1a.lv - preču piegāde
Labdien! pasūtīju sev 2 preces no 1a.lv- kamēr prece nav apmaksata- stāv termiņš viens, tiklīdz tu to apmaksā-piegādes termiņš pēkšni pagarinās par 2nedēļām- tas ir par vienu preci. Otru pasūtot -tā atnaca krietni ātrak, bet bez instrukcijas latviešu valodā, jālasa instrukcija poļu valodā!
Sveiki, Iluta. Vēlamies atzīmēt, ka pašlaik ir iespējamas pasūtījuma izpildes kavēšanās, ļoti liela pasūtījumu daudzuma dēļ, noliktava, diemžēl, bija pārslogota, cenšamies to operatīvi risināt, lai sūtījumi tiktu saņemti pēc iespējas ātrāk un jau tuvākajā laikā preču izsūtīšana atgrieztos normālā režīmā. Atvainojamies par sagādātām neērtībām. Kas attiecas uz instrukciju, diemžēl neesam tiesīgi vērt vaļā jaunas preces un pārbaudīt, vai vairumtirgotājs/ražotājs ir pievienojis instrukciju valsts valodā, ja to neesat saņēmusi, lūdzu nosūtiet pieteikumu instrukcijai uz [email protected]
Komentāri (8)
Parasti poļu valodā instrukcijas nāk precēm, kas paredzētas Polijas tirgum, kas nozīmē, ka veikals pārdod "pelēkās" preces. Ja ta ir elektrotehnika, tad lietotājam tas varētu nozīmēt problēmas ar garantiju, ja nu precei parādās kaut kādi darbības traucējumi. Veikali parasti pircējus mierina, ka viss būs labi, un ka pēc likuma viņi atbild par garantijām, utt, bet praksē nereti nākas dzirdēt kā lietotāji tiek "atšūti" - garantijas anulētas dēļ mistiskiem garantijas pārkāpumiem.
.
Ļoti daudz datora detaļas tagad tiek pārdotas no Polijas ievestas ar PL uzrakstiem (5g atpakaļ tā vēl nebija). Vai tiem visiem ir problēmas, to gan man grūti pateikt. Vai tā visa ir "pelēkā" prece, to arī negribētos apgalvot.
C'mon 1a.lv - Jūs nevarat vērt vaļā preces - skaidrs - bet JUMS ir jānodrošina, lai precei ir LV instrukcija!!! Ja nē - JUMS ir jārunā ar saviem piegādātājiem.
Nopirku no Jums ļoti interesantu poļu planšeti pirms jaunā gada. Viss ir forši, bet notiek k-kas diezgan neredzēts - planšete instalē kaut kādas mēslu prorgammas un spēles pati no sevis, acīmredzot džeki ir ielikuši kaut kādu softu kas to dara, jo par instalācijām viņi saņem samaksu. Ja tas turpināsies, tā tiešām būs ļoti interesanta problēma, kura būs jārisina.
b234, instrukciju Valsts valodā pārdevējam ir pienākums nodrošināt, kas gan nenozīmē, ka to drukātā veidā ir jāpievieno klāt katrai iekārtai.
Kas attiecas uz Poļu valodu. Tava poļu planšete arī ir "pelēkā" prece. Planšete, telefons vai dators - ja tas nav iepirkts no oficiālajiem Latvijas izplatītājiem, bet gan iepirkts no Polijas - ļoti liela iespējamība, ka servisa nepieciešamības gadījumā klients tiks "atšūts". Serviss arī maksā naudu, un ražotājs to rēķina vadoties no katra reģiona apgrozījuma. Finanses tiek plānotas, jo katram reģionam ir savi pārdošanas plāni, savi budžeti paredzēti. Baltijas valstis ir kā viens reģions. Lielākās un lielās Valstis plāno savus budžetus atsevišķi, un Polija ir liela valsts vadoties pēc tirgus kapacitātes - Polijai nu nekāda sakara ar Baltiju nav. Tas var nozīmēt to, ka Baltijā nav paredzēts servisa nodrošinājums Polijas produktiem, līdz ar ko, par servisu atbild pārdevējs ar savām naudām. Kā domā - gribēs maksāt par servisu no savas kabatas?
Veikali, kad iepērk preces, lieliski zina to izcelsmi. Un lieliski zina, kad klientiem būs problēmas ar garantijām. Tikai tas, šķiet, ir mazsvarīgāk, nekā lieku EUR "uzvārīt".
