1a.lv - Preci nepiegādā, ar naudas atgriešanu kavējas
4.novembrī paūtīju bērnu paliknīti, saņēmu sms, ka pasūtījums ir salikts un jāgaida, kad tiks piegādāts, orientējoši 10.novembris. Visu dienu nogaidīju, bet tā arī nekādu ziņu nesaņēmu. Vakarpusē zvanīju pati, lai noskaidrotu kas un kā. Man paziņoja, ka šāda prece vairs nav pieejama. Jautāju, tad kāpēc man atsūtīta ziņa, ka pasūtījums gatavs? Esot kaut kur nokļūdījušies. Prasu - un veselu nedēļu neviens nevarēja ar mani sazināties un to pateikt, nevis man gaidīt un pašai meklēt kāpēc nav atnācis. Visu sliktāku padara fakts, ka pēc divām dienām meitenītei svētki un paliknītis bija domāts kā daļa no dāvanas, jo pati to bija prasījusi. Man piedāvā atgriezt naudu vai citu preci, bet skaidrs, ka divu dienu laikā nepiegādās. Saku, lai atgriež naudu, bet jau nākamajā dienā, jo ātri jāmeklē cits vietā. Saka, ja konts Swedbank, tad rītdien būs obligāti. Bet jau atkal tukši solījumi. Zvani atkal, paziņo, ka maksājuma uzdevums ir izveidots, bet, kad būs nauda atskaitīta, nezin. Man dusmas arvien lielākas! Tik vien māk pateikt kā atvainojiet, atvainojiet. Tas nokaitina vēl vairāk! Lieki vien piebilst, ka neko no šī "KANTORA" vairs nesūtīšu!
Labdien, Ineta. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju. Jūs esam informējuši sms un e-pasta veidā par apmaksas saņemšanu un norādījām ātrāko iespējamo pasūtījuma saņemšanas datumu, bet diemžēl vairumtirgotājs mums neatsūtīja pasūtīto preci un par to, ka prece vairs nav pieejama, informēja mūs tikai pēc nedēļas, tad attiecīgi mēs informējām Jūs. Naudas atmaksu veicam 3 darba dienu laikā pēc iespējas ātrāk. Vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pievienot komentāru