1a.lv - Slikts serviss
27.11.2020. Veicu pasūtījumu no 1a.lv (tika norādīts, ka pasūtījums tiks izsūtīt 6-12 darba dienu laikā) . Ņemot vērā, ka 15.12.2020. Bija 12 darba diena un pasūtījums, joprojām, rādījās, ka “tiek komplektēts” nosūtīju e-pastu 1a.lv. Saņēmu atbildi:
“jūsu e-pastu esam saņēmuši un atbildi sniegsim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 6 darba dienu laikā. Ja tomēr jautājums ir steidzams, lūdzu, zvaniet 63588024.
Vēlamies jūs informēt, ka 1a.lv zvanu centra informatīvais tālrunis ir mainīts - 63588024. ”
tad nu zvanīju uz nr. 63588024, minēju, ka pasūtījumā ir dāvanas ziemassvētkiem (2 ceļojuma spilveni bērniem un smaržas) un ja paciņu nesaņemšu līdz ziemassvētkiem, man to nevajag un vēlos saņemt atpakaļ naudu. Meitenes otrā galā dievojās, ka ir neliela aizķeršanās, bet paciņu noteikti saņemšu līdz ziemassvētkiem. Neredzēju iemeslu neticēt, jo cilvēks, kas tur reāli strādā, taču redz kāda ir situācija, vai uz vietas ir preces, u. T. T.
Tad nu par lielu pārsteigumu 18.12.2020. Ap 17: 00 saņemu atpakaļ naudu par vienu no ceļojuma spilveniem un sms, ka pārējo pasūtījumu saņemšu 12.01.2020. No 17: 00 līdz 18: 00 cītīgi zvanīju uz 1a.lv biroju (grūti sazvanāms, neviens neceļ) , lai noskaidrotu, kāpēc ar mani neviens nav sazinājies par preci, kas nav un nav piedāvājuši to apmainīt pret citu, nerunājot par solīto piegādi pirms ziemassvētkiem. Meitene otrā galā atbildēja, ka nevarot ielikt citu ceļojuma spilvenu, atcelt pasūtīju nevarot, esot vien jāgaida pasūtījums un tad man būšot 14 dienu atteikuma tiesības.
Okey, atmetu visam ar roku, domāju, ka gaidīšu 12.01.2021. Preci atgriezīšu un miers. Vakar saņēmu sms no “omniva”, ka atnākusi paciņa, atvēru paciņu un pamanīju, ka preci saņēmu ar pīkstuli. Uzrakstīju uz 1a.lv un pajautāju, vai viņi tiešām domā, ka katram klientam mājās ir pīkstu noņēmējs? Kā, viņuprāt, mājas apstākļos to noņemu?
Pilnīgi noteikti neiesaku neko pasūtīt no šī interneta veikala! It kā jau saprotu, ka pirms ziemassvētkiem ir vairāk pasūtījum, bet ziemassvētki ir katru gadu, tiem vajadzētu gatavoties laicīgi un atbildīgi, nevis čakarēt klientu un solīt laicīgas piegādes, bet beigās piegādes pārcelt un nostādīt klientu fakta priekšā. Zems komunikācijas līmenis, slikta apkalpošanas kvalitāte, diemžēl neko labu par šo interneta veikalu pateikt nevaru, kā arī pasūtījumus tajā vairāk neveikšu.
Labdien,
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (5)
Pasūtījuma Nr. B000240673 : Šo pasūtījumu jau saņēmu, bet uz e-pastu par pīkstuli atbildi neesmu saņēmusi! GAIDU!
Man ir vēl viens pasūtījums Nr. B000297843 par kuru saņēmu informāciju no DPD : “Diemžēl mēs neesam spējuši piegādāt Jūsu paku. Atteikums parakstīt.” Tagad nesaprotu 1a.lv nemāk noformēt sūtījumus vai pats DPD nemāk pieņemt? Jo pēc šīs informācijas spriežot pasūtījums ir nodots kurjeram, nevis uz paku skapi! Pasūtījumā skaidri gaiši redzams, ka piegāde bija veikta uz paku skapi! Kurjers man nav zvanījis, DPD uz e-pastu neatbild, telefonu neceļ. Vēlreiz par piegādi nemaksāšu! GAIDU šīs situācijas risinājumu!
*ka piegāde bija JĀBŪT uz paku skapi!
Kādēļ pasūtijat preces no šī kaktu kantora? viņam jau sen ir kvalitāte nogājusi pa burbuli, vien māk tirgot pakaļdarijumus un nepiegādāt preces mēnešiem , naudu arī mēdz atdod pēc 3 mēnešiem.
Varbūt pietiks celt savu komentāru reitingu liekot plusus no saviem citiem profiliem?
Nezinu vai esat informēta, bet ļoti daudz lietas šobrīd veikalos nav iespējams iegādāties(tāda pati situācija bija arī pirms svētkiem), tāpēc arī meklēju variantus, kur vajadzīgās preces būtu iespējams iegādāties internetā. Kā arī iepriekš biju sūtījusi preces no 1a.lv, nekādu problēmu nebija, tāpēc šoreiz nepieļāvu domu, ka būs tik daudz problēmu.