1a.lv - Slikts serviss
AKTS: 2016-571784
Dārgais 1a serviss, lūdzu nevajag likt sudzību kā atrisinātu, kamēr cilvēks kas iesniedzis savu sudzibu nedos savu komentāru, ka viņam viss ir skaidrs. Pievienoju event log no datora, kuru jūs pārbaudijāt veselu mēnesi un nevarējāt atrast problēmu, iedodiet šito logu jūsu viskrutākajam speciālistam, lai viņš sniedz savu komentāru. Ja viņš nevar pateikt ko darīt šajā situācijā, tad droši variet viņu atlaist.
Tiem cilvēkam, kas lasa šo sūdzību, lai atrastu atsauksmes par 1a - servisu - NEKAD savā mūžā nedodiet savas preces uz remontu vai diagnostiku. Serviss ar kuru viņi sadarbojas vai arī tas ir viņu serviss - katrā ziņā nav kompetents!
Sveiki. Vēlamies atzīmēt, ka mēs nemaz nevaram ielikt sūdzībai šādu statusu - atzīmēts, to var tikai sūdzības autors vai sudzibas.lv administrācija. Par Jūsu datora testēšanu - tika testēti RAM, HDD, procesors, videokarte uz aparatūras stress testiem, visas komponentes izgāja testu bez problēmām, testēti tika vairāk par 20 h katra. Ja datoram ir kāda programmatūras vaina, tad tas diemžēl neattiecas uz garantiju, jo garantija sedz tikai aparatūras defektus.
Komentāri (11)
Šis ir MOBILUX LATVIA SIA
Viņiem brāķi visās malās. Un tad māna klientu, kā vien māk.
JĀKLAPĒ ŠIS KANTORIS CIET...
Izskatās pēc Watchdog problēmas. Watchdog problēma parasti(visbiežāk) ir saistīta ar hdd draivera problēmu Windows 8-10. Te risinājums pa solim:
https://www.youtube.com/watch?v=DwAfXTvZqy4
ja tomēr broblēma nav hdd driveris, tad kāds no šiem:
https://www.youtube.com/watch?v=fGImTUUT6-8
Es jau īsto mēģināju, nepalīdzēja :( pēc event loga problēma ir ar to kā nvlddmkm.sys (nvidia driver) krešo, komponentes temperatūrā ir OK (CPU ~40C, GPU ~70C, MB ~40C), viss ticamāk ir brāķis viena no komponentes, PSU (nemāk pietīkami daudz barot video karte), mātesplatē, vai CPU. To es cerēju ka foršais MOBISUX atradis, bet ***.
Skaties iekš šjienes varbūt rodi risinājumu:
http://www.carrona.org/VideoTDR.html
Uz tevīm attiecās: More info on the STOP 0x141 error here: http://www.carrona.org/bsodindx.html#0x00000141
Paldies, es meģināju viss no saraksta izņemot citu video karte, centišos kkur dabūt lai pameģināt.
????????????????????????
MOBILUX LATVIA
????????????????????????
Ceru uz taisnīgu tiesu.
Mobiluks klusē :D :D :D ienāca kaut kāds vecītis iekš sūdzības.lv un var teikt saremonteja datoru. :D :D :D apbrīnoju šitos ģēnijus. Kā to visu vispār var zināt?
Mobilux jūt, ka sūuuuu būs.
Tāpēc klusē.
Gan jau būs jauns kantoris un cer ka visi visu aizmirsīs. Juridiski brīvi nebūsiet.
Man arī Notebook laboja, jāsaka gan ka servicenet. Pēc viņu remonta mazais notebooks bija pilnībā "izvarots", atdzina defektu, mātesplates bojājumi, nomainija citu, bet korpusu salika nemākulīgi, respektīvi, ar grūtībām varēju pievienot USB ligzdas lādētāju, viss izļurkāts, sabojāts. 1a pārdod nezinu kādu preci, bet tā nav kvalitatīva, iespējams iepērk zināmu procentu defektāciju, jo viņi nodarbojas tikai ar izplatīšanu. Piemēram tādam Dateks.lv tas būtu goda jautājumus visu atrisināt uzreiz un uz sitienu, tāpēc iesaku cilvēkiem tehniku pirkt tur, kur to tirgo kā pamatpreci un neradīsies nekādu problēmu.
Kas attiecās uz konkurēto log failu. Garantijā tev nodrošina tikai dzelžu remontu, nevis operetājsistēmas kļūdas, protams, bieži vien dzelsis šo izraisa, manā gadījumā bija vienkārši blue screen restarts, līdz beigās kompi ieslēgt nevarēja, es ieteiktu tev viņu tā softiski nokaut, ka nevari ieslēgt, tad varbūt vainu arī atradīs dzelžos un tos salabos, citādi, nekā. Vēl skaties ka beigās neatdod ar Linux uzinstalētu sistēmu :D
Atvainojos! Nevis Mobilux vai Mobilux Latvija, bet Mobilukss SIA.
SIA Mobilux ir pelēko telefonu vairumtirgotājs. Varat palasīt sūdzības, kur CE marķetu telefonu neņem pretī neviens serviss paziņojot, ka nācis no Āzijas puses nevis Eiropas. Savukārt pats Mobilux ir tikai viena diagnose "telefons esot mehāniski bojāts - skrāpējums uz korpusa". Līdz ar to serviss vispār nav :)
Ja, ari es saskaros ar šo problēmu.
Un laikam neesmu vienīgais...