1a.lv - Slikts serviss
08.09 tika nopirkts jauns telefons ,kuram nestrādāja ieslēgšanas poga , tādēļ 09.09 tika atdots telefons uz diagnostiku 1a.lv veikalā. Un tikai 15.08 ( diezgan ilgi bija jagaida) atnāca paziņojums uz ēpastu ,ka telefons ir izsūtīts uz diagnostikas servisu. 21.08 es piezvanīju uz 1a servisu , kur man pateica ,ka diagnostikas slēdziens tika saņemts un telefons patiešām bija braķēts un tādēļ man tuvākājā laikā tiks piešķirts kupons telefona cenas apmērā ,ka tas bija pateikts aktā.Es biju tam piekritis, bet turpmāk nekāds kupons neatnāca.
22.08 biju piezvanijis un sarunas gaitā ar servisa pārstāvi tika sarunāts , ka kompensācijas summa tiks pārskaitīta uz manu kontu ,jo es jau esmu nopircis sev jaunu telefonu un nekādu kuponu man nevajag , bet pirms tam man vajadzēs nosūtit viņiem savu kontu pa ēpastu.
Nosūtot epastu ar savu kontu servisa darbinieks atbildēja ,ka nevarot šo prasību izpildīt un es godīgi biju šokā kāds ir pretrunīgs personāls.
Šobrīd ir 24.08 un nekāda kompensācija nav veikta!
KAPĒC UZZINOT DIAGNOSTIKAS SLĒDZIENU NEVAR INFORMĒT KLIENTU UN VEIKT KOMPENSĀCIJU?
1A -CŪCISKA ATTIEKSME PRET KLIENTIEM,PRETRUNĪGS PERSONĀLS
Problēmas risināšanai tika atrasts kompromiss.
1a.lv atbildēja ka izmaksās nākamās nedēļas laikā naudu uz kontu.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Pievienot komentāru