1a.lv - Pircēja maldināšana
4. Novembrī internetveikalā 1a.lv veicu ragaviņu pasūtījumu, izvēloties savam dēlēnam Verner Sled Lord Blue Ragavas zilā krāsā. Šodien, 8. Novembrī, izsaiņojot saņemto preci, konstatēju, ka ragaviņas ir dzeltenas. Zvanot uz 1a tālruni, no operatores saņēmu atbildi, ka pats esmu veicis šādu pasūtījumu un norādījis tieši dzeltenas ragavas, lai gan pasūtījuma veikšanas dienā šis konkrētais modelis bija pieejams tikai un vienīgi zilā krāsā. Acīmredzot internetveikals ir mainījis preču klāstu un automātiski nomainījis to arī pircēju veiktajos pasūtījumos. Uz manu pretenziju saņēmu atbildi, ka 14 dienu laikā varu atteikties no pasūtījuma, taču man uz sava rēķina ir jānogādā ragavas Rīgā. Ņemot vērā, ka ragavu cena ir 11 eur, to apmaiņa man izmaksātu vismaz pusi no preces vērtības, tādēļ nolēmu samierināties ar kļūdaino pirkumu. Vien vēlējos pabrīdināt citus pircējus un izteikt publisku "fui" internetveikalam, ar kuru līdz šim brīdim nebija problēmu sadarboties.
Labdien, Ar Jums sazinājāmies telefoniski un situāciju paskaidrojām. Atvainojamies par sagādātām neērtībām. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. :)
Komentāri (4)
pasūtījuma kopiju, kur redzams, ka Blue
Lūgtum
Problēma atrisināta. Mums kļūdaini atsūtītās ragaviņas atrada citu īpašnieku, savukārt mēs pasūtījām jaunas ragavas.
Jā, jābūt uzmanīgiem, jo preces apraksts, foto var reāli atšķirties ar to, ko atsūta. ...es arī esmu vīlusies... un vairāk šo veikalu neizmantošu .