www.sudzibas.lv 1a.lv Solītā termiņā nepiegādā preci

1a.lv - Solītā termiņā nepiegādā preci

12.decembŗī pasūtīju cepeškrāsni. Tajā pašā dienā apmaksāju rēķinu, lai pēc iespējas ātrāk process virzās uz priekšu. Tajā pašā dienā saņēmu e-pastu ar info, ka piegāde plānojas 20.decembrī. Kā saprotams, 20.decembrī piegāde nenotika un neviens arī nepaziņoja kāpēc.
Nākamajā dienā zvanīju uz šo i-net veikalu, lai uzzinātu kas par lietu, kad piegādās pasūtīto preci.
Man atbildēja, ka prece vēl nav saņemta 1a.lv noliktavā, bet ka 22.12. vai 23.12. noteikti būs piegāde, un ka viņi sazināšoties, lai visu precizētu.
22.decembrī protams man nekas netika piegādāts. 23.decembrī zvanu uz 1a.lv i-neta veikalu un jautāju, kad būs piegāde. Man atbild, ka kurjers nepaspēs 23.decembrī piegādāt, un ka piegāde iespējams būs 27.decembrī. Uzrakstīju e-pastu uz [slēpt]@1a.lv , ka neesmu īsti apmierināta ar šādu krāpšanos, ka vēlos kompensāciju, jo visi Ziemassvētku plāni par pīrāgu cepšanu ar meitu ir pagaisuši. Tāds lūk ir 1a.lv apkalpošanas serviss un attieksme.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 24.12.2016

Sveiki, Ieva. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu. Ceram uz Jūsu sapratni šajā situācijā un pozitīvu sadarbību nākotnē. Priecīgus un gaišus Jums Ziemassvētkus.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes