1a.lv - Riebīgs serviss, pasūtījuma piegādes aizkavēšanās un preces neatbilstība
12.11.2020. Datumā veicu iepirkšanās 1a.lv internetveikalā. Pasūtītās preces ("Dewalt" leņķa slīpmašīna un "Stanley" rokas instr. Komplekts uz kopsummu 125.75 Eur, apmaksāju ar bankas pārskaitījumu) solīja piegādāt 4. Decembrī iepriekš noradītajā Dpd rimi terminālā. Ziņojumu par preces piegādi saņēmu tikai 7. Datumā, līdz ar to, atsūtīja vispār citur, izsniegšanas punktā - dus Circle K. Pats interesantākājs, kad atbraucu mājās, izrādās ka preces, kuras minēju agrāk aizvietoja ar bērnu rotaļlietām - 2. Komplekti "Bruder" milzīga kartona kastē (iesaiņojums ar Dpd kurjera logo un saīsni) . Biju šokā, 1a.lv klientu serviss uz atkārtotiem e-pasta ziņojumiem un tel. Zvaniem vispār nereaģē.
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot citu preci.
Informācija ir nodota servisa nodaļai, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo situāciju.
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Papildinājumā, vēl pievēršu uzmanību, ka 20+ reizes nepietiekoši lai noskaidrot radušas situācijas risinājuma iespējas telefonsarunā ar šo "pakalpojumu sniedzēju". Nedēļas garumā "izmēģināju laimi" sazvanīties ar klientu apkalpošanas centru, zvanīju pāri 1 min. katru reizi un visiem iespējamajiem numuriem, par ko, protams, maksāju paaugstināta tarīfa likmi - 7 centi minūtē, tikpat veltīgi.
Jus labak padomajat cik traki ir tam cilvekam, kurs sanjema bernu rotalljjietu vieta jusu urbi.