AAS „CBL Life” - Krāpšana

Atvēru kontus meitām Citadeles Bankā 30.08.2024., 11.09.2024. mobīlajā aplikācijā saņēmu patīkamu ziņu, ka papildus, kā bonuss, šai kartei nāk Nelaimes apdrošināšana bez maksas 2.mēnešus. 14.09.2024. pēc neveiksmīga kritiena, meita salauza roku. 16.09.2024. piezvanīju uz banku, uz kontakta centru, man izstāstīja kur varu iesniegt pieteikumu, to arī izdarīju, tikai man nebija pagaidām informācijas par polises Nr. Gāja dienas, nekādas ziņas nebija, 30.09.2024.nolēmu zvanīt atkārtoti, izrādās pilnajā versijā interneta bankā, man 27.09.2024.bija atsūtīti apliecinājumi, kur bija norādīti polišu Nr. un telefoniski informēja, ka man jāiesniedz pieteikums vēlreiz, norādot polises numuru. 03.10.2024. to izdarīju. Vakarā jau atnāca lēmums, par atteikumu, ka atsakās izmaksāt un izskatīt apdrošināšanas gadījumu, jo polise stājusies spēkā tikai 25.09.2024., bet negadījums noticis 14.09.2024. Kārtējais pierādījums, ka neko par velti nevienam nedod, un tas ir kārtējais mārketinga triks, lai cilvēki pieslēgtu šī uzņēmuma pakalpojumus, bet reāli kad nepieciešams izmantot, uzņēmums meklēs jebkādus argumentus un izdomājumus, lai to nedarītu. Neskaitot to, ka zvanot uz banku 16.09.2024.neviens nepateica un neizstāstīja, kad tieši polise stājās spēkā un ka iesniegt nav jēgas, kaut gan es telefoniski visu izstāstīju un jautāju vai varu sniegt. Novilka laiku garumā un bezjēdzīgi tērēja manu laiku.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes