www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Trīs dienu laikā gaidīju pasūtījumu 11! Dienas. Piecas reizes mainīja piegādes dienu! Operatores telefona sarunā viena tajā paša dienā teica atšķirīgu informāciju par pasūtījumu vai teica ka nav nekādas informācijas. Pēc neskaitāmiem strīdiem apsolīja konkrētu datumu (maksimālu) kad saņemšu preci…….. Es lētticīgi noticēju) ) ) protams ka datums vēl divas reizes mainījies) ) bija pieteikta piegāde…… beigas nācās pašiem braukt pakaļ lai vispār saņemt solītu preci. Rezultāta – izčakarētas trīs dienas kad gaidījām kurjeru (jo pasūtījuma statusa bija skaidri un gaiši rakstīts piegādes datums, protam visas trīs reizes cits) , sabojāts garastāvoklis un nervi. Apkalpošana pa telefonu zem jebkādas kritikas. Nekad vairs nesūtīšu šajā internet veikalā itin neko! Labāk pārmaksāt par preci nekā izjust uz savas ādas tādu attieksmi pret mani ka klientu.

20.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.12.2018

Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.

Papildināts NikaToda 21.12.2018

Lūdzu nevajag tikai rakstīt nepatiesību - pirmkārt jūs mani neinformējat man nācās 3 reizes zvanīt un pēc tam rakstīt jūsu priekšniekam divus email un tikai tad jūs man atzvanījat un pateicāt ka prece tajā noliktava nav ! Otrkārt - man nebija apmaksāta prece ! Man bija pieteikta piegade ar skaidru naudu ! Un viss beidzot - par kādiem 90 % jūs te runājat ja tikai dienas laika jūs saņemat vairākas sūdzības oar nepiegādātam precēm , tīri matemātiski 90 nesanāk ... Visu gaišu !

N

Komentāri (1)

N NikaToda 27.12.2018

Lūdzu nevajag tikai rakstīt nepatiesību - pirmkārt jūs mani neinformējat man nācās 3 reizes zvanīt un pēc tam rakstīt jūsu priekšniekam divus email un tikai tad jūs man atzvanījat un pateicāt ka prece tajā noliktava nav ! Otrkārt - man nebija apmaksāta prece ! Man bija pieteikta piegade ar skaidru naudu ! Un viss beidzot - par kādiem 90 % jūs te runājat ja tikai dienas laika jūs saņemat vairākas sūdzības oar nepiegādātam precēm , tīri matemātiski 90 nesanāk ... Visu gaišu !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes