1a.lv - Slikts serviss
Stāsts ir ļoti garš, tāpēc visu nerakstīšu. Sākās ar to, ka aptuveni pirms pusotra gada pasūtīju mobilo telefonu LG Nexus5, un tas joprojam nav atnācis! Labi, nedaudz pajokoju ))), atnāca, pie tam diezgan ātri. Īsi sakot konstatēju brāķi, kas saistīts ar paātrinātu izlādēšanu pēc GPS lietošanas (pieversīšu uzmanību, ka tieši PĒC GPS lietošanas), respektīvi, lai telefonu nevajadzētu bieži uzlādēt nācās katru reizi pēc navigācijas lietošanas to restartēt. Pirms telefona nogādāšanas servisā izpētīju ļoti daudzus forumus un izmēģināju visnevisādus paņēmienus lai novērstu šo defektu, pat rakstīju uz Google speciālo Nexus5 forumu, kur man piedāvāja visadus variantus, kuri ari nelīdzēja. Beigu beigās telefons tika nests uz servisu 6 reizes, un bez rezultātiem, izņemot salauztu aizmugurējo vāciņu, jo laikam ir līduši iekšā mēģinot atrast mitrumu un novēlt visu vainu uz mani ka esmu to slicinājis, jo citu izskaidrojumu nav. Bet štrunts ar to vāciņu. Atī PTAC nepalīdzēja. Arī oficiālā LG pārsavniecība atšūva. Tas viss ilga aptuveni gadu. Esmu ļoti pacietīgs )))
Pēc visiem atteikumiem nolēmu pārinstalēt saviem spēkiem. Pārinstalēt izdevās, pat vairākas reizes, bet tas arī nelīdzēja. Pirms aptuveni diviem mēnešiem atklāju, ka pārinstalēt telefonā var ne tikai pašu operētājsistēmu, bet vēl daudz ko citu, tai skaitā kodolu un modēmu. Un tieši modēma maiņa pret ļoti vecu versiju atrisināja manu problēmu. Vakarā varu pabraukāt ar ričuku lietojot aplikāciju Endomondo un būt drošam, ka pa nakti pēc GPS lietošanas (pat neizslēdzot GPS) telefons izlādēsies tikai par 2-3% to nerestartējot. Es tagad pat neaiztieku pogu ar GPS, man tas visu laiku ieslēgts, bet darbojās tikai tad, kad ir ieslēgta atbilstoša aplikācija, kura to izmanto.
Attieksme no 1A bija vienaldzīga, un tas ir ļoti nepatīkami. Bet no citas puses laikam jāpateicās, ka viņu dēļ manas zināšanas par Android telefoniem ir krietni palielinājušas, tai skaitā par PTAC darbību arī šo to uzzināju.
Vai es sūtīšu vēl kaut ko šajā veikalā? Diez vai, jo cenas noteikti nav vislētākas, pie tam ar šādu attieksmi pret klientiem un lielu vārbūtību saņemt brāķētu preci, kuru pec tam ne tikai apmainīt nevar bet arī nevarēs salabot garantijas remontā. Vienīgais viņiem ir forša mājas lapa ar preču aprakstiem un salīdzināšanu, ko var izmantot, lai meklēt sev piemērotaku preci, bet pirkt vienalga citur.
Ja 1A tomēr jautās par kuru preci vai klientu iet runa, tad ta būs pazīme par vienaldzību, jo pēc vārda un uzvārda var viegli atrast gan klientu, gan preci, par kuru iet runa.
P.S. Ja nolēmat kaut ko nopirkt internetveikalā, neiesaku maksāt ar pārskaitījumu, bet tikai uz vietas pēc preces apskatīšanas un konstatēšanas ka tā atbilst visiem parametriem.
Labdien, Daini
Nododot preci garantijas servisā un nosūtot preci uz autorizēto servisa centru Jūsu pieteiktais defekts netika konstatēts. Servisa centra slēdziens Jums tika nosūtīts ierakstīta vēstulē uz iesniegumā norādīto adresi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Komentāri (5)
Protams ka defekts netika konstatēts, jo tas pat netika meklēts. Es pat nezinu kas tieši bija darīts ar manu telefonu. Noteikti zinu, ka serviss ir pieprasījis papildus informāciju no klienta, respektīvi no manis, ko es biju redzējis MTTC servisa mājaslapā (viņiem ir tada opcija izsekot savu telefonu), bet ar mani ta arī neviens nesazinājās. Sazināties ar meistaru pa taisno pat nepastāv reāla iespēja, tikai caur starpniekiem, kuri vispār nav lietas kursā. Nododot telefonu 1a servisā, biju pateicis, ja tās tiks sūtīts uz MTTC, tad es atsakos, bet tas vienalga tika nosūtīts, jo uz vietas neviens namācēja atbildēt uz kurieni tiks sūtīts telefons. Pie tā visa, telefons sesto reizi tika sūtīts pēc "1a" pieprasījuma, lai rūpīgāk izpētītu telefonu uz defektiem, jo es biju uzrakstījis rakstisku iesniegumu, it kā iepriekšējās piecas reizes neskaitījās. Nu pilnīgs stulbums.
