707.lv - Bojāta prece+atteikšanās novērst, bojājumu, nomainīt preci vai atgriezt naudu.
Nolēmu brālim (kafijas cienītājam) uzdāvināt dz. D. Kafijas aparātu. Izvēlējos vienīgo, kuram zem kafijas radziņa var nolikt pietiekami augstu krūzi - tas bija "Zelmer - piano". Dzimšanas dienas svinību laikā paskubināju brāli izpakot aparātu un uztaisīt sev un mums kafiju, ar interesi to viņš arī darīja - sev vienu izdevās pagatavot, bet ar to arī viss, ciemiņi samierinājās ar kafijas smaržu, mēs vēl ar pietvaikojušu virtuvi, un karsta ūdens pludojušu galdu mēģinot pagatavot vēl kādu tasīti kafijas. Bet nekā, vienīgi nēerta sajūta, esmu varen "iepriecinājis" brāli. Uzņēmos tālāko klapatu uz sevi - nogādāšanu uz veikalu, (jēkabpils - rīga - 145km.) . Tā nu viss sākās no šī gada 6. Marta līdz pat šai dienai aparāts nav salabots, citu nemaina, un protams naudu neatgriež. Ceļā, Jēkabpils - Rīga, turpu šurpu, nobraukāti jau vairāk, kā 1200km. , notērēti, laiks, nauda, nervi uzklausot super apsurdus nepareizas lietošas apvainojumus, aizrādījumus par manu pacelto balsi reaģējot uz šiem bezkaunīgi muļķīajiem apvainojumiem, u. T. T. Tiku arī nosūtīts uz servisu, kas novērtē defekta esamību. Kur atkal biju spiests uzklausīt lietot neprasmes pārmetumus, par laicīgu netkļķošanu (tiko izpakotam, jaunam aparātam) , nepareiza maluma kfijas lietošanu un citas "gudrības". Bet jautrākais ir tas, ka kad aparāts tiek atgriests, pievienota lapa ar sertificēta servisa darbinieka slēdzienu - "konkrētais izstrādājums atbilst savām tehniskajām prasībām"! ...Nu tad lūk, uz šo veikals www.707.lv arī balstās. Ir servisa slēdziens, proti, ar jūsu preci viss ir kārtībā. Tikai žēl, kafiju gan nevar pagatavot uz šī slēdziena pamata. Ps. Atļaušos sevi saukt, kā kafijas aparātu pazinēju, jau no1990. Gada, pa šo laiku esmu iegādājies sev, draugiem, radiem, organizācijām 30 - 50 dažādas klses kafijas pagatavošanas aparātus - automātus. Esmu daudzus konsultējis šajā jautājumā, un tagad iesaku internet - veikalam 707.lv mest lielu līkumu.
Komentāri (5)
Ne jau interneta veikals to aparātu ražoja. Viņš ir tikai starpnieks. Tik pat labi varēja nopirkt jebkurā citā veikalā, un tāpat sūtītu uz autorizēto servisu kas labo konkrētos brendus. Ja Zelmer nenodrošina maiņas variantu tad tas ir fuj Zelmeram ne jau starpniekveikalam, vai tas ir i meta vai lokālais.
Raivi Skobolev, nauda, ko samaksāju, bij derīga lietošanai, prece ko saņēmu, ir nederīga lietošanai. Bec tavas loģikas es kautkur izroku viltotu, nederīgu naudu, un pieķeršnas gadījumā, mierīgi paziņotu - "es to naudu nedrukāju!"....
Paga vecīt, 1kārt par viltošanu es neko neteicu, un otrkārt, pēc tevis teiktā var secināt, ka tu apsūdzi interneta veikalu , ka tas speciāli pērk bojātus aparātus un tirgo tos tālāk!?
Ja prece ir nederīga, nes un pa garantiju pataisi par derīgu... Ja konkrētās preces atbalsta centrs ( serviss) , tevi sūta 5 mājas tālāk, tur jau interneta veikals nav vainīgs... Ne jau interneta veikals izvēlās kur tev prece jātaisa.. To nosaka šajā gadījumā Zelmer, ar kuriem autorizētajiem servisiem tie sadarbojas..
Saprotu ka tev naids ir uz to kas tev to preci pārdeva, bet iztēlojies, ka veikalā nopirki pienu, bet tur iekša kefīrs, neskatoties uz to ka vēl šorīt pildīts... Ne veikals to pienu ražo, ne veikals to pienu pilda... Viņi tikai izplata tālāk, ja ir kādas pretenzijas, lūdzu, cīnies ar ražotāju... Nepatika pārsteigums, nepērc tās firmas pienu, ņem ticu.
Dums tu esi
Šitas ir vnk bomba - "Atļaušos sevi saukt, kā kafijas aparātu pazinēju, jau no1990. Gada, pa šo laiku esmu iegādājies sev, draugiem, radiem, organizācijām 30 - 50 dažādas klses kafijas pagatavošanas aparātus - automātus. Esmu daudzus konsultējis šajā jautājumā,"
Atļaušos izteikt hipotēzi, ka autors sevi drusku pārvērtē, ja reiz ar šādu pieredzes bagāžu nopirka dāvanai s**u.