1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju servīzi 22. decembrī, un mani informēja, ka 30. decembrī tā tikšot piegādāta. Biju ar mieru gaidīt, jo ar zīdaini no Carnikavas ir diezgan grūti tikt līdz kādam trauku veikalam, lai izvēlētos klātienē nepieciešamos traukus. Kad norunātajā datumā nosūtīju e-pastu ar jautājumu par to, vai servīze tiks piegādāta laikus, tikai 31. dcembrī saņēmu e-pastu, ka pasūtījums ir atcelts. Forši, "1a" atstāj mani bezpalīdzīgā situācijā, kad tiešām pēdējā brīdī vairs man pat nav iespējas nekur iegādāties nepieciešamos traukus svētku galdam. Varēja taču ātrāk painformēt vai vismaz piedāvāt alternatīvu, bet nē - "vilka" līdz pēdējam, cerot, ka klients pārāk nedusmosies. "Atvainojamies par neērtībām" ir vienīgais, ko šis veikals piedāvā saviem klientiem. Skumji, ka tā, jo servīze bija nepieciešama, un man tā ļoti patika. Joprojām ceru, ka veikals tomēr man piedāvās šo servīzi iegādāties...
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz izsūtīšanu būs iespējama orientējoši līdz 10.01 datumam, bet pastāv iespēja, ka arī ātrāk. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem. Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Pievienot komentāru