1a.lv - Patērētāju maldināšana, serviss zem katras kritikas
Pasūtījām Ziemassvētku dāvanas 1a.lv, jo tika solīts tās piegādāt līdz 23. decembrim. Nekas piegādāts netika, sazvanīt nebija iespējams, atzvanīt neviens negrasījās, tā sauktais "viedlācis" mājas lapā arī neatbildēja... Pēc vairāk nekā dienas, pašā 23. datuma vakarā šie beidzot saņēmās uz tādu "varoņdarbu", kā atbildēt uz e-pastu - divas no trim pasūtītajām precēm būšot iespējams saņemt tikai 27. datumā, trešā vēl nezināmā nākotnē...
Tā ir patērētāju maldināšana, par ko tādā Amerikā droši vien varētu pietiesāt pat morālās kompensācijas. Galu galā cilvēki ir rēķinājušies, ka saņems preci līdz noteiktajam datumam, kas, protams, citā gadījumā varbūt nebūtu TIK svarīgi, bet Ziemassvētkos gan. Vai nevar nomenedžēt normālu sistēmu, lai saprastu, kuras preces būs pieejamas laikā, kuras ne? Un vēl sauc sevi par "viedveikalu"...
Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem. Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Komentāri (2)
Vajag laicīgi pasūtīt. Paņēmu planšeti uz svētkiem - pasūtīju 19-dec, atnāca tepat rīgā 21-majā. Nekādu problēmu ar ātrumu.
Vajag jau saprast to, ka 1a cik izskatās ir ļoti liels veikals, apgroza preces kaudzēm - ja kāds no piegādātājiem iebremzē, tad arī šie iebremzē, a cilvēki pasūta pēdējā brīdī un tad tik raksti šeit sūdzības.
Vai 19.decembris tas ir laicīgi? Prieks ka jūs visu saņēmāt, bet man pakomentējāt, ka 19.12.bija par vēlu sūtīt un lai es tagad samierinos ar to :D