Tomēr nekādi neizprotu šī romāna jēgu. Telefons tika sūtīts uz autorizēto servisu? Jā. Ko var gaidīt no inetnetveikala, kurš ir TIKAI tirgotājs? Vai kas mainītos, ja telefonu būtu pircis citur? Atvaino, Daini I, taču domāšanu un loģiku te kaut kas ir galīgi šķērsām.
1. Telefons tika sūtīts 6 reizes. Kāpēc nepietiek ar vienu reizi?
2. Kāpēc pēc piecām reizēm bija nepieciešama sestā reize rūpīgākai pārbaudei, pie tam pēc piektās reizes es telefonu biju tūrējis rokās labi ja divas minūtes, pat nebiju ieslēdzis, un tas tika paņemts atpakaļ sūtīšanai uz servisu?
3. Kāpēc defektu man jānovērš paša spēkiem un brīnumainā kārtā tas izdodās.
4. Kāda starpība vai tas ir internetveikals vai parastais veikals, tas tirgo un dod garantiju?
5. Kāpēc autorizētais serviss prasa no klienta papildus informāciju, bet klientam pat nav iespējas to sniegt?
6. Kāpēc internetveikalā tiek ignorēts mans lūgums nesūtīt preci uz noteiktu garantijas servisu, ja es to nevēlos? Es pat pateicu, ja sūtīs uz MTTC, tad labāk vispār nesūta.
7. Kāpēc tiek kavēti termiņi ar atbildes sniegšanu uz manu iesniegumu? Pēc likma tas ir 15 darba dienas, bet atbildi saņēmu pēc viena kalendārā mēneša, pie tam ar uzaicinājumu paskastītē, kurā bija teikts ka atbildi varēšu saņemt pastā tikai pēc 17:00 tajā dienā, kad apritēja tieši mēnesis pēc iesnieguma iesniegšanas. Nu pilnīgs absurds. PTAC uz to arī noignorēja.
8. Es atnāku, parādu defektu, parādu un izstāstu apstākļus pie kuriem tās rodās, bet tas tiek ignorēts ar bibildi, ka speciālists skatīsies un spriedīs. Un speciālistam pa taisno izstāstīt nav iespējams un kaut kā savādāk nodot informāciju neviens nezin kā. Vienkārši pieraksta, ka nestrādā GPS vai kaut kas tāmlīdzīgs. Pēc laika saņēmu atbildi, ka defekts netika konstatēts.
Kurā no punktiem Jums šķiet ka ir kaut kas šķērsām ar domāšanu un logiku?
1. Telefons tika sūtīts 6 reizes. Kāpēc nepietiek ar vienu reizi? - un kā tad veikalam būtu jārīkojas, ja telefonam tiek pieteikts bojājums? Veikals nav remontdarbnīca, lai pats remontētu telefonus!
2. Kāpēc pēc piecām reizēm bija nepieciešama sestā reize rūpīgākai pārbaudei, pie tam pēc piektās reizes es telefonu biju tūrējis rokās labi ja divas minūtes, pat nebiju ieslēdzis, un tas tika paņemts atpakaļ sūtīšanai uz servisu? - pašam tas neliekas dīvaini? Tev izsniedz telefonu, iedod pagrozīt 2 min. un tad vienkārši izrauj no rokām un aizsūta uz servisu?
3. Kāpēc defektu man jānovērš paša spēkiem un brīnumainā kārtā tas izdodās. - tātad pēc Tavām domām defektu novērš internetveikals? Izdomāta defekta, izdomāta novēršana - tas liek aizdomāties par garīgu saslimšanu.
4. Kāda starpība vai tas ir internetveikals vai parastais veikals, tas tirgo un dod garantiju? - garantiju dod tirgotājs, balstoties uz ražotāja nodrošinātajiem garantijas noteikumiem. Veikals ir tikai un vienīgi starpnieks! Ja Tev ir aizdomas, ka internetveikals 1a.lv pats ražo LG telefonus, apmeklē šaura profila ārstu Tvaika ielā.
5. Kāpēc autorizētais serviss prasa no klienta papildus informāciju, bet klientam pat nav iespējas to sniegt? - kāpēc cilvēki baznīcā lūdzas Dievu, taču tas viņiem neko neatbild?
6. Kāpēc internetveikalā tiek ignorēts mans lūgums nesūtīt preci uz noteiktu garantijas servisu, ja es to nevēlos? Es pat pateicu, ja sūtīs uz MTTC, tad labāk vispār nesūta. - garantijas ietvaros
servisu var veikt tikai RAŽOTĀJA, nevis internetveikala autorizēts serviss. Veikals nevar izvēlēties uz kuru servisu nosūtīt Tavu "defektīvo" telefonu!
