220.lv/Mobilux - patērētāja tiesības un garantijas serviss
Сегодня забирала свой телефон в 220.lv после проведения "экспертизы" в SIA MOBILUX LATVIA. Последние втихую поменяли экран (хотя так поменяли, что даже на новом битый пиксель образовался), в заключении написали - дефектов нет и денег не вернут.
Проблема дефектов с пикселями у них слишком частая - в заключении они пишут формулировочку "незначительный дефект" и умывают руки, т.к., по латвийскому закону, деньги за товар с такого рода дефектом не возвращают.
Komentāri (5)
Sveiki! Interneta veikals 220.lv atvainojas klientam. Te viennozīmīgi vainīgs ir piegādātājs, bet mūsu kļūda ir tā, ka šāds gadījums ir pieļauts un telefons ir atdots klientam. Cien. yanto-johnes, aicinam vērsties 220.lv Garantijas servisā un mēs Jums atgriezīsim naudu. Lūdzu, zvaniet 67244220 darba dienās no 10-19 un jautājiet, lai savieno ar Garantijas servisu.
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv
А еще говорят, что 220 торгует бу товаром. Были случаи, когда человек покупал якобы новый телефон, а потом обнаруживал в памяти телефона чужие номера, фотографии итд.
Sveiki, Don McKay! Jūsu minētie gadījumi nav izslēgti, ja mobilo telefonu piegādātājs ir negodīgs. Pēdējā gada laikā mēs ļoti rūpīgi strādājam, lai uzlabotu sadarbību ar saviem piegādātājiem un atsevišķos gadījumos pat pārtraucam sadarbību ar piegādātājiem, kuri nepilda solīto. Un esam pateicīgi saviem klientiem, ar kuru palīdzību par šādiem negodīgiem piegādātājiem uzzinam. Domājam, ka pēdējā laikā mums ir izdevies šādu gadījumu skaitu samazināt līdz minimumam un daram visu, lai šādu gadījumu nebūtu vispār. Ja Jums ir sūdzības par kādu konkrētu pirkumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu zvanu centru 67244220 darba dienās no 10-19.
Pierāda darbi un laiks, vārdi tikai skan. Dzīvosim - redzēsim.
Ar Mobiluxu arī man nav paveicies. Manā gadījumā pretenziju pret i-veikalu nav (vismaz pagaidām viss laipni un atsaucīgi). I-veikals palūdza, vai pats nevaru aizbraukt uz servisu un samainīt iepriekšējā vakarā nopirkto telefonu, man bija pa ceļam un iebraucu ar. Likās dīvaini, ka ar mani nesasveicinās un neatbild uz manu labdienu... Nodomāju, grūta diena, kam negadās...nostāvēju skatoties uz sekretāri (vai gan jau, kā tagad moderni menedžeri) kādas minūtes 5-10, kamēr viņa man veltīja uzmanību. Pateicu ka samainīt, savāca telefonu, neviens neesot no i-veikala zvanījis un aiznesa uz otru istabu, kas tur ar viņu notiek, kas viņu zina, man neko neskaidroja. Nostāvēju minūtes 20, kamēr apnika un jautāju: "Vai ilgi vēl jāgaida?" Nedaudz sarosījās, vēl vairāk sarosījās (lai piefiksētu datus), kad izdzirdēja vārdus- rakstīšu atteikumu. Izrādījās, ka viņi šo laiku telefonu testēja, jo gribēja uzzināt, vai tik es neesmu vainīgs, ka telefons uzkarās. Apnika gaidīt, savācu telefonu(pēc vairākkārtējiem lūgumiem atdot) un devos prom. Rītdien atdošu atpakaļ veicim, kurš nav vainīgs pie "laipnās apkalpošanas", bet cietīs viņu dēļ. Kad beigsies, tā PSRS stila apkalpošana?
Protams viss jāpārbauda, bet vai tad nevar laipni uzprasīt, kas noticis? Pārbaudīt acu priekšā vai uzkarās. Ja jā, tad jau labiem meistariem jāzina galvenos iemeslus, kāpec tā, nevis uzreiz vainīgs klients kurš lietojis telefonu labi ja 2st. Piedodiet, ka tik gari un neiedziļinoties niansēs...
Nevienam neiesaku šo "laipno" servisu!