1a.lv - Nepiegādā preci, slikts serviss
2021. Gada 27. Augustā tika caur 1a.lv interneta veikalu tika pasūtīts klēpjdators, kuram bija atzīme, ka tiks piegādāts 3 darba dienu laikā. Maksājums tika veikts nekavējoties, un pēc 1a.lv apstiprinājuma 30.08.2021 ka maksājums saņemts, sākām gaidīt savu preci, kas bija jāsaņem 01.09.2021. No rīta 01.09.2021 sazvanot 1a.lv (jāzvana pašam pasūtītajām, jo 1a.lv neuzskatīja, ka viņiem būtu jāpabrīdina par kavēšanos) , man tika apgalvots, ka prece būs pieejama 02.09.2021, ka noliktavā esot aizkavēšanās! Zvanot 02.09.2021 - saņemu to pašu atbildi, ka noliktavā esot aizkavēšanās, un ka tuvākajā laikā prece būs pieejama saņemšanai. Neapmierināta ar servisu, jautāju, kas viņu prāt ir tuvākajā laika termins - kad es varu saņemt savu apmaksāto preci, uz ko man neviens atbildi vēl pat līdz šodienai 07.09.2021 nav sniedzis. Nauda ir ieturēta, ko uzņēmums var izmantot savām vajadzībām, bet ne preci, ne informāciju par to iespējamo piegādi nav sniedzis. Žēl, ka attieksme pret klientu ir tik zemā līmenī, un ka klientam pašam jāskrien un jālūdzas lai atsūta savu apmaksāto preci. Uzņēmuma vadībai vajadzētu aizdomāties par savu darbinieku profesionālo attieksmi, ja nespēj izdarīt solīto, tad informēt savus klientus! Nevienam neiesaku saistīties ar šo interneta veikalu, jo lūgsieties, zvanīsieties un gaidīsiet "tuvāko laiku" ļoti ilgi. Kauns - 1a.lv!
Labdien, Dace!
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pievienot komentāru