1a.lv - Telefons HUAWEY
Gribu pastāstīt cik neglīti izrīkojas 1A internet veikals.Mana meita pasūtīja augusta sākumā telefonu,10 augustā kurjers atveda.Protams prieks noplaka,jo neņēma ne LMT sim karti ne kāda cita operatora. Tajā pašā dienā zvanījām uz biroju-tur atbildēja -jāved uz Rīgu. Birojā pabāza zem deguna aktu parakstīt ka telefonu sūta uz ekspertīzi. Pēc nedēļas meita zvanīja lai uzzinātu kas ir par vainu-jā tur atbild-kritis zemē -ūdens ticis iekšā-īsāk sakot -ņemot nost garantiju-bet ja gribot sataisīt nāksies šķirties no 30 eiro. Vienvārd sakot -cūciski izrīkojas.Mēs nolēmām netaisīt-sacīju meitai lai sūta šurp telefonu-sākumā viņi teica ka atsūtīs,kaut arī netaisīs-bet gāja laiks un nekas nenotiek,zvanam atkal-jābrauc pakaļ pašiem-nu tad es uzsprāgu-zvanīju un teicu ka vispār kaunu zaudējuši.Konsultants mierīgi atbildēja ka sūtīs uz pakomātu-es uzstāju lai klāt būtu pievienots slēdziens ar gala rezumē.Paiet viena nedēļa,nav telefona.Atkal zvanu -un tā divas nedēļas pēc kārtas Sapratu ka bez skaļas lamāšanās nekas nenotiks un jā tak atsūtīja tikai ar slēdzienu-mehāniski bojāts sim kartes konektors-aiznesām uz remontu -pārinstalēja programmas un aizgāja-forši ne?!15 eiro izmaksāja .Bet tā vietā lai atzītu ka ražotāja vaina-jāiziet visam šim cauri? Domāju- 1A tā ir netīras pelnīšanas lieta.
Komentāri (3)
Agrāk tā nebija, 1a bija normala attieksme.
Tādi paši ķēmi kā Ashop un 220. XP arī besī ārā- visām precēm piedāvā zemāko cenu, bet gandrīz vienmēr uzraksts, ka preces nav, bet varot kko līdzīgu piedāvāt- nu riktīgi ķēmi!
Labdien. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Diemžēl, lai cik kvalitatīvs būtu ražotājs, katram iespējami produkti ar defektiem. Taču, gribam atzīmēt, ka visiem mūsu produktiem garantiju nodrošina ražotāju izvēlētie oficiālie servisa centri.Vēlreiz atvainojamies un ceram uz pozitīvu sadarbību ar Jums nākotnē.