mēbeles sapirkt un negaidīt 5 nedēļas. Caurumi saurbti nepareizajās vietās, par lielu; materiāls mīksts (velkot skrūves klāt, velkas ārā).
Komentāri (2)
Man gan nekādu lielu problēmu ar Accentu nebija. Trāpiju Riga Plaza uz Lieldienu atlaidēm(30%), 5 skapīšus (2 sienas+3 grīdas) dabūju par nieka Ls 180!
Vienīgais - trūka 2 rokturīšu, nācās vēlreiz uz Plazu doties, tur (Accentas salonā) tos bez vārda runas tūlīt izsniedza, vairāk nekādu problēmu. Esam visnotaļ apmierināti ar skapīšiem, glīti un ietilpīgi!;)
Tas maitas jamaca, rikojeties//!
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.
Ar cieņu,
Dace Dreijere
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas
vecākā konsultante
e-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv