1a.lv - Slikts serviss un komunikācija
16.12.2016 esmu pasūtījumsi (un uzreiz apmakājusi) preci šajā e-veikala. Pie preces bija norāde, ka piegāde 2-3 dienu laikā. 19.12.2016 saņēmu siņu, ka preces plānotais piegādes datums 23.12.2016 (nedaudz vairāk par 2-3 dienām, vai ne?), bet OK, tas mani tāpat būtu apmierinājus, jo cerēju saņemt pasūtīto preci pirms Ziemassvētkiem. Kā noprotat šodien vēl neesmu saņēmusi nekādu ziņu par piegādi!!!! Mēģināju sazvanīt 1a.lv šodien no rīta plkst.10.55, gaidīju savienojumu uz līnijas apmēram 8 minūtes, tad uzspiedu ciparu "1", lai sagaidītu, ka viņi man atzvanīs (kā arī tika solīts auto atbildētājā), bet, kā noprotu, diezvai to sagaidīšu??? Izskatās, ka mans zvans, pretēji viņu autoatbildētājā teiktajam, nemaz nav "ļoti svarīgs uzņēmumam"! no plkst 14.41 atkal zvanīju uz 1a.lv tel.numuru un gaidīju savienojumu nu jau 30 minūtes! Izskatās,ka www.1a.lv ir absolūti nospļauties uz klientiem!!!
Sveiki, Tatjana. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu. Ceram uz Jūsu sapratni šajā situācijā un pozitīvu sadarbību nākotnē. Priecīgus un gaišus Jums Ziemassvētkus.
Komentāri (1)
Jūs gaidījāt 8 min, bet es 40 min- un tā arī neatradās neviens operators, kuram mans zvans būtu ļoti svarīgs!