Atrisināta1a.lv - Slikts serviss krāpšana
Iegādājos telefonu 2015 gada 9. decembrī dāvanu uz Ziemassvētkiem. Pēc sešiem mēnešiem tas pārstāja darboties. Paliku bez telefona un bez naudas trīs mēnešu garumā . Servisā apstiprināja ražotāja defektu , bet naudu ieturēja no manis (40,00 eiro) par to ka nopirku brāķi 1a. internet veikalā.... Jūtos apkrāpta.
Labdien, Zane. Gadījumos, kad precei nevar tikt veikts remonts (prece nav remontējama), pircējam tiek piedāvāta naudas atmaksa ar preces nolietojuma aprēķinu, atkarībā no termiņa kurā prece tika lietota. Kopš preces defektācijas akta saņemšanas brīža līdz ražotāja naudas atmaksas apstiprinājuma saņemšanai bija pagājis nepilns mēnesis, mazāk nekā 30 dienas. Pēc ražotāja apstiprinājuma saņemšanas nauda Jums tika atgriezta. Atvainojamies, ja sagādājām kādas neērtības.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Autora minētā situācija ir atrisināta, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Par ko tu jūties apkrāpta? Spriežot pēc tā, ka Tev atgrieza naudu, tu pati pieprasīji, lai veikals nevis salabo tavu telefonu garantijas ietvaros, bet gan, lai atmaksā naudu. Lasi likumu un nemētājies ar apvainojumiem krāpniecībā.
Pie viena, tīri cilvēcīgi iesaku pacensties iegaumēt, ka jebkurai tehnikai var rasties darbības traucējumi. Priekš tā arī tiek dota garantija, kas paredz, ka tie darbības traucējumi garantijas periodā tiks novērsti bez maksas. Visu pārējo situāciju problēma slēpjas tavā patērētājas domāšanā - palietoju telefonu pusgadu un līdz ko kas, tā saņemu 100% naudas. T.i. - gribi lietot jaunu telefonu vairāk kā pusgada garumā par velti. Labi izdomāji, vai ne?
Tieši tā lai salabo telefonu ko viņi nevarēja izdarīt tāpēc arī pieprasīju atgriezt naudu man nau jāmaksā par to ka iegādājos brāķi .
Šitais atgādināja veco anekdoti, kur klients prostitūtai iesmērējis viltotu naudu un šī bļauj, ka ir izvarota.