1a.lv - Slikts serviss vai krāpšana
Gaidīju pasūtījumu 3 nedēļas. Vakar saņemu SMS par to ka ir jāgaida vēl 3 nedēļas. Gribēju atcelt un dabūt naudu atpakaļ. Bet nevaru sazināties ar viņiem. Sazvanīt nav iespējams (visi operatori vienmēr ir “aizņemti"). Uz e-pastiem arī neatbild, Facebooka - ignorē.
Labdien,
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem. Uz klientu e pastiem tiek atbildēts rindas kārtībā.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klient.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] norādot pasūtījuma numuru.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Cik sen tika nosūtīts jūsu e-pasts? Stundu pirms jūs sūdzību uzrakstījāt? Vai tā ir kāda slimība, ka cilvēki nesaprot, ka ir daudz darba internetveikaliem un citiem veikaliem, kuri apkalpo vairākus simtus, ja ne pat tūkstošus klientus un nevar visiem atbildēt uzreiz. Vai tā ir problēma ar galvu? Es domāju, ka otrs variants.
Problēma ir ar to, ka komentaros gudri mūld!