1a.lv - rezervēju, notirgoja manu preci
Esmu šausmīgi vīlusies interneta veikalā www.1a.lv. Rezervēju preci, pēc brīvdienām (6fdiena, 7diena), kad zvanīju uz veikalu, lai pateiktu, ka precei braukšu pakaļ, pateica, ka manis rezervēto preci jau pārdevuši. Esmu ļoti vīlusies viņu negodīgajās darbībās, un noteikti šādus pakalpojumus un šo interneta veikalu vairs neizmantošu. Viņi būtu vismaz rīkojušies godīgāk, ja būtu ziņojuši, ka manis rezervēto preci drīkstētu pārdot. Bet viņi neko neteica, vnk notirgoja! Fui veikalam, fui pārdevējiem. FUI.
Komentāri (3)
Starpcit ar es arī biju tā pat tajā kantorī iegrābies.. arī šomēnes sākumā! Sākumā teica lai pagaidot - pagaidīju, un tad teica ka būšot, un kad zvanīju painteresēties, izrādās ka jau notirgojuši!
Tā es izdomāju ka pasūtīšu no RD gandrīz tādu pat modeli! Nākošajā dienā jau sēdēju pie datora!
jo vairāk ir sūdzības par kompāniju, jo labāk iet bizness. Tiem kam nav klienti un nav pasūtījumi - tiem nav sūdzības!
Man bija sekojošs gadījums ar 1a.lv:
Pasūtīju akcijas portatīvo datoru.
Saņēmu rēķinu (juridiska persona), apmaksāju to.
Nākamajā dienā zvana - nauda saņemta, prece uz vietas var braukt pakaļ.
Tajā dienā netiku - ierados nākamajā.
Viņiem ir dzīvā rinda - nogaidīju 30 min. un uzzināju, ka prece nav uz vietas - būs pēc stundas.
Sacēlu kašķi par to, ja jau viss ir apmaksāts un teikts, ka precei var braukt pakaļ, tad tai arī jābūt! Pēc 10 min strīda ar pārdevēju - atnāca priekšniece un "atmazalas", ka pārbaudījuši preci - atklājies defekts un tāpēc es to nevaru saņemt.
Nākamajā dienā preci saņēmu (atkal pēc 30 min. gaidīšanas rindā) - pie saņemšanas atkal pārsteigums - garantija nav 3 gadi, kā solīts mājas lapā, bet divi - redz jūs esat juridiska persona un tām ir citi garantijas laiki.
Uz jautājumu, kāpēc tas nav minēts mājas lapā - atbilde bija, ka mājas lapa darbojas uz patērētāju tiesību likuma pamata un tas viņiem neesot jānorāda...