1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju plauktu (pasūtījums nr. B000671389) no 1a. Sākuma datums, kad varēs izņemt preci bija 16.08, protams dotajā datumā ne ziņas ne miņas vai preci varēs izņemt. Zvanot viņiem 17.08 teica ka pāris dienu laikā varēs saņemt, 17.08 paralēli uzrakstot e-pastu teica ka 24.08 varēs saņemt tikai, katrs sāka ko citādāku. 21.08 no rīta atnāk sms ka var nākt pakaļ. Atnācu, samaksāju un laimīga aizbraucu mājās. Tikai mājās konstatēju, ka man ir iedotas 2 pilnīgi vienādas kastes. Zvanu 1a, Saka, lai sūtu sūdzību uz viņu e-pastu. Aizsūtīju, teica ka nosūtīs uz servisa daļu. Pagāja nedēļa un atkal ne ziņas ne miņas no 1a. Rakstu vai ir kādas skaidrības ar pasūtījumu, atbild ka sazināsies ar noliktavu un ja nevēlos gaidīt droši varu preci atgriezt atpakaļ. Kas vairāk izskatās "mums vieglāk, lai jūs preci atgriežat, nekā risināt doto problēmu".
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Informācija ir nodota servisa nodaļai, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Nesaprotu, kādas divas vienādas kastes? Kāda vaina divām vienādam kastēm? Ko jums vispār vajadzēja saņemt? Kāpēc vispār neskatījāties ko saņēmāt?
Starpība tajā ka ir jābūt 2 dažādām kastēm (vienā instrukcija + stiprinājumi un detaļas, otrā detaļas). Tekstā ir minēts kas tieši tika pasūtīts. Laikam neskatījos, jo tā kā uzticos to ko man dot no noliktavas.