Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju telefonu no 1a.lv 26.08.2019 piegādes datumu viņi norādīja 28.08.2019 uz Circle K un tālāk sākās cirks. Preci neviens nepiegādā un neviens mani arī neinformē kas par lietu, katru dienu"bombardēju" ar zvaniem. Izrādās konkrētais Circle K Dzelzavas Ielā 14 nepieņem pakas, kaut gan paši dod šo izvēles iespēju tur saņemt. Tad ar teroru tik 02.09.2019 kurjers atveda uz māju.
Tajā pašā dienā 26.08.2019 pasūtu vēl vienu sūtījumu ar telefona vāciņiem un aizsargstikliņu piegādi viņi rāda uz 29.08.2019 uz to pašu circle-k (kurš kā izrādās sūtījumus nepieņem) . Atkal telefona terors no manas puses, jo uzņēmums neuzskata par vajadzīgu sazināties un kaut ko paskaidrot pircējam, šodien ir 04.09.2019 un ne 1a.lv ne ekspress pasts (kurš ir piegādātājs) man nespēj paskaidrot kur ir mans sūtījums un vai es viņu vispār kādreiz sagaidīšu. Katru dienu, kad es zvanu uz 1a.lv un arī uz ekspress pastu man sola, ka noskaidros un atzvanīs-neviens nav atzvanījis ne vienu dienu!
Neiesaku saistīties ne ar internetveikalu 1a.lv ne ar ekspress pastu-nervu bende ir tie kantori!
Neviens pat pirkstu nepakustina un nav ieinteresēts situāciju atrisināt!
Labdien,
Ļoti atvainojamies par tik ilgu situācijas risināšanu.
Saņēmām informāciju no piegādes dienesta, ka sūtījums ir ievietots Jūsu izvēlētajā piegādes punktā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Šodien 06.09.2019 zvana no ekspress pasta ka man sūtījums ir atradies citā Cirkle-K un tagad esot piegādāts Dzelzavas ielā 14 uz Cirkle-k (kurš it kā sūtījumus nepieņem-tā man skaidroja kad nepiegādāja).