1A.veikals - nevelas remontet telefonu par garantijas talonu
18.Oktobri 2016.gada iegadajos berniem telefonus. abiem vienadus. lenovo a1000.
viss bija kartiba lidz bridim kad abiem telefoniem pieprasija programmas atjauninasanu. meitai atjauninaja bez problemam bet delam diemzel atjauninajuma procesa izsledzas telefons un vairak ieksa nesledzas. par cik man ir vel deriga telefona garantija aizvedu uz 1a veikala servisu 16 decembri lai saremontetu. sodien jau ir 5 Janvaris 2017 gads.mana e pasta atsutija zinu ka telefonu sataisit nevar par garantiju jo Tika konstatēti mehāniski radīti bojājumi. un piedavaja man taisit par maksu no 20-69 euro.ja man ir garantija kadel man butu jamaksa par remontu. telefons ir pilniba jauns. tad jau iznak ka man ir pardots brakets telefons. esmu loti vilusies.
Sveiki. Nododot preci pie mums, norādījām Jums, ka precei ir redzams vizuāls mehānisks defekts jeb bukte, kas var būt arī iemesls garantijas atteikumam. Pēc preces nosūtīšanas uz garantijas servisu saņēmām atteikumu dēļ mehāniskā defekta, par to Jums arī paziņojām. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Komentāri (11)
Visu servisa centru standarta atruna. Ja ierīcei tiek atrasts kaut mazākais skrāpējums, uzreiz ir iemesls atteikt garantijas remontu, pat ja mehāniskajam bojājumam nav pilnīgi nekāda sakara ar remonta pieteikumu. Šajā gadījumā telefons pāršujoties ir atslēdzies un nepieciešams pāršūt to par jaunu, līdz ar to mehāniskai iedarbībai, te nav nekāda sakara.
nu bet ja man ir garantija. tad viniem jau ir japarsuj bez maksas ne ta?
iev4iks1, ņem to telefonu laukā un ej uz kādu servisu pati pa tiešo un mēģini salabot. Neko tu nepanāksi ar veikalu, jo tā shēma ir atstrādāta - atšūs tevi šā vai tā.
Jap. Aizej uzraksti pretenziju, ka tu zini ka ir bukte un tev nevajag remontēt telefonu, bet jāpārbauda programmatūra, kas neatjaunojās. Nav jālien pašā telefona iekšā, bet problēma tieši ar programmatūru. Bija līdzīga situācija tika ar portatīvo datoru, pēc windows atjauninājuma, kompis gāja līdz sākuma ielādei un uz tās apstājās. Datoram trūka viena poga. Pirmajā reizē man atteica minot mehānisko bojājumu. Par ko tika sastādīta pretprasība par to ka windows(dators nāca ar windows) atjaunošana un defektam nav nekāda sakara ar to, ka es nelūdzu viņus man datoru skrūvēt vaļā un skatīties, kāds defekts, bet ka pirmajā reizē aprakstīju problēmu: datums, tika automātiski atjaunots windows un pēc tā atjaunošanas dators restartējās pēc kā parāda pie windows palaišanas ka lādējās, bet neielādējās vispār. Otrajā reizē pieņēma un salaboja, aktā bija teikts, ka windows atjaunošanas rezultātā radās kaut kur servera kļūda, dēļ kā neatjaunojās palaišanas fails, kā dēļ arī windows nepalaidās līdz galam.
Man aizdomas, ka uz telefona iepakojumiem ir Mobilux.lv (vairumtirgotājs un 1shop.lv uzturētājs) uzlīmes. Tikai viņi raksta tādus servisa atzinumus.
Ja agrāk vēl laboja telefonu, tad tagad vairs ne. Cik saprotu, neviens šī Mobilux telefons, nav labots pēdējo pusgadu laikā un visiem ir atteikums kaut vai dēļ skrāpējuma un to dēvē par Mehānisko bojājumu.
1a.lv jeb Mobilukss SIA tikai norāda, ko saka servisa centrs. Viņi nevar ietekmēt servisa darbu. Viņi ir tikai starpnieki.
Mobilux tirgo telefonus, ko autorizēti servisa centri neņem pretī. CE marķējums, bet telefona iekšas nav no ES, tādēļ autorizēti servisa centri atsaka ražotāja garantiju. Tā kā Mobilux nesaņem naudiņu par servisu, tad vieglāk ir izdomāt šādu veidu, kā atteikt garantiju.
tas, ko 1a.lv var pilnīgi noteikti darīt ir - netirgot "pelēkos" sūdus un neradīt nevajadzīgus čakarus saviem klientiem. Smieklīgi vienkārši, ka lielākais Latvijas e-veikals uzvedas kā tāds knauzeris, humpalu tirgotājs - ka tik lieks eiro uzvārits un pofig ko tas maksās viņu - 1a.lv klientam tālākā ekspluatācijas laikā. Cūciska attieksme.
1a.lv viennozīmīgi zina kas ir Mobilux, kādas štelles notiek ar garantiām, utt. Bet neņem to vērā, jo izskatās, ka ir pajāt uz pašu klientiem. Ka tik nauda. Nekāda imidža vai atbildības!
Cik man ir zināms, tad Lenovo telefoni Baltijā oficiāli netiek tirgoti un visticamāk, ka tas ir "pelēkais" un ļoti iespējams, ka no tā paša Mobiluxa. Produktiem, ko ražotājs nav paredzējis reģionā izplatīt, nav pieejams arī autorizēts garantijas serviss, kas nozīmē, ka servisu veic pārdevēja izvēlēts remonu kantoris. Visi garantijas remonti ir pārdevēja tiešās izmaksas. Tad jau nav nekāds brīnums, ka garantija tiek atteikta un klientam tiek nestas laukā smadzenes.
Ja ar servisu nesanāk vienoties, tad pāršūt varat arī mājas apstāklos
Ja lasām krieviski:
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=714661
Ja lasām angliski:
https://www.youtube.com/watch?v=fu4ezwuXjB0
es vnk vairakus gadu lietoju so viekalu. bet soreiz ta ir pedeja reize kad ieperkos tur. es brinos ka nevien vel nav tiesa iesudzejis so veikalu. vaidzetu visiem neapmierinatiem cilvekiem ar so veikalu uzrakstit kopigu iesniegumu. lai vini dabon pec nopelniem. jo ta tas lietas nedaras. man berns palicis bez telefona,del ta ka par garantijas lapu veikals nevelas neko taisit.
Secinājums tāds,nopirki telefonu,nedrīkst ńemt ārā pat no iepakojuma,lai garantija strādātu,pat nav ieteicams lietot to telefonu,tapēc vislabāk,kad nopirki telefonu noliec sekcijā un skaties uz vińa no attāluma,tā būs viss drošāk.
aicis24, es drīzāk ieteiktu pirkt telefonu vai tehniku, piemēram, LMT, TELE2, vai piemēram Euronics - par šiem es droši zinu, ka viņi netirgo "pelēkos". Manā izpratnē, tas nozīmē tikai to, ka veikals rūpējas gan par savu reputāciju, gan par saviem klientiem, jo, "pelēkajiem" produktiem jau uzreiz ir zināms, ka būs problēmas ar servisu. UN ja veikals to apzinās un vienalga tirgo, tad tā viennozīmīgi ir veikala attieksme pret saviem klientiem!