Atrisināta1a.lv - Par preci samaksāts, bet to nav iespējams saņemt
06. Maijā tika pasūtītas preces interneta veikalā www.1a.lv, un tajā pašā dienā tika veikta priekšapmaksa uz rēķinā norādīto firmas Uab Kesko Senukai Digital bankas kontu. Preces saņemšanas datums tika minēts 11. Maijs. Turpmākajās dienās, redzot, ka pasūtījuma statuss nemaiņās (tas visu laiku stāv apstrādē) , vairākkārt zvanīju uz norādīto telefonu, bet atbilde bija - mums tas neinteresē un gaidiet, atnāks īsziņa un tad preci saņemsiet. Uz maniem iebildumiem, ka pasūtījuma statuss nav gājis uz priekšu atbilde bija, ka viss ir kārtībā. Preci saņēmis neesmu, norādītajā datumā bija plānota mašīna, kas pasūtījumu var izņemt. Jautājot pa telefonu, kas kompensēs atkārtotu braukšanu pakaļ - atkal atbilde, ka nevienu tas neinteresē..
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Neveic priekšapmaksu - nebūs šādas problēmas