7. Kāpēc tiek kavēti termiņi ar atbildes sniegšanu uz manu iesniegumu? Pēc likma tas ir 15 darba dienas, bet atbildi saņēmu pēc viena kalendārā mēneša, pie tam ar uzaicinājumu paskastītē, kurā bija teikts ka atbildi varēšu saņemt pastā tikai pēc 17:00 tajā dienā, kad apritēja tieši mēnesis pēc iesnieguma iesniegšanas. Nu pilnīgs absurds. PTAC uz to arī noignorēja. - nu, visi pret Tevi sazvērējušies! ECT nemēģināji iesniegt sūdzību?
8. Es atnāku, parādu defektu, parādu un izstāstu apstākļus pie kuriem tās rodās, bet tas tiek ignorēts ar bibildi, ka speciālists skatīsies un spriedīs. Un speciālistam pa taisno izstāstīt nav iespējams un kaut kā savādāk nodot informāciju neviens nezin kā. Vienkārši pieraksta, ka nestrādā GPS vai kaut kas tāmlīdzīgs. Pēc laika saņēmu atbildi, ka defekts netika konstatēts. - ar MTTC.lv sazināties pa tiešo bija neiespējami?! Vieglāk pašam "novērst defektu"...fatāla loģika!
Kurā no punktiem Jums šķiet ka ir kaut kas šķērsām ar domāšanu un logiku? - pilnīgi visos, kā redzi. Ja jau šķiet, ka visi pret Tevi ir tā sazvērējušies, varbūt apsver domu par vizīti pie profesionāla psihiatra.
1. Pēc Jūsu domām, cik reizes es atnākšu ar savu telefonu, tik reizes arī tas tiks paņemts? un visiem vienalga ka telefons jau 5 reizes tika pieņemts uz servisu ar vienu un to pašu problēmu?
2. No rokām neizrāva, bet pateica, lai sniegt atbildi uz manu iesniegumu, viņiem nepieciešams rūpīgāk pārbaudīt. Ar piecām reizēm vai tad nepietiek?
3. Faktiski defekts palika. Esmu parinstalējis radiomoduli uz daudz vecāku versiju, kura bija izlaista līdz ar ceturto Androidu, bet uz doto brīdi, šī telefona oficiālā Androida versija ir 6.0.1 un radiomodulis arī ir izlaists jauns. To visu var viegli pārinstalēt un atgriezt defektu jebkurā laikā.
4. LG oficiālais pārstāvis pateica pa telefonu: „Jā, jūsu telefonam defekts ir, bet tas ir programatūras defekts, un mēs par to neatbildam. Vienkārši nelietojiet GPS”. Tāpēc bija cerība, ka 1a tomēr kaut kādā veidā nāks pretī, un kaut kā līdzēs.
5. Nesapratu ideju par Dievu un baznīcu. MTTC mājas lapā, ievadot kodu, kuru dot iesniedzot telefonu servisā, var sekot līdzi visām darbībām kuras notiek ar telefonu. Vienā brīdī parādījās punkts, ka nepieciešama informācija no klienta, bet vairākas dienas man neviens nezvanīja un neprasīja nekādu papildus informāciju. Es biju zvanījis uz MTTC un teicu ka man it kā jādod kaut kāda papildus informācija, bet viņi nevarēja pat nokomentēt, teica ka dos ziņu kad nakt pakaļ pēc telefona.
6. Es būtu vispār atteicies no garantijas remonta, bet viņi vienalga nosūtīja to uz MTTC ignorējot manu lūgumu un paturot telefonu pie sevīm nedaudz mazāk par 2 mēnešiem.
7. Uz tiesu? Nu tas jau bišķiņ par traku. Vai Jūs mēģināt mani sūtīt uz Electroconvulsive therapy (ECT)?
8. MTTC atrodās Lietuvā. Sazināties var ar pārstāvjiem Latvijā, bet viņi tikai pieņem un pārsūta tālāk, un par procesiem, kuri notika Lietuvā es zināju vairāk ne kā viņi, jo viņi pat nezināja ka var ienākt MTTC mājas lapā un apskatīties vismaz to minimalo informāciju par telefona stāvokli ko varēju apskatīties es.
Vai visi ir sazvērējušies pret mani? Protams ka nē un es ne reizi tā nebiju domājis. Tā ir virkne ar dažādām sakritībām, cilvēku faktori utt. Defekts novērsts, bet to var atgriezt jebkurā brīdī uzliekot visjaunāku šī telefona programatūru un atjauninājumus, respektīvi atgriežot stavoklī, kādā es to biju nopircis vai saņēmis no garantijas servisa.
Šajā sistēmā kaut kās ir jāmaina. Cits var būt pat nepamanītu, ka viņa telefonam katru dienu pazūd trešdaļa no akumulatora tāpat vien papildus, bet man tas ir BRĀĶIS. Tiki pie brāķēta telefona? Bet ko tu gribi no internetveikala, tas taču ne par ko neatbild! Risini pats! Šādi ir jādomā?