Sveiki Tong Po. Negribam Jūs apbēdināt, taču diemžēl viss Jūsu rakstītais neatbilst patiesībai. Nav tāda termina 'pelēkā prece', jo atrodamies Eiropas Savienībā (ES), kas nozīmē brīvu preču kustību starp ES valstīm. Tieši tāpat, arī attiecībā uz garantiju - jebkurā valstī, kas atrodas Eiropas Savienībā iegādātai precei tiek nodrošināta RAŽOTĀJA garantija jebkurā citā Eiropas Savienības valstī. Un tieši Jūsu minētās citu ES valstu kapacitātes dēļ mūsu sortiments ir tik plašs, jo nestrādājam tikai ar vietējiem oficiālajiem distributoriem, bet arī citiem EU valstu oficiālajiem distributoriem, kuru preču klāsts bieži vien ir desmitiem reižu lielāks, kas rezultējās arī daudz plašākā sortimenta klāstā mūsu klientiem. Paldies.
Sveiki 1a.lv. Paldies par rūpēm! Neapbēdinājāt! Par atrašanos Eiropas savienībā pastāstiet, piemēram, Jūsu piegādātājam kas Dominā mīt - iespējams viens no Jūsu minētajiem "EU Valstu oficiālajiem distributoriem". :)
Un, protams, pastāstiet arī tiem klientiem, kuriem ar Garantijām ir problēmas, tieši dēļ pie Jums iegādātās preces "pelēkuma". Pēc sūdzību palasīšanas, pieņemu, ka Jūs daudz nekrata to klientu problēmas ar Garantiju pieejamibu.
Vienmēr var atbildēt - "mēs neko! Serviss pateica". Un vienmēr var piesaukt to, kas "uz papīra" rakstīts. Tikai svarīgāk ir tas, kas notiek reālajā dzīvē, nevis uz papīra.
Ja godīgi, Jūs, kā e-veikalu esmu cienījis, un ne dēļ servisiem, preču cenām, vai kā tml. Dēļ tā, ka patīkami redzēt, kā augat. Kā aug un attīstās vietējo bizness. Bet tas, ka jūs kā tādi "bomži" tirgojat "pelēkās" preces, manā izpratnē, izrādot klaju necieņu pret saviem Klientiem, tas man liek palūkoties uz jums citā gaismā.
Ceru, ka kādā brīdī apzināsieties, ka neesat mazais, nevienam nezināmais veikaliņš, un sāksiet pret klientiem attiekties ar cieņu, kā nopietnam un lielam tirgus līderim pienākas! Arī, kad izvēlēsieties piegādātājus un sortimentu ko tirgot.
Sveiki Tong Po. Paldies par Jūsu komentāru, taču negribam piekrist Jūsu uzstādījumam, jo vēlreiz uzsveram, ka mūsdienās vairs nepastāv tāda termina kā 'pelēkā prece'. Šis termins ir izveidojies daudzus gadus atpakaļ, kad kļūdaini tika uzskatīts, ka viss, kas netiek iegādāts no Latvijas vairumtirgotāja, automātiski ir 'pelēka prece'. Šāds uzstādījums tātad nozīmē arī to, ka viss, ko Latvijas klients iegādājas kādā no ārzemju eveikaliem arī automātiski ir 'pelēkā prece'? :) Kas attiecas uz preces garantiju - visiem produktiem tiek nodrošināta garantija un problēmu gadījumā vienmēr cenšamies rast klientam optimālu risinājumu, taču tomēr tas neizslēdz garantijas noteikumus, kas attiecas uz preces ekspluatāciju un noteikumiem saistībā ar to. Tāpat, vēlamies atzīmēt, ka gan Jūs, gan jebkuru citu klientu ļoti cienam, jo noteikti piekrītam Jums, ka svarīga ir ne tikai cena, bet arī serviss, ko nepārtrauki pilnveidojam un problēmu gadījumā cenšamies vienmēr rast risinājumu. Tieši tāpat kā mums ir svarīgs Jūsu viedoklis, jo tas palīdz pilnveidot mūsu servisu.
neviena sieviete nesūdzas ka viņas vīŗs viņu krāpj. sudzībās.lv un neviens virietis .. ak dievs ... zeltitā latvija.. kapēc mums vēl par citām lietām ko sudzēties PP