1a.lv - Viltotie telefoni
Iegādājos telefonu 1a.lv interneta veikalā. Atnāca viltots, no ukrainas ievests telefons, kas
1) bija nepilni komplektēts. Kārbā trūkst daži aksesuāri, piemēram austiņi, kuriem būsu jābūt tajā. Uz ko 1a.lv man atbildēji ka eksistē dažādas partijas, protams, es gribu sev telefonu ar pilnu komplektāciju, uz ko viņi man atteica.
2. Telefons ir salauzts, to nav iespējams lietot. Baterija tur dažas stundas pat naksts laikā, kad viss ir izslēgts. Kad lādējās telefons uzkārst līdz 59 oc (lejupielādēju speciālu programmu noteikšanai) , ka to var paņemt rokās tikai cimdos. Pirmās nedēļas laikā 1 reizi jau uzkārās tā, ka nedarbojās neviena taustiņa un nākās to izslēgt ilgi turot uz ieslēgšanas pogas.
Gribēju vnk atgriezt naudu par telefonu un iegādāties citā veikalā. Telefonu atgriežu pēc 7 dienām no pirkuma brīža. Bet man atteica, piekritot tikai nomainīt bateriju! Vnk iedomājāties, viņi man remontēs braķētu no paša sākumā telefonu! Remontēs! Kas vispār notiek? ! Telefonam ir tikai dažas dienas un to jau pamatīgi remontēs. Esmu šokā!
Labdien! Sazinājāmies ar Jums telefoniski un detalizēti izskaidrojām situāciju.
Komentāri (3)
Izbrīna, ja Tevi pārsteidz tas, ja 1a tirgotu "pelēkās" preces! Manuprāt tam nu noteikti nevajadzētu būt pārsteigumam. Telefonu ieteiktu pirkt ne caur internetu. Labākais - pie operatora. Iespējams, būs dārgāk, toties operatori pilnīgi noteikti netirgo "pelēkos" brīnumus. Ja šķiet pārāk dārgi pie operatora, nu tad ir tādi veikali kā Euronics, ELKOR.
Ja meklē lētāko piedāvājumu, tad gan rēķinies ar sekām.
Par to atgriešanas termiņu, godīgi, neticu, ka 1a Tevi atšuva. Lai arī par tām precēm, ko viņi tirgo man ir ne pārāk pozitīvs viedoklis, tomēr, par likumdošanas normu ievērošanu attiecībā pret Patērētājiem, manuprāt, šis veikals negrēko. Ieteiktu sazināties ar veikalu vēlreiz un mierīgi izrunāt vēlreiz jautājumu par Tavām tiesībām atgriezt preci 14 dienu laikā no iegādes brīža. Ja nenonāksi līdzi risinājumam, tad gan nevilcinies un sazinies ar PTAC.
Vēl viens! Zinu, ka bieži vien pat ražotāja lapā ir zvaigznītes vai cipariņi.. tādi maziņi. Un tad var izlasīt, ka komplektācija var atšķirties no reģiona.
Pat Nokia telefoniem tas ir norādīts. VIņu lapā gan informācija nomainījās tikai pēc 2 mēnešiem, līdz tam jau sākuši laist partijas ārā bez austiņām komplektā.
Nevajag veikalam pārmest par komplektāciju. Otrs, kā pārliecināties par komplektāciju ir instrukcija. Tā arī bieži vien norāda, kam jābūt un kas ir Optional (atsevišķi iegādājams) produkts. Arī bieži vien ausis vai citas ekstras.
Visi vadās pēc standartiem. Katra izmaiņa ir jāizrunā - klients ar pārdevēju, pārdevējs ar piegādātāju, utt. Ķēdes komunikāicja.
Jums ieteicams vispirms risināt kopīgi ar veikalu problēmu uzstājot uz savām tiesībām un tad likt sūdzību. Šis neizklausās pēc 1a.lv gala nostājas.
Ražotājam savā lapā ir jāliek tā info par iespējamām atšķirībām atkarībā no reģiona. Ražotājs savā lapā ieliek vispārīgu informāciju, kur galvenie kritēriji/parametri, lielos vilcienos būs vienādi visos reģionos. Savukārt e-veikals/veikals, kas tirgo preci konkrētā Valstī - ja pērk no oficiālā izplatītāj jeb vairumtirgotāja, tad problēmām ar atbilstību konkrētam tirgum nevajag būt. Bet, ja velk iekšā no hvzkurienes (ka tik lētāk) - nu tad jārēķinās ar visādiem brīnumiem.