707.lv - Nekvalitatīva apkalpošana
12.12.2014. telefoniski tiek pasūtīta prece - i-robots. Pēc it kā pārliecināšanās par preces pieejamību noliktavā zvana uzņēmuma pārstāve, apsolot preci piegādāt tajā pat vakarā (piegādes vieta aptuveni 110 km no Rīgas)ar samaksu pie preces saņemšanas.Pēc dažām stundām atkal zvana tā pati darbiniece (priekšā gan neviens nestādījās) un paziņo, ka gribētā prece tomēr neesot pieejama, bet noteikti būs uz 22.12.2014. , un nepieciešams aizpildīt pasūtījumu mājas lapā, kas arī tiek izdarīts.15.12.2014. atkal zvans no tās pašas darbinieces. Tiek paziņots, ka prece būšot tikai 09.01.2015. Labi, nav steigas, pagaidīsim. Tālāk seko teksts, ka e-pastā tiks nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā. Kad tiek paziņots, ka apmaksa tiks veikta pie preces saņemšanas ( tāda informācija arī iekļauta elektroniskajā pasūtījumā), tad pēkšņi tas neesot iespējams, kaut gan mājas lapā tas ir viens no samaksas veidiem. Tad arī atteicāmies sadarboties ar konkrēto interneta veikalu. Ja 3 reizes tiek mainīta informācija par iespējamo preces piegādi un pēkšni nav iespējama samaksa pie preces saņemšanas, tad nav arī nekādas ticības, ka veicot pārskaitījumu, prece kādreiz tiks piegādāta.Absolūti nekvalitatīva apkalpošana, tiek solīts neiespējamais, informācija mājas lapā neatbilst reālajai praksei.
Pievienot komentāru