Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Internetveikalā tika veikts pasūtījums precei. Pēc apmaksas veikšanas, atnāca e-pasts "paldies par apmaksu" - došot ziņu, kad prece tiks piegādāta. E-pastam pievienots arī tiešsaistes links uz lapu, kas uzrādīja piegādes datumu. Nedēļas ilgajam piegādes datumam tuvojoties, tas tiek pārlikts par trīs dienām vēlāk. Dienu pirms uzrādītā saņemšanas datuma devāmies uz viņu biroju saņemt citu pirkumu, pretī puisis priecīgs saka, ka otra prece būšot jau rītdien, viss kārtībā. Nākamajā dienā nekādas ziņas nav un ieejot tiešsaistes linkā uzrādās, ka preces piegāde pārcelta vēl par 3 dienām. Neko.. Gaidam. Tomēr, arī jaunajā datumā nekādas ziņas nav un nākamajā dienā atverot linku uzrādās, ka piegādes datums ir iepriekšējā diena. Zvanot uz internetveikala maksas telefona numuru, 22 dienas pēc pasūtījuma veikšanas, uzņēmuma pārstāvis paziņo, ka prece nav pieejama un ir iespējams izvēlēties aizstajējpreci tādā pašā cenā vai atgūt naudu. Turklāt, pārstāvis stāsta, ka esot izsūtīts kāds e-pasts, kas par situāciju ir paziņojis jau tajā dienā, kad atnācis e-pasts par samaksas saņemšanu, tomēr atkārtoti pārbaudot virtuālo pastkartīti, tas netika atrasts nevienā iespējamā vietā, savukārt puisis birojā tika satikts krietni pēc mistiskā e-pasta. Prece gan internetveikalā joprojām uzrādās kā pieejama, tikai tā nu jau maksā divreiz vairāk. Šķiet, labs veids, kā novilcināt klienta pirkumu, lai vēlāk no viņa iegūtu lielāku naudas summu, ja kāds uz šo pavelkās? Ļoti slikta arī uzņēmuma iekšējā komunikācija, ja viens darbinieks nav lietas kursā par to, ko ir stāstījis cits. Ļoti nepatīkama situācija, nākamreiz noteikti izvēlēšos uzticamākus interneta veikalus pirkumu veikšanai un ieteiktu to darīt arī citiem, it īpaši, ja tiek pirkti produkti par lielākām naudas summām un kas nepieciešami pēc iespējas aātrāk.
Labdien! Diemžēl, nevaram Jūs identificēt, kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzu sazinieties ar mums e-pastā [email protected] , atsaucoties uz šo sūdzību, un norādot pasūtījuma numuru. Ir situācijas, kad prece var beigties pie attiecīgā piegādātāja un var tikt pasūtīta no cita piegādātāja, šādos gadījumos cenas un preces saņemšanas laiks var būtiski atšķirties. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Klientus nekādā gadījumā nemaldinām un rūpējamies, lai klienti savlaicīgi saņemtu informāciju gadījumos, kad pasūtītā prece nav pieejama, informējot e-pastā vai telefoniski. Kā arī, vēlamies vērst Jūsu uzmanību uz to, ka informatīvais tālrunis nav maksas. Zvanot uz informatīvo tālruni, maksu par sarunu nosaka Jūsu operators. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru