1a.lv - Slikts serviss
Preci pasūtīju 19.12.2020. , tgd jau 21.01.2021. , šodien beidzot sazvanīju no 5. Reizes 1a.lv veikalu, kur man pateica, ka prece būšot noliktavā tikai 28.01.2021. , ko es saņemšu tikai februārī... Normāli! Jaungada dāvanas, ha ha... Ideāli! Necerējām saņemt līdz gada beigām, bet uz kādu 7. - 10.01. Tomēr cerējām, 1,5 mēnesis piegāde no lv internetveikala! Murgs!
Uz e-pastu bija atsūtīta automātiskā atbilde, ka sazināsies ar mums 6 dienu laikā, tā arī neviens nesazinājās. Menedžeri rakstīju mājaslapā, tur arī nesazinās neviens normāli, problēmu visi jautājumu atrisināt nav iespējams!
Pasūtījums nr. B000291910, Irīna
Nu re! Kā sūdzību iesniedzu, tā nākamajā dienā gan preces atradās, gan tika sapakotas, gan atdotas kurjeram, un šodien 25 01., un preces ir piegādātas. Vai tad nevar strādāt normāli bez sūdzību iesniegšanām? - burvju pendelis vajadzīgs? Paldies par preču nokomplektēšanu un nosūtīšanu!
Komentāri (17)
Получил холодильник в повреждённом состоянии. Сервисный отдел игнорирует. Скоро будет месяц. Вообщем не рекомендую!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Получил холодильник в повреждённом состоянии. Сервисный отдел игнорирует. Скоро будет месяц. Вообщем не рекомендую!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Получил холодильник в повреждённом состоянии. Сервисный отдел игнорирует. Скоро будет месяц. Вообщем не рекомендую!
B000133587
Nav iespējams sazvanīt informācijas centru un piegādes datumu visu laiku mainās un kavējas, kautvai par piegādi samaksāts gandrīz 17€
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pasūtījām 04.12. 2020.datorspēles ZSv dāvanai. Ir 21.12.2020.un nekādas ziņas no 1a.lv. Sazvanīt nav iespējams, uz epastiem neatbild. Tā ir krāpšana. Šobrīd cenšamies noskaidrot kā atgriezt atpakaļ naudu
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Esam pasūtījuši PS4 spēles 04.12.un līdz šim brīdim nav izpildīta piegāde un nav iespējams sazvanīt.
Nav jau, tas nekas neparast nav jau infrastruktūras nedz iekšējas uzņēmumā, ne iesaistītiem trasporta kompānijām, ne pat starpvalstu. Šādiem laikiem kā ir patreiz.
Latvijas pasts mierīga izskaidroja, sūtījums uz austrāliju, piemēram, ar lidmašīnu nav iespējams kā līdz šim - tikai kuģis, kas ir +2-3nedēļas.
Ja ierakstītu, ka jāgaida prece 4 nedēļas tu nepasūtītu, bet ietu, kur Saka, ka piegāde nedēļas laikā. Kaut beigās būtu tās pašas 5 nedēļas. Tikai čakarē viens otram nervus tā vietā, lai vienkārši saprastu, ka ir lietas, kas dotajā brīdī nestrādā kā iepriekš.
Jau dzirdams ka visiem ir tādas problēmas. Man Omniva piegāde arī kavējas, baidos ka būs jāgaida arī līdz februārim.
Bet 220.lv uzreiz brīdina ka jebkuras preces piegade būs tikai februāri sākumā!
Pa īstam murgs!
Nu jā, visi tgd ir noslogoti. Nu bet ne jau uz 1,5 mēnesi no lv internetveikala, paskaidrojot, ka viniem nav preces noliktavā. Mums pasūtītas 4 preces- veļas grozs, gultasveļas komplekts, paklājiņš un matu taisnotājs, viss no dažādām kategorijām. Un nekā nav noliktavā? Bet par ko tad naudu ņem? Murgs kkāds! Citiem pa nedēļu atsūta.
Taisnība 👍
Kapec no lv interneta veikala? Jus tiesham domajat, ka visas preces tiek razhotas Latvija?
Par covid jus nezinajat? Jaungada davanas irina jums bija japasuta laicigi! Vai ari nezinajat, ka pienaks jaunais gads?
Nevjg te braukt virsū. Kā iesniedzu sūdzību, tā uzreiz paka sapakota un tika izsūtīta. Izrādās, ka vnk slikti strādā- gan paku sapakotāji, gan tas operators, kas man atbildēja. Jums tas liekas normāli, ka nauda ir iekasēta, ne 10, ne 15€, bet gandrīz 100, un 1,5 mēnesi viņi neliekas ne zinis? Man tas neliekas normāli! Citreiz, ja preces nav, norādīts pie preces, ka pašlaik nav noliktavā, bet tgd nekas nabija norādīts. Vbt tad viņiem jāpiestrādā pie servisa?