1a.lv - Preces Pieejamība
2014 gada 19. jūnija vakarā pasūtīju THERMALTAKE ATX 2.3 SMART 80+ 630W
http://www.1a.lv/datoru_komponentes/barosanas_bloki/thermaltake_atx_23_smart_80_630w
Pasūtīju tikai dēļ tā iemesla, ka saitā prece uzrādīta, ka ir noliktavā. Nākamajā dienā 20.06.2014 - līdz plkst. 11.00 no rīta neviens neatzvanīja, pazvanīja sieva - viņai pateica, ka prece ir ražotāja noliktavā un šajā dienā prece nebūs pieejama. Pēc sievas zvana piezvanīju pats - stāsts tas pats - prece izrādās ka esot kaut kādā ražotāja noliktavā un tajā dienā saņemt to nav iespējams. Kad prasīju kas ir par iemeslu kāpēc tad nevar to atvest tajā pašā dienā no "vienas no viņu noliktavām", izrādījās, ka prece viņiem pašiem esot jāpasūta no "savas noliktavas" un dabūt šo preci būs iespējams tikai pēc svētkiem. Tāds pats stāsts bija arī manam draugam kurš pirka pie viņiem portatīvo kompi - arī uzrādījās, ka ir noliktavā, bet vēlāk izrādījās, ka noliktava atrodas Lietuvā.
Stāstu to visu tikai lai VISI redzētu, ka www.1a.lv NAV LIELĀKAIS INTERNETA VEIKALS LATVIJĀ - VIŅI IR LIELĀKIE ČAKARĒTĀJI LATVIJĀ.
Būtu ļoti jauki, ja kāda valsts instance tomēr aizliegtu šādu pircēju maldināšanu, jo tādā veidā jau var jebkuru preci norādīt, ka viņa ir noliktavā - a noliktavas var atrasties da jebkur pasaulē. Ja likumdošana atļauj šādas lietas tad jau var tirgot da jebko no jebkuras vietas pasaulē un tad nu visiem stāstīt pasaciņas par to kad un ko viņiem atvedīs, bet ja paskatās uz faktiem tad 1a.lv tirgo lietas kuru viņiem nav.
Varbūt ka es maldos šo visu rakstīdams, bet manāizpratnē kad es internetveikalāredzu precei uzrakstu, ka IR NOLIKTAVĀ - tad priekšmanis tas nozīmē , ka es varu jebkurā brīdi aiziet uz firmas kantori - un tur uz vietas to iegādāties. Tad teiksim taisot reklāmu piemēram RIMI savā avīzītē ar var uzrādīt ka ir produkti par tādām un šitādām cenām a reāli aizejot uz vietas varam ieraudzīt tukšus plauktus - domāju ka tad nevienam nepatiks skaidrojums ka desa vai kas cits atrodas ražotāja noliktavā.
Komentāri (3)
tak šitiem pasaku stāstītājiem pašiem nav nekādas noliktavas, viss tiek ņemts no izplatītājiem. Un kas nu kuram ir dotajā brīdī ir noliktavā to tas čakarveikals piedāvā un kas nav to pasūta.
Un tas, ka rakstīts ir noliktavā domāts lai tikai pazvanītu un varbūt pierunās un parsvarā tas nostrādā.
Pārsvarā internetveikali tirgo pa zemākām cenām, neka parastie veikali. Tas tiek skaidrojams ar to, ka internetveikaliem nav tirdzniecības platības un noliktavas, visas preces tiek ņemtas no dažādu zīmolu pārstāvniecībām.
No pārstāvniecībām jeb izplatītājiem, internetveikali saņem informāciju par noliktavas atlikumiem, ko jūs redzat kā "pieejams noliktavā" kādā konkrētajā i-veikalā.
Dažreiz izplatītāji savlaicīgi neinformē i-veikalu par preču atlikuma maiņu un veidojas situācijas kad cilvēki pasūta preci, kura jau ir beigusies. Šajos gadījumos i-veikali informē klientu par plānotu preces piegādes datumu.
Ja nepatīk šāda sistēma, vai negribas gaidīt, ir vairāki "reālie" veikali, kur var iepirkties uzreiz, bet par dārgākām cenām.
Sveiki, Kārli. Paldies par Jūsu komentāru. Preču sortiments ir ļoti plašs un tā pieejamību nodrošina attiecīgo produktu pārstāvji, kas mazumtirgotājiem (mums) nodrošina preces pieejamību savās noliktavās. Liela daļa populārāko produktu atrodas pie mums noliktavā, tomēr citas preces - piegādātāja noliktavā no kurienes preci iespējams saņemt 1-3 darba dienu laikā, kas arī norādīts sadaļā - 'Preču piegāde'. Taču, klientu ērtībai jau drīzumā norādīsim detalizētus preču saņemšanas veidus ar konkrētiem saņemšanas termiņiem, kas izslēgs iespējamos pārpratumus. Jebkurā gadījumā - atvainojamies par sagādātajām neērtībām.