1a.lv - Melo par piegādes datumu!!!
Nepatīkamu situāciju pirmssvētku laikā sagādāja intrnetveikals www.1a.lv. Noformējām pasūtījumu, lai iegādātos planšeti. Mājaslapā bija norādīts konkrēts datums, kad varēs saņemt preci birojā. Noteiktajā datumā interesējoties par preci un taisoties tai braukt pakaļ, uzzinu, ka preci būs iespējams saņemt tikai pēc svētkiem, tiek minēts cits datums, kurš vairs galīgi nav man aktuāls. Ļoti nepatīkama prakse.
Komentāri (7)
Tik nekvalitatīvs darbs un tāda apkalpošana, kāda ir 1a, man šķiet ka nevar salīdzināt ar nevienu interneta veikalu. Pasūtīju preci jau 02.12.2014-mobilo telefonu, kas bija noliktavā. Speciāli skatījos, lai nebūtu ilgi jāgaida... ko Jūs domājiet, no 10.12.2014 pārlika datumu uz 12.12.2014, tad atkal atnāca e-pasts, ka pagarinās laiks līdz 19.12.2014, beigās zvana pēc 17 dienām un paziņo, ka nemaz neesot mans pasūtītais telefons noliktavā un būšot tikai pēc Jaunā gada. Forša Ziemassvētku dāvana no 1a puses vai ne. Bet tā jau nav pirmā reize, kad saskaros ar šā uzņēmuma nekompetenci. Žēl, ka nevar šādiem uzņēmumiem pieprasīt kompensāciju par maldināšanu. Pārāk ilgs un garlaicīgs process...
Pieļauju domu ka tā planšete ir Acme TB1020. Viņa nevienam veikalam nav un piegādātājs solīja ka būs šonedēļ. Datums pārlēca tieši vakar uz janvāra sākumu.
Diemzēl šoreiz nepiekrītu dusmām. Veikals (ne tikai šis) bija paļāvies uz datumu, ko deva piegādātājs. Šoreiz dēļ svētkiem un jaunā modeļa iznākšanas, piegāde kavējas.
Bet ja nav par Acme planšeti runa, tad augstāk minēto var aizmirst.
pilniga taisniba pasutiju preci 1a.lv. pasutijumu veicu piktdiena ar piegadi otrdiena no 12-19 neka. otra diena tas ir trezdiena kurjers zvana 10.00 esot atvedis preci prasu kur tad esat vins atbild ka pie noraditas adreses, ka sita vispar var neko nebridinot piegadat cita datuma
Sveiki! Diemžēl tā notiek, kad gaidām preces pievedumu no piegādātāja uz rēķināmies uz to datumu, ko mums sola piegādātājs, taču neparedzētu apstākļu dēļ šie datumi var pārcelties. Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām.
jus nu gan esat nekaunigi ja 16 decembri pasuta preci tad tikai 23 decembra vakara pazvanat un apjautajaties kapec pasutijums nesot pienemts, komonkacijas limenis 1a ir pilniga nule, uz e-pastiem ari neatbilda un ta preces kvalitate ari ir zem katras kritikas
Man arī bija tāda situācija, sviests.
Izskatās, ka savādāk naudu apgrozīt nemāk.
Vēlreiz saku; NEIESAKU šo i-veikalu
Praktiski identiska situācija izvēlējos maksāt pie saņemšanas 1a kantorī, 23. dec. kad precei bija jābūt kantorī, mēģināju sazvanīt - nekā, rakstīju online, atbildēja "Dmitrijs", ka prece neesot ienākusi mani esot mēģinājuši 2 reizes sazvanīt, bet neesot izdevies> pajautāju uz kādu numuru tika zvanīts, numurs bij pareizais. Palūdzu lai iedod menedžera numuru, jo prece man bija nepieciešama uz z-svētkiem, bet gaidīt līdz 30. dec. es nevaru, (ko viņi man ieteica darīt). Saņēmu atbildi - ziņa ir nodota menedžerim un viņš ar mani sazināsies. Uz ko es atbildēju - Vai tas ir tas pats menedžeris kurš jau 2reiz mēģināja sazināties, uz ko operators man atbildēja ka esmu nedaudz pārpratis un menedžeris man šodien nemaz nav zvanījis... Uz ko beigu beigās laikam pateicu kādu skarbāku vārdu, bet nu domāju ka šamie bija to pelnījuši. Labi ka bija citi varianti kur nopirkt vajadzīgo preci, savādāk dēļ šiem kondončikiem, kas ņem uz sevis vairāk kā var panest, būtu palicis pie sasistas siles. Vienvāŗd sakot MURGS kaut kāds... Pirmā un pēdējā reize kad saskaros ar šõ veikalu