1a.lv - Nepatiesas informācijas atspoguļošana veikala mājas lapā
Pasūtīju bērnam ziemassvētku dāvanu, kuru mājas lapā skaidri un gaiši uzrādīta - ir noliktavā, būs pieejama 22. Decembrī. Nākamajā darba dienā saņēmu ziņu, ka prece beigusies un ka nauda tiks atskaitīta. Bet kā tieši es varētu atrisināt jautājumu ar bērna ziemassvētku dāvanu ar atgriezto naudu? Manuprāt Latvijas interneta veikaliem trūkst jebkādas atbildības pret to, ko viņi uzrāda savā mājas lapā. Un skumjākais ir tas, ka vairākus gadus no vietas nekas nemainās. Interneta veikals to arī nozīmē - čakaru. Kad noformē pirkumu, atnāk ziņa, ka prece beigusies, vai ka tā nāks mēneša laikā. Tad jau labāk samaksāt veikala augstāko cenu, taču nervi veseli! Un skaidri zini, ka pērkot mantu veikalā, tā pēkšņi nebūs nepieejama vai neaizkavēsies no 2 līdz 4 nedēļām, jo nevar nokomplektēt pasūtījumu.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā.
Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pievienot komentāru