1a.lv - Nepareiza prece
Laicīgi pasūtīju mazdēliņam ziemassvētku dāvanu-zilu albūmu. Atnāca skaists rozā albūms. Domāju iepakotāji cilvēcīgi kļūdījušies. Samaksāju par to 11€. Izdevās albūmu pārdot un steidzīgi pasūtīju jaunu zilu albūmu. Šoreiz man tas izmaksāja jau 18€. Ziemassvētki jau tūlīt klāt. Mājās atvēru-tur atkal skaists rozā albūms. Nesaprotu, vai tā ir uzņēmuma politika ņirgāties par pasūtītāju. Vinu reizi var kļūdīties, bet ne jau divas. Tagad
vēl jāpierāda, ka pa tiešām esmu saņēmusi nepareizu preci. Un tikai tad paziņos, kā man to nosūtīt atpakaļ. Ņemot vērā, ka līdz jaunam gadam paku skapji pilni... Devos uz veikalu un pa 12€ izvēlējos sev tīkamāko albūmu. Mans ieteikums, ja varat nopirkt veikalā, nesūtiet nternetveikalā. Var nākties sagādāt sev liekas problēmas, kuras neviens nesteigsies risināt. Pasūtītāju vārdā: gundega
Labdien, Gundega!
Paldies, ka dalijāties savā iepirkšanās pieredzē kaut arī tā nav bijusi pozitīva.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūdzam, sniegt nepieciešamo informāciju e-pasta sarakstē, kas Jums ir uzsākta, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu radušos situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Komentāri (4)
Sen jau krāsas netiek piemērotas dzimumiem. Nost ar padomju laiku dzimumu stigmām!
"Mans ieteikums, ja varat nopirkt veikalā, nesūtiet nternetveikalā. Var nākties sagādāt sev liekas problēmas, kuras neviens nesteigsies risināt.''
☝Labs padoms!☝
Šodien tieši pie sevis to nodomāju, vajadzēja jaunu atmiņas karti, varēju izdevīgi kādā internetveikalā paņemt, bet, zinot, ka svētki, aizgāju uz veikalu, pārmaksāju preces vērtību, bet prece kabatā😅
Kādu, "faking", albūmu?
Varēji vel sviesta stampu uzdāvināt!
KAUNA NAU!?