Atrisināta1a.lv - Prece pazūd garantijas servisā.
Decembrī pasūtīju datoru šai kantorī, tad kavējās, gaidīju solītās nedēļas vietā veselu pusotru mēnesi. Preci saņēmu, bet biju neapmierināts, jo dators bija uzstādīts poļu valodā, bet nolēmu ka kam gan negadās, par to neko neteicu. Tad dators pēkšņi pārstāja darboties, visa māja smirdēja pēc dūmiem. Aiznesu uz servisu, teica ka 30 darba dienu laikā sataisīs, nolēmu ka labi, pagaidīšu, preci nodevu 07.07, bet nu jau ir 09.10 kas ir daudz ilgāk par šīm noteiktajām 30 darba dienām un nu prece ir pazudusi, aizsūtīju epastu ar pieprasījumu sniegt vismaz paskaidrojumu par to kur prece atrodas un kad es to varētu atgūt, bet uz epasu neatbild, kā arī es katru dienu zvanu operatoriem uz 1a, katru reizi viens un tas pats man atbild "mēs nezinām, informāciju precizēšu un darba laikā jums atzvanīšu" tā nekad neatzvana, tāpēc katru dienu zvanu pats, nezinu ko lai dara, iet uz policiju vai bez tabu? Tā it kā viņiem arī nebūtu ko darīt. Ceru ka 1a beidzot pārstās nelikties ne zinis par saviem klientiem.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Situācija ir atrisināta un Jums ir nosūtīta informācija, ka prece ir salabota un gatava saņemšanai 09.10.2019.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Šajā gadījumā Tavas cerības ir tikai muļķa mierinājums. 1a tā ir ierasta prakse. Palasi sūdzības, 1a sastāda aptuveni 50% no tām un nekas nav mainījies
Pārlasi tās sūdzības. Tur praktiski lielākā daļa ir pilnīgas pašu klientu sastrādātas muļķības un untumi.
Un ko tu šeit domā ar ''ierasta prakse'' ? 1A veic garantijas servisus ? NĒ! 1A ražo datorus? NĒ! Un arī pats sūdzības autors nav minējis uz kādiem nosacījumiem, un kādu vienošanos tas dators pieņemts uz to garantiju. Vienīgais, kur šeit ir 1A vaina ir tā ,ka sadarbojas ar tādu servisu, kurš nespēj sniegt informāciju par remonta gaitu vai termiņiem.
Šajā gadījūmā tev ir jāvēršas patērētāju aizsardzības centrā.