www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

08.09 tika nopirkts jauns telefons ,kuram nestrādāja ieslēgšanas poga , tādēļ 09.09 tika atdots telefons uz diagnostiku 1a.lv veikalā. Un tikai 15.08 ( diezgan ilgi bija jagaida) atnāca paziņojums uz ēpastu ,ka telefons ir izsūtīts uz diagnostikas servisu. 21.08 es piezvanīju uz 1a servisu , kur man pateica ,ka diagnostikas slēdziens tika saņemts un telefons patiešām bija braķēts un tādēļ man tuvākājā laikā tiks piešķirts kupons telefona cenas apmērā ,ka tas bija pateikts aktā.Es biju tam piekritis, bet turpmāk nekāds kupons neatnāca.
22.08 biju piezvanijis un sarunas gaitā ar servisa pārstāvi tika sarunāts , ka kompensācijas summa tiks pārskaitīta uz manu kontu ,jo es jau esmu nopircis sev jaunu telefonu un nekādu kuponu man nevajag , bet pirms tam man vajadzēs nosūtit viņiem savu kontu pa ēpastu.
Nosūtot epastu ar savu kontu servisa darbinieks atbildēja ,ka nevarot šo prasību izpildīt un es godīgi biju šokā kāds ir pretrunīgs personāls.

Šobrīd ir 24.08 un nekāda kompensācija nav veikta!

KAPĒC UZZINOT DIAGNOSTIKAS SLĒDZIENU NEVAR INFORMĒT KLIENTU UN VEIKT KOMPENSĀCIJU?

1A -CŪCISKA ATTIEKSME PRET KLIENTIEM,PRETRUNĪGS PERSONĀLS

Papildināts Artyrio 25.08.2018

Problēmas risināšanai tika atrasts kompromiss.
1a.lv atbildēja ka izmaksās nākamās nedēļas laikā naudu uz kontu.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 27.08.2018

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes