Atrisināta1a.lv - Pēkšņa preces neesamība
Ar internetveikalu 1a.lv nekad iepriekš šādas problēmas nekad nebija bijušas, bet te pēkšņi 2 nedēļu laikā esmu šokēta divkārši. Tātad, vienu pasūtījumu veicu 14.maijā, tas pēkšņi 15.maijā e-pastā saņēmu ziņu, ka nav viena prece. Vai vēlos sūtīt citu vietā, nodomāju - nu mazums nav, tāpēc pasūtīju citu preci. Domāju viss kārtībā, saņemšu savu preci 18.maijā(kā bija norādīts piegādes datumā), te pēkšņi saņemu otru e-pastu, ka nav vēl divas preces. Protams, arī šo preču vietā paņēmu citas. Nu par to es atkal biju šokā,jo skaidri un gaiši atceros,, ka sūtot šīs preces bija rakstīts, ka viņas ir noliktavā. Tā vēl šodien(22.maijs) gaidu savu pasūtījumu. Pie piegādes datuma rādās, ka paka būs 25.maijā. Nu cerams, ka tā būs. Savukārt otro reizi mani 1a konsultanti šokēja 22.maijā. 21.maija vakarā veicu pasūtījumu un iegādājos veļas mašīnu par super labu cenu. Sūtot preci rādijās, ka ir palikušas vēl 3 šādas preces. Pasūtu, sagaidu rēķinu, apmaksāju, bet 22.maija pēcpusdienā pēkšņi sagaidu zvanu ar tekstu: "Piegādātājam prece nav". Pasūtījumu atcelsim. Protams, naudu atgriežot. Tā jau viss būtu kārtībā, bet man tikai rodas jautājums - kāpēc mājaslapā tiek liktas pārdošanā tādas preces, kuras pasūtot, par viņām samaksājot, viņas gaidot, tu finālā viņas tā arī nedabū. Vai tas ir normāli?
Labdien, Sanda.
Diemžēl šādas situācijas rodas gadījumos, kad tiek izpārdotas preces par super izdevīgām cenām, kamēr preces pieejamas noliktavā. Mēs atvainojamies par sagādātām neērtībām un ļoti ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru