Atrisināta1a.lv/ Mobilukss SIA - Atteica garantiju precei
Iepirku bezvadu logites peli 15.08.2017. Pavadzīmi un garantijas talonu atsūtīja uz e-pastu vēlāk.
Pele pārstāja darboties maija sākumā 2018. Gadā.
Atteica garantiju precei, jo nesakrita sērijas nr uz logitec peles ar garantijas aktu, ko paši atsūtīja.
Mana kļūda un mācība. Pārrbaudi dokumentus neatejot no "kases" tā lūk.
Esiet uzmanīgi ar 1a.lv veikalā pirkto preci.
Labdien,
Lai identificētu preces, garantijas talonā tiek atzīmēts pārdotās preces sērijas numurs , kas katrai precei ir unikāls. Preces sērijas numurs tiek automātiski ieskanēts, klienta klātbūtnē, pie preču saņemšanas. Ja sērijas numurs nesakrīt ar garantijas talonā norādīto, prece nav iegādāta mūsu internetveikalā. Lūdzam Jūs pārbaudīt, vai prece nav pirkta citā veikalā.
Ceram, ka situācija tiks atrisināta veiksmīgi.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Garantijas talons tiek aizpildīts ar roku, visticamāk, patrāpijās kāds zaļknābis, kurš piemirsa brilles uzvilkt, kad pildīja garantijas biļeti. Nākamreiz esi acīgāks.
Labdien,
Kā jau atbildē minējām preces sērijas numurs tiek automātiski ieskanēts, klienta klātbūtnē, pie preču saņemšanas.
Internetveikalā 1a, garantijas taloni ar roku netiek rakstīti.
Jauku Jums dienu!