Atrisināta1a.lv - Piegāde kavējas
16.decembrī pasūtīju divas preces (pasūtījuma nr#1335691), par kurām veicu maksājumu internetbankā uzreiz. Kā piegādes veidu izvelējos Omnivas pakalpojumu. Epastā atnāca paziņojums, ka plānotais piegādes laiks ir 20.12. Pēc pāris dienām šis laiks pārmainīts uz 21.12. Jau priecājos, ka pēc tam nekas vairs netika mainīts. Pienāca 21.12, tā arī nesaņēmu ne preces, ne epastu, kā arī nekādu zvanu, kāpēc kaut kas kavējas vai nav laikā. Arī 22.12 neesmu saņēmusi nekādu atbildi un epastu, kuru nosūtīju ar jautājumu, kad varu sagaidīt savas pasūtītās preces.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Liekas kādam 1a.lv pamatīgi iegriezis. Tik daudz sūdzību. Un tik daudzi te jauno reģistrēto, kas piereģistrejušies pēdējo dažu dienu laikā, lai tik izteiktos par 1a. :D Var jau būt tikai sagadīšanās. Vairumam sūdzībnieku vispār jau laicīgi būtu jāpasūta preces un dāvanas un nav jācer uz svētku brīnumu, kā aktīvajā svētku periodā var pasūtīt preci tikai dažas dienas iepriekš :D