www.sudzibas.lv 1a.lv Nepatiesas informācijas atspoguļošana veikala mājas lapā

1a.lv - Nepatiesas informācijas atspoguļošana veikala mājas lapā

Pasūtīju bērnam ziemassvētku dāvanu, kuru mājas lapā skaidri un gaiši uzrādīta - ir noliktavā, būs pieejama 22. Decembrī. Nākamajā darba dienā saņēmu ziņu, ka prece beigusies un ka nauda tiks atskaitīta. Bet kā tieši es varētu atrisināt jautājumu ar bērna ziemassvētku dāvanu ar atgriezto naudu? Manuprāt Latvijas interneta veikaliem trūkst jebkādas atbildības pret to, ko viņi uzrāda savā mājas lapā. Un skumjākais ir tas, ka vairākus gadus no vietas nekas nemainās. Interneta veikals to arī nozīmē - čakaru. Kad noformē pirkumu, atnāk ziņa, ka prece beigusies, vai ka tā nāks mēneša laikā. Tad jau labāk samaksāt veikala augstāko cenu, taču nervi veseli! Un skaidri zini, ka pērkot mantu veikalā, tā pēkšņi nebūs nepieejama vai neaizkavēsies no 2 līdz 4 nedēļām, jo nevar nokomplektēt pasūtījumu.

18.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.12.2020

Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā.
Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes