Atrisināta1a.lv - Piegādes kavēšana. Klientu maldināšana.
Preci pasūtīju un apmaksāju 16.12.18. piegādes datums uzrādīts 21.12.18. Informācija netika sniegta, prece nav saņemta. Tā nav pirmā reize, kad piegādes datums tiek norādīts viens, bet tas tiek mainīts. Neuzticieties šiem termiņiem, bet ja ko pērkat, tad bruņojieties ar pacietību un turiet prātā rezerves variantu.
Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Uz visām sūdzībām atbild šādi...
Tas viņiem pašiem nāk par sliktu.
Un izskatās, ka šogad ar precizitātes procentu lielīties nevarēsiet!
Ar mani neviens nemēģināja sazināties, kārtējie meli.