Atrisināta1a.lv - Slikts serviss, naudas neatgriešana, brāķi
23. novembrī iegādājos portatīvo datoru. Pēc 3 mēnešu lietošanas dators sabojājās un 19. februārī tika iesniegts garantijas remontā. Iesniedzot datoru remontā, aktā par iekārtas pieņemšanu servisā, atzīmēju punktu: Dati ir svarīgi! Gadījumā, ja remonta procesā uz iekārtas saglabātā informācija tiks zaudēta, ServiceNet sākotnēji piedāvās datu saglabāšanas pakalpojumu par maksu.
Pagāja mēnesis. Klusums. Vairākas reizes zvanīju uz 1a.lv, lai noskaidrotu, kas notiek ar datoru. 1a.lv operatori neko nezinot, esot jāsazinās ar servisu, piebilstot, ka servisu sazvanīt nevarot, jo servisa darbiniekiem neesot telefona nr. Vai nu ir jābrauc pie viņiem, vai jāsūta e-pasts. Braucu uz servisu, jo kamēr sagaidīšu kādu atbildi, atkal paies mēnesis. Noskaidroju, ka dators esot ražotāju brāķis un esot jāsūta jauns. 11. aprīlī saņēmu jaunu datoru, kopā ar aktu par iepriekšējo datoru. Aktā tika norādīts: Defektīva pamatplate. Defektīvas pamatplates dēļ datu saglabāšana nav iespējama. Tātad, dati vairs nav.
Ieslēdzot jauno datoru, raustījās ekrāns. Atkal brāķis. 13. aprīlī kārtējo reizi devos uz 1a.lv. Atdevu datoru, kopā ar iesniegumu, ka atsakos no preces un vēlos, lai man tiktu atgriezta nauda. Pēc likuma, uz iesniegumu ir jāatbild 15 darba dienu laikā. Klusums. Zvanu atkal. Dators esot nodots servisā un man tikšot pasūtīts jauns. Atkal izskaidroju, ka iesniegumā norādīju, ka atsakos no preces un kāpēc man tiek sūtīts jauns. Viņi neko nezinot, sazināšoties ar sevisu un atvanīšot rīt. Gaidu. Nekā. Atkal zvanu. Dators ir nodots servisā un esot jāgaida slēdziens, tikai tad varot pārskaitīt naudu. Slēdziens jāgaida mēnesi. Tāda esot uzņēmuma politika. Pēc laika atkal zvanu, jo kopš 19. februāra esmu bez datora un vai tiešām vajag mēnesi, lai noskaidrotu, ka dators ir brāķis. Aleluja, esot pieņemts lēmums atgriezt naudu. Iet laiks. Zvanu atkal, lai apjautātos, kur mana naudiņa. Dators esot remontā un esot jāgaida slēdziens, tikai tad varot pārskaitīt naudu. Ievelku dziļi elpu un skaidroju visu vēlreiz, ka lēmums jau tika pieņemts. Labi, naudiņa būšot nākamās nedēļas sākumā. Tātad, vajadzēja būt vakar vai vismaz šodien. Šodien ir 15. maijs. Esmu bez datora, atgrieztās naudiņas un atbildes uz iesniegumu. Zvanu atkal. Protams, viņi atkal neko nezinot, esot jāsazinās ar servisu (tas nozīmē, ka pie viņiem atkal ir jābrauc). Viņiem tikai uzrādās, ka man tiks atgriezti 260 eur (dators maksāja 349 eur), jo dators esot lietots. Vairs jau pat elpu neievelku. Dodos uz servisu. Nauda tikšot atgriezta pilnā apmērā. Esot sajaukuši. Un ārpus kārtas – šīs nedēļas laikā. Nu ko, gaidam.
Paldies 1a.lv par informatīvo attieksmi pret klientiem. Par laika un naudas taupīšanu (benzīns +autostāvvieta), braukājot pie jums, jo 21. gs. servisa centram nav telefona nr. Paldies par atsaucību un piedāvāto atrisinājumu. Paldies par iespēju gadu bez maksas izmantot Microsoft Office 365 (viens no iemesliem, kāpēc iegādājos konkrēto modeli). Izmantoju tieši 3 mēn. Tāpat kā datoru. Paldies par visiem datiem, kas tika zaudēti pirmā datora remonta laikā. Paldies, ka atbildējāt uz manu iesniegumu (ir pagājušas vairāk kā 20 darba dienas).
Labdien. Sazinājāmies ar Jums klātienē un telefoniski, situāciju izskaidrojām. Nauda tiks pārskaitīta uz Jūsu norēķinu kontu šīs nedēļas laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru