Atrisināta1a.lv/ Mobilukss SIA - Piegāde laikā, viss ok
Decembra sākumā pasūtīju preci, piegādes laiks bija norādīts 21. decembris - es kā praktisks un loģiski domājošs cilvēks uzreiz sapratu, ka labākajā gadījumā pēc Ziemassvētkiem, bet visticamāk, ka tikai janvārī saņemšu. Nu neko, gaidam.. Pēc kāda laika atnāk ziņa, ka preces pasūtītas, tad pēkšņi 19. datumā paziņo, ka gaida iepakošanu un pēc dažām stundām, jau ziņo, ka izsūtīts un nākamajā dienā piegādās. Vakardien 20. datumā saņēmu ziņu no DPD, ka prece pieejama saņemšanai. Lieliski - dienu ātrāk kā tika piedāvāts un vismaz nedēļu līdz divas ātrāk nekā es cerēju.
Ar šo visu vēlējos pateikt, ka ir svētku laiks un NEVAJAG pasūtīt dāvanas internetā, ja gribi būt 110% drošs, ka saņemsi pirms svētkiem. Cilvēki - ieslēdziet domāšanu, ne jau veikals visu kontrolē, piegādes procesā ir tik daudz posmu, kuros kaut kas var noiet greizi, tādēļ nevajag uzreiz rakstīt sūdzību, ka notiek krāpšana vai mānīšanās vai vēl kaut kas, ja patiesībā visu situāciju varēja novērst (vai vismaz samazināt iespēju, ka kaut kas noies greizi), pasūtot dāvanas laicīgi (novembrī).
Priecīgus visiem svētkus!
Labdien,
Pateicamies par Jūsu komentāru. 1A komanda nepagurstoši strādā, lai Ziemassvētkos, Mūsu klientiem piegādātu pasūtījumus laicīgi. Kā jau Jūs minējāt, ir daudz posmu, kuros pasūtījuma saņemšana var aizkavēties, bet mēs vienmēr turpināsim uzlabot pakalpojuma kvalitāti, lai šādi gadījumi būtu aizvien mazāk.
Vēlreiz, paldies par Jūsu atbalstu un priecīgus Ziemassvētkus!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Tāpēc pasūtiju preci novembrī, lai saņemtu pirms svētkiem, bet nu jau decembra beigas un preces nav. Vajadzēja saņemt decembra pirmajās dienās.