1a.lv - Slikts serviss
Šajā internetveikalā var pirkt tikai apakšbikses un šampūnus...jeb preces ar kurām negriezīsieties servisā. Pirms gada iegādājos putekļusūcēju Dyson v11 absolute un pēc kāda laika sāka ķerties poga. Ok...domāju vedīšu uz oficiālo Dyson servisu Latvijā, lai netramdītu internetvaikalu...tā taču būs atrāk un efektīvāk. Kā tad - izrādās tas netika pirkts pie oficiālajiem pārstāvjiem Latvijā, kaut gan pats internetveikals sākumā lūdza vest turp. Tad izrādījās, ka jāved ir ellē ratā no manas dzīvesvietas uz Ozola senuku, jo tā kas pie mājām nepieņem. Ok...aizvedu. Un tad sākās...DIVI MĒNEŠI REMONTĀ...DIVI! Te būtu jāpiemin tas, ka Dyson serviss Latvijā teica, ka remonts ilgtu 2 ned...un tas arī tādēļ, ka pandēmija. Pa vidu zvanīju, rakstīju...ignorē. Beigās, kad pati zvanīju izrādās, ka manta jau atpakal no remonta un varu doties pakaļ. UN CIK ILGI MAN BŪTU VĒL JĀGAIDA, JA PATI NEZVANĪTU. Ok...dodos pakaļ. Jā...tieši tā...atkal uz ellē ratā no manas dzīvesvietas uz Ozola senuku. Un vai ar to viss beidzās - NĒ! Nav pilna komplektācija - ir pazaudēta putekļusūcēja truba. Uz vietas man tiek apgalvots, ka šovakar pat no Tallinas (kur izrādās notika remonts) izsūta jaunu trubu. Ir pagājusi vairāk kā nedēļa un domājat kaut kas atnāca - NĒ! Zvanu un izrādās, ka viņiem nav ne jausmas par ko es runāju. Nekas nav izsūtīts. Man tagad esot jāsūta e-pasts un sākšot risināt situāciju. JŪS TO NOPIETNI...IET JAU TREŠAIS MĒNESI BEZ IESPĒJAS IZMANTOT PRECI UN JŪS SĀKSIET RISINĀT! Nu neko - sazinājos ar Eiropas patērētāju informēšanas centru...būs jāsāk rakstī iesniegumi arī viņiem.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (1)
a jus nesaprotat ka veikalam nav sakara ar jusu dyson remontu? Butu jebkur citur pirkts viss butu tas